Moliwia Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Jeg vil skrive en brosjyre på norsk for å takke noen som har bestilt kjeks fra meg. vennligst hjelp meg med hvordan jeg kan oppmuntre folk til å dele sine bilder av kjeks. Jeg lærer norsk og vet ikke hvordan jeg skal skrive det naturlig. ☹️ „Tusen takk for at du valgte å kjøpe cookies hos meg! Er du fornøyd med kjøpet hos meg? Jeg setter stor pris på om du gir meg en vurdering! Din tilbakemelding er viktig for små bedrifter!” 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Det var jo helt fin norsk det ☺️ Anonymkode: b21ce...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Helt greit, kan ikke se noen feil der.👍 Anonymkode: 442d0...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannickz Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Ta et bilde av kjeksene dine: Vis frem dine kreative kjeks-kreasjoner eller koselige kjeks-øyeblikk. Følg oss: Følg oss på Instagram og Facebook for mer inspirasjon og oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Mulig det er andre ting som bør endres, men skriv kjeks, ikke cookies Anonymkode: e4568...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå