AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Del Skrevet 13. mars 2024 Er det mange som har blitt gravid på første eggløsning etter spontanabort/missed abortion og ev utskrapning? Gikk det bra, eller enda det i ny abort? Legen anbefalte oss å vente i tilfelle det var enda mer rester som skulle ut. Har tatt utskrapning etter MA. Anonymkode: d4e47...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg ble det og det gikk bra. 12 åring nå. Anonymkode: 2697a...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg ble også det, og det gikk bra her også. Er i dag en frisk og aktiv 8-åring😊 Anonymkode: 6c536...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det mange som har blitt gravid på første eggløsning etter spontanabort/missed abortion og ev utskrapning? Gikk det bra, eller enda det i ny abort? Legen anbefalte oss å vente i tilfelle det var enda mer rester som skulle ut. Har tatt utskrapning etter MA. Anonymkode: d4e47...94c 53,2% som har ubeskyttet sex og prøver å bli gravid etter en abort opplever å oppnå graviditet innen de første 3 syklusene dersom det ikke er noe som forhindrer eller gjør det vanskeligere å oppnå graviditet. ( kilde: nhi) Ved missed abortion kan det ta noe lengre før syklus er tilbake til "normalen". Men er jo individuelt også når første EL skjer uansett svangerskapsavbrudd årsak. Alt mellom 2 uker og 8 uker er regnet som normalt for når første EL skjer. Anonymkode: 1104e...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Del Skrevet 14. mars 2024 Mistet i spontanabort i uke 7-8 i fjor og ble gravid igjen på første eggløsning ca 4 uker etter aborten startet. Er nå bare 4-5 uker til termin💗 Masse lykke til🫶🏻 Anonymkode: e9dfe...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #6 Del Skrevet 19. mars 2024 Mistet i uke 7 i september. Fikk første mens tilbake i januar, fremdeles ikke gravid.. (hatt 2 eggløsninger etter SA). Håper den sitter på forsøk nummer 3 etter SA🥰 Anonymkode: 432df...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #7 Del Skrevet 19. mars 2024 Mistet i uke 7 i juli i fjor sommer. Vi ventet 2 sykluser før vi forsøkte aktivt igjen, da jeg trengte tid å bearbeide. Er nå i uke 16🥰 Anonymkode: 32f4f...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 22.00): Er det mange som har blitt gravid på første eggløsning etter spontanabort/missed abortion og ev utskrapning? Gikk det bra, eller enda det i ny abort? Legen anbefalte oss å vente i tilfelle det var enda mer rester som skulle ut. Har tatt utskrapning etter MA. Anonymkode: d4e47...94c Hadde 3 SA. Fortsatte å prøve etter SA også. Gravid i pp 11 etter SA1. Gravid i pp2 etter SA2. Ikke gravid enda. Er i pp2 etrer SA3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 22.00): Er det mange som har blitt gravid på første eggløsning etter spontanabort/missed abortion og ev utskrapning? Gikk det bra, eller enda det i ny abort? Legen anbefalte oss å vente i tilfelle det var enda mer rester som skulle ut. Har tatt utskrapning etter MA. Anonymkode: d4e47...94c Jeg ble det, men sleit med småblødninger i svangerskapet fra uke 8 til 16, så det ble mange ultralyder for å sjekke. Det gikk bra uansett 🙂 Anonymkode: 250c1...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Del Skrevet 20. mars 2024 Ville bare si jeg hadde MA med utskrapning i slutten av desember. Nå er den første eggløsningen vi hadde samleie rundt. Men aner ikke om syklusen er helt normal enda. Anonymkode: cffd8...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg ble gravid på første forsøk etter en MA, det har gått bra denne gangen og jeg er nå 26 uker på vei! Legen min så ingen grunn til å vente etter første menstrasjon med å prøve, og heldigvis klaffet det! Anonymkode: 668be...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå