AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Er det vanlig å føle at man ikke kommer til å møte en ny mann, og at finnes ingen god match for meg der ute? Opplevd dette før helt til jeg plutselig har møtt en jeg liker. Nå har jeg det sånn igjen etter et brudd. Anonymkode: d3259...67d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Ja, det er ganske vanlig! Anonymkode: 85e25...1c5 1
Trek Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 Dette er da helt normalt tenker jeg. Tanker er ikke sannheter og fakta. Tanker er heldig vis bare tanker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Noen som vet hvorfor det er sånn? ts Anonymkode: d3259...67d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Kanskje frykt for at det ikke skal skje? Å noe jeg hørte idag, manglende sosial tilbakemelding på at du er attraktiv/har god kjemi med noen/er tiltrukket av noen og andre ting som kan få deg til å tvile? Anonymkode: 97b19...026
Trolltunge Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 Tror jeg er helt vanlig. Dette med å finne noen er fryktelig vanskelig og virker umulig, til man plutselig treffer den det skjer med. Da er brått det som var "umulig " senest tidligere samme dagen veldig mulig, og til og med enkelt. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Godt mulig det er veldig vanlig. Har nok en stor frykt for at det ikke vil skje. Og så er det jo vanskelig, det skal jo klaffe. Håper det plutselig blir lett, fordi det er klaff. ts Anonymkode: d3259...67d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 Ja, veldig vanlig. Det er fordi vi har så dårlig selvtillit, tror at vi ikke er god nok, og tenker negativt og katastrofe. Det er jo ganske dramatisk å bli ufrivillig singel, og det er tanker basert på frykten vår for at det skal bli sånn. Anonymkode: 3f2a0...bac 1
KallePils Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det vanlig å føle at man ikke kommer til å møte en ny mann, og at finnes ingen god match for meg der ute? Opplevd dette før helt til jeg plutselig har møtt en jeg liker. Nå har jeg det sånn igjen etter et brudd. Anonymkode: d3259...67d Det er vel del av en vanlig syklus. Og du nevner jo forsåvidt hele greia: Å finne noen og plutselig føle det annerledes, men så blir det slutt og du får en ny runde håpløshet. I mellomtiden går årene. Er det ikke et herlig samfunn feminismen har skapt? 😆
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #10 Skrevet 14. mars 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Det er vel del av en vanlig syklus. Og du nevner jo forsåvidt hele greia: Å finne noen og plutselig føle det annerledes, men så blir det slutt og du får en ny runde håpløshet. I mellomtiden går årene. Er det ikke et herlig samfunn feminismen har skapt? 😆 Ja det syns jeg. Liker at vi kan gjøre det slutt om noe ikke fungerer og møte en ny. Anonymkode: 97b19...026 1
KallePils Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det syns jeg. Liker at vi kan gjøre det slutt om noe ikke fungerer og møte en ny. Anonymkode: 97b19...026 Så hva klager du for, du har jo fått det slikt du vil ha det?
Tobias001 Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 Alle er ikke skapt for å få seg en partner. Sånn er livet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Så hva klager du for, du har jo fått det slikt du vil ha det? Livet er komplisert og inneholder så mye samtidig som at vi er i stadig endring både gjennom livet og gjennom dagen på grunn av kroppens funksjoner og omgivelsene våre. Har ikke klaget i denne tråden, delte bare teori om hvorfor vi kanskje føler denne følelsen. Men det er mulig å være redd for å ikke møte noen og samtidig forksempel være glad for at du ikke er nødt til å forbli gift med noen du ikke elsker. Det er både byrder og gleder i frihet og at andre har det. Anonymkode: 97b19...026 1 1
KallePils Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Livet er komplisert og inneholder så mye samtidig som at vi er i stadig endring både gjennom livet og gjennom dagen på grunn av kroppens funksjoner og omgivelsene våre. Har ikke klaget i denne tråden, delte bare teori om hvorfor vi kanskje føler denne følelsen. Men det er mulig å være redd for å ikke møte noen og samtidig forksempel være glad for at du ikke er nødt til å forbli gift med noen du ikke elsker. Det er både byrder og gleder i frihet og at andre har det. Anonymkode: 97b19...026 Kvinner fikk rett til skilsmisse på samme tid som menn fikk det, med den nye skilsmisseloven i 1909. Og dette hadde fint lite med feminisme å gjøre. Men jeg har rett og slett gitt opp uvitende feminister som bare slenger ut dogmatisk tøv fordi de er uinformerte om sannheten. Så du får bare styre på. Det du kanskje heller burde tenke på er imidlertid om det ikke kanskje er litt for lett å skilles i Norge. Og om folk ikke er altfor useriøse om forhold og ekteskap allerede i utgangspunktet. Og om ikke disse tingene henger ganske tett sammen. For det er nemlig her problemet ligger. Endret 15. mars 2024 av KallePils
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #15 Skrevet 15. mars 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Kvinner fikk rett til skilsmisse på samme tid som menn fikk det, med den nye skilsmisseloven i 1909. Og dette hadde fint lite med feminisme å gjøre. Men jeg har rett og slett gitt opp uvitende feminister som bare slenger ut dogmatisk tøv fordi de er uinformerte om sannheten. Så du får bare styre på. Det du kanskje heller burde tenke på er imidlertid om det ikke kanskje er litt for lett å skilles i Norge. Og om folk ikke er altfor useriøse om forhold og ekteskap allerede i utgangspunktet. Og om ikke disse tingene henger ganske tett sammen. For det er nemlig her problemet ligger. En som puler alt med puls og aldri vært gift, snakker om at folk som gifter seg, er useriøse 😅😅😅 nydelig Anonymkode: aa984...8a7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #16 Skrevet 15. mars 2024 Her ser du, TS, et par "prakteksemplarer" av mannfolk som du bør være sjeleglad for å ha styrt unna. Du finner nok noen når du er klar for det. Hvis ikke - livet har så mange andre spennende ting å tilby annet enn en partner. Anonymkode: aa984...8a7 1 1 1
Veronicha Skrevet 15. mars 2024 #17 Skrevet 15. mars 2024 Det er helt vanlig å føle det i løpet av livet 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 Med snart halvparten av befolkningen som single, og ensomhet som folkesjukdom, ville det vært rart om det ikke var sånn. Anonymkode: 0ab2f...32f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 KallePils skrev (1 time siden): Kvinner fikk rett til skilsmisse på samme tid som menn fikk det, med den nye skilsmisseloven i 1909. Og dette hadde fint lite med feminisme å gjøre. Men jeg har rett og slett gitt opp uvitende feminister som bare slenger ut dogmatisk tøv fordi de er uinformerte om sannheten. Så du får bare styre på. Det du kanskje heller burde tenke på er imidlertid om det ikke kanskje er litt for lett å skilles i Norge. Og om folk ikke er altfor useriøse om forhold og ekteskap allerede i utgangspunktet. Og om ikke disse tingene henger ganske tett sammen. For det er nemlig her problemet ligger. Vær så snill å ikke ta over tråden med noe helt annet. ts Anonymkode: d3259...67d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 Trolltunge skrev (23 timer siden): Tror jeg er helt vanlig. Dette med å finne noen er fryktelig vanskelig og virker umulig, til man plutselig treffer den det skjer med. Da er brått det som var "umulig " senest tidligere samme dagen veldig mulig, og til og med enkelt. Bare forstår ikke hvor jeg kan møte denne personen. ts Anonymkode: d3259...67d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå