AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Har en venninne som jeg har følelser for, jeg har fortalt henne dette, svaret er jo at hun ikke ser etter noe forhold, som jeg tolker at hun ikke gjengjelder følelsene. Jeg vet hun ikke er interessert i forhold med noen akkurat nå, det har hun snakket om lenge før jeg innrømmet mine følelser. Hun er fortsatt masete og vil at kun vi to skal finne på ting i lag i helgene, overnatte sammen osv. Følelsene gir seg ikke sånn som vi holder på(ikke intime). Skal jeg fortsette eller skal jeg bare "droppe"?? Virker som hun vil ha meg som partner, men kun som en trygghet!? Vi er voksne. Anonymkode: 4e9f6...67e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Hun vil være venn, du vil være kjæreste. Det funker ikke. Anonymkode: 6e8a8...490 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hun vil være venn, du vil være kjæreste. Det funker ikke. Anonymkode: 6e8a8...490 Jeg har trukket meg tilbake flere ganger å gitt beskjed, men hun som kommer tilbake hele tiden å nesten gjør krav og markerer seg ovenfor andre kvinnelige venner som jeg har hatt en god tone med, men de skygger unna pga henne.. Er vell bare å ta opp hvorfor, gidder liksom ikke gå på gress heller! Anonymkode: 4e9f6...67e 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Det er ikke greit tenker jeg. Har hun sagt at hun bare vil være venner må hun stå for det. Da står du fritt til å ha andre kvinnelige venner, og også at det utvikler seg. Hun har ingen rett til å markere seg, det er bare utrolig ufint. Jeg ville sagt at du har følelser, at du aksepterer at hun kun vil være venner og forholder deg til det. Da står du fritt til å leve ditt eget liv sånn som du vil. Blander hun seg om du kommer nær andre må du rett og slett sette grenser. Ellers vil du bare bli lekt med, og du vil ikke bli lykkelig. Anonymkode: f5a6b...44c 4
Cuntzilla Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Det er ufint av henne. Spesielt å jage bort andre.... "jeg vil ikke ha deg, men du skal ikke ha noen andre heller" liksom. Barnslig. Hun vil ikke ha deg som kjæreste, men hun får nok en form for trygghet og bekreftelse fra deg som man kan få fra en kjæreste, du gir henne noe hun trenger. Men hun gir jo ikke tilbake. Synes hun utnytter deg litt, at hun kan slutte å "mase" på å henge sammen og la det være opp til deg. Når det er sagt så har jo hun vært klar på hva hun vil og ikke, og det er jo hundre prosent opp til deg om du gidder være med henne. Du vet hva det går i, det er ingen som lurer deg her. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke greit tenker jeg. Har hun sagt at hun bare vil være venner må hun stå for det. Da står du fritt til å ha andre kvinnelige venner, og også at det utvikler seg. Hun har ingen rett til å markere seg, det er bare utrolig ufint. Jeg ville sagt at du har følelser, at du aksepterer at hun kun vil være venner og forholder deg til det. Da står du fritt til å leve ditt eget liv sånn som du vil. Blander hun seg om du kommer nær andre må du rett og slett sette grenser. Ellers vil du bare bli lekt med, og du vil ikke bli lykkelig. Anonymkode: f5a6b...44c Takk, ikke så enkelt.. vil jo beholde vennskapet som har vært og er sterkt, men jeg holder jo ikke på det for enhver pris… som noen sa at hun skal ha alt i et som finnes i et forhold bortsett fra det intime. Så mere jeg skriver nå jo mere bekrefter jeg at jeg må videre😅 Anonymkode: 4e9f6...67e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Du kan jo beholde vennskapet, men på dine premisser. Det som er forskjellen er at du skal sette grenser for deg selv. Respekter det hun sier, og da må du forvente at hun også forholder seg til det om du kommer nær noen andre. Lykke til! Anonymkode: f5a6b...44c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har trukket meg tilbake flere ganger å gitt beskjed, men hun som kommer tilbake hele tiden å nesten gjør krav og markerer seg ovenfor andre kvinnelige venner som jeg har hatt en god tone med, men de skygger unna pga henne.. Er vell bare å ta opp hvorfor, gidder liksom ikke gå på gress heller! Anonymkode: 4e9f6...67e Hun skjønner vel at hun ikke forblir din bestevenn hvis du får deg kjæreste. Anonymkode: 6e8a8...490 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 Siden du har følelser kan det være lurt å gå videre. Anonymkode: 66d79...353 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #10 Skrevet 14. mars 2024 Høres ut som et destruktivt vennskap. Hvis du vil beholde vennskapet må du sette grenser. Nå foregår alt på hennes premisser. Du får si at hvis denne relasjonen skal fortsette må dere kutte ut overnatting osv. (hvis du ikke vil det da) og hun kan ikke bestemme over andre kvinnelige relasjoner du har. Du bestemmer selv om du vil ta opp alt med en gang, eller om du tar det når det dukker opp ting. Du må beskytte deg selv litt og sette grenser så ikke alt foregår på andres premisser. Det er ikke sunt i lengden. Anonymkode: 63709...040 1
