Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på tur på en fjelltopp med familien min:)

Og det var lenge siden sist utskjeielse på tur fronten. Tror jeg må finne meg et turinterisert hankjønnn snart. Det er jo morro å gå litt. :)

Mye gøyalere med flere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har øvelseskjørt! Det var en salig blanding av morro og hysteri.....

Skal nå lage kake til pappan til sambo. Er invitert på middag hos "svigers" i dag:)

Skal kose oss med god mat og bløtkake :)

Skrevet

Jeg har surra rundt på KG mesteparten av dagen jeg :roll:MEN........jeg har også vaska 1 vaskemaskin med hvitt tøy, og en med sort tøy som surrer og går nå. Hengt opp det hvite tøyet (må utbrodere litt siden lista ikke er så lang serru :wink: )

Også har jeg spist en baguette med skinkeost på tube. Har vært på do og tissa 2 ganger. Lekesloss med sambo en gang og forstua ene fingeren min :roll:

Også har jeg vært inne på soverommet og slått på lysene så jeg skulle se kleskapet bedre, for det skulle jeg rydde serru. Men så langt har jeg ikke kommet enda. Men det blir snart, for det skal jeg gjøre.

Ja, det skal jeg :roll:

Skrevet

Jeg har... vel, holder fortsatt på og ordner på soverommet etter en aldri så liten ommøblering.

Skrevet

Vel, jeg har lest i hele dag. Begynner å bli småsprø av denne boken, den er vanskeligere enn jeg trodde.......har noen lest den kanskje.."GLOBALISERING - OG DENS MENNESKELIGE KONSEKVENSER". :lol:

Skrevet

Også har jeg hengt opp den mørke vasken *applaus til meg* :kul:

Skrevet
Også har jeg hengt opp den mørke vasken *applaus til meg* :kul:

Ja det er viktig å rose seg selv når man har gjort noe man er stolt av. :wink:

Skrevet

Jeg sto opp første gangen rundt klokka 12, så var vi oppe og bare slumra et par timer, så la vi oss igjen... :ler: Sovna og sto opp att klokka 15.30.... :oops: ehm... Søndagsøndag, vet dere... hihi...

Så spiste vi "frokost" (Shepard's pie-rester fra i går), så dusja jeg... Så har jeg lagd rundstykkedeig som står til heving nå, også har jeg lagd vaffelrøre som jeg snart skal begynne å steke.... :P Kose oss skikkelig i dag, ja! Sambisen er iveien og kjøper lett rømme så vi kan ha sammen med ordbærsyltetøyet på vaflene...mmmm..... :sjarmor: Usunt, men jækla godt! :wink:

Etterpå skal jeg ringe pappa'n min, så skal jeg male ferdig skiltet som venninna mi skal få i julegave....

Skikkelig deilig kose-slappe-av-daffe-dag..... Herlig!

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag her jeg og dattera på 9 mnd bare hvert hjemme å kost oss.

Vært litt ut og inn på KG og surfa litt.

Fiksa en enkel middag til min mann som er på jobb og kom hjem i matpausen.

EN HELT VANLIG DAG!!!!!!!!!!!!!! :D

Skrevet

Jepp Care. Jeg er flink til å skryte opp meg selv sånn sett :roll:

Ække no sjenert jæi assa :wink:

Skrevet

Jeg har prøvd å gjøre litt skolearbeid, men det gikk ikke så bra. Så har jeg ryddet og vasket kjøkkenet hos kjæresten min (jeg bor her i helgene) og ryddet litt i stua. Deretter gjorde jeg et nytt forsøk på det drittskolearbeidet som skal levers imorge, men det gikk ikke så bra det heller. Deretter matet kjæresten min meg med potetstappe og klarte å kakke ut en bit av fortanna mi (nå kan jeg ikke drikke brus uten sugerør), og nå sitter jeg her og venter på Robinson. Inni mellom har jeg snakket i telefonen med pappa og søster, hentet posten (vi gadd ikke gå ned 4 etasjer igår) og lest litt aviser på nett.

Skrevet

Jeg har halsbetennelse så dagen har blitt tilbragt inne :(

Har vært mye inn på KG :) og så har jeg endelig forstått det med å laste ned musikk :D

Er litt treig :oops:

Ellers har jeg også vasket og brettet sammen klær.

Skrevet

I dag har jeg vasket leiligheten, vaska mange vaskemaskiner, brettet sammen håndklær, spist middag hos svigermor, spist eplekake hos svigermor, gått tur med hunden og sittet på KG.

Nå har jeg vært syk i mange dager, så det var deilig å gjøre litt igjen :)

Gjest Brunhilde
Skrevet

Skal vi se, hadde glemt å kjøpe brød i går, så jeg har bakt rundstykker...Vært tur med hunden og vært på farsdagsvisitt. Det var sannelig ikke mye, men hele dagen gikk med allikevel! :D

Skrevet

Har gått 15 km på ski i supert vær på fjellet :D

Gjest Anonymous
Skrevet

I N G E N T I N G ! ! ! :D

Eller jo.... Spist masse kaker. Nam!! Det lønner seg jo å ha pappaer i huset for tida.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skavvise. Jeg har stått opp og dusja, spist en lett middag, vært på prøve og hatt konsert i dag. Etterpå henta jeg mannen min på et sted han satt og tok seg en øl sammen med noen andre sangere som også hadde vært på prøve i dag. Nå venter vi på pizza som kommer snart. Blir forferdelig sulten av å ha konsert og kan liksom ikke spise så mye først.......... For de som befinner seg i Oslo og ikke har noe bedre å gjøre på tirsdag 12.11 anbefaler jeg konsert i Frogner kirke kl. 19. Konserten i dag gikk kjempebra og vi har noen fantastiske solister.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

I dag våknet jeg kl. 6 av en forferdelig drøm. Jeg drømte at jeg var blitt kidnappet av Hitler, og at jeg ble sendt til en konsentrasjonsleir. Der ble jeg plukket ut til å følge folkene som skulle inn i gasskamrene. Og plutselig en dag, står mammaen min for tur. Hun tror hun skal få seg en dusj, og er kjempeglad. Jeg prøver å få stoppet henne, men blir skutt. Jaja, men nok om den drømmen.. Det er jo ikke hva jeg har gjort i dag! :ler:

Jeg har vært hos tannlegen, ble sjekket opp av en gutt på t-banestasjoen (et VELDIG patetisk forsøk å spørre om jeg fryser! :ler: ) og har vært og lånt noen bøker. Og nå sitter jeg her, typen skal komme etter skolen, og jeg orker ikke dra på skolen. Senere har jeg tenkt meg på trening og etter det skal jeg øve til en prøve. *stønn* Heldigvis har jeg en telefon, og heldigvis har jeg en kjæreste. Gjett om han skal få hjelpe meg i kveld! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...