AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Hva skyldes lite sperm ved utløsning? Noen som vet om det skyldes hyppige tømminger eller sjeldne ? Har