Trek Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 Her er det best å gå videre. Hun er ikke klar for ett forhold, det både sier hun og viser veldig tydelig. Hun er også ganske manipulerende og ufin mot deg. Veldig grenseoverskridende vil jeg si. Hun vil nok at du skal «bevise» at du velger henne over alle igjen og igjen. At du ikke forlater hennes side til tross for og så videre. Veldig barnslig oppførsel som tidligere nevnt. Kanskje hun tar seg sammen om du setter tydelige grenser for deg selv og holder henne på avstand. Kanskje hun har ett raserianfall ala en 3 åring fordi hun føler seg sviktet og forlatt. Spiller egentlig ingen rolle. Du må først og fremst tenke på deg selv her. Hun er ikke en god venn og kommer ikke til å bli en god kjæreste heller når det er som du beskriver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har trukket meg tilbake flere ganger å gitt beskjed, men hun som kommer tilbake hele tiden å nesten gjør krav og markerer seg ovenfor andre kvinnelige venner som jeg har hatt en god tone med, men de skygger unna pga henne.. Er vell bare å ta opp hvorfor, gidder liksom ikke gå på gress heller! Anonymkode: 4e9f6...67e Hun er eiesyk og barnslig. Kanskje det er du som bør markere deg nå, tenker hun kommer til å reagere på en "teit" måte da. Anonymkode: de700...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hun er eiesyk og barnslig. Kanskje det er du som bør markere deg nå, tenker hun kommer til å reagere på en "teit" måte da. Anonymkode: de700...9b2 Er vell bare å gå videre å si stopp, enten så går det eller så går det over👍🏼 Anonymkode: 4e9f6...67e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 Trek skrev (39 minutter siden): Her er det best å gå videre. Hun er ikke klar for ett forhold, det både sier hun og viser veldig tydelig. Hun er også ganske manipulerende og ufin mot deg. Veldig grenseoverskridende vil jeg si. Hun vil nok at du skal «bevise» at du velger henne over alle igjen og igjen. At du ikke forlater hennes side til tross for og så videre. Veldig barnslig oppførsel som tidligere nevnt. Kanskje hun tar seg sammen om du setter tydelige grenser for deg selv og holder henne på avstand. Kanskje hun har ett raserianfall ala en 3 åring fordi hun føler seg sviktet og forlatt. Spiller egentlig ingen rolle. Du må først og fremst tenke på deg selv her. Hun er ikke en god venn og kommer ikke til å bli en god kjæreste heller når det er som du beskriver. Er vell noe sånt jeg har kommet frem til, skal si stopp å gå videre, blir jo ikke vennskap om det fortsetter som nå.. å gå inn i et forhold tror jeg kanskje aldri ville ha funket som du sier, må bare ta av seg skylappene👍🏼 Anonymkode: 4e9f6...67e 1
Trek Skrevet 14. mars 2024 #15 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er vell noe sånt jeg har kommet frem til, skal si stopp å gå videre, blir jo ikke vennskap om det fortsetter som nå.. å gå inn i et forhold tror jeg kanskje aldri ville ha funket som du sier, må bare ta av seg skylappene👍🏼 Anonymkode: 4e9f6...67e Tror det er best❤️ Er ikke en enkel ting og gjøre, men du er ett skritt nærmere å finne den kjærligheten du faktisk ønsker deg og fortjener. Hun her var bare en blindvei på veien og du finner ikke den du leter etter inni den bakgården der. Lykke til videre🤗 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #16 Skrevet 14. mars 2024 Trek skrev (7 timer siden): Tror det er best❤️ Er ikke en enkel ting og gjøre, men du er ett skritt nærmere å finne den kjærligheten du faktisk ønsker deg og fortjener. Hun her var bare en blindvei på veien og du finner ikke den du leter etter inni den bakgården der. Lykke til videre🤗 Tusen takk, det blir ikke enkelt men det må gjøres og livet går videre. Blir sikkert litt kaotisk med det går😊 Anonymkode: 4e9f6...67e 1
Trek Skrevet 14. mars 2024 #17 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk, det blir ikke enkelt men det må gjøres og livet går videre. Blir sikkert litt kaotisk med det går😊 Anonymkode: 4e9f6...67e Vet du, jeg tror du føler dette er slutten, men i realiteten er dette bare starten på noe veldig bra! 🤗 1
Christina82 Skrevet 14. mars 2024 #18 Skrevet 14. mars 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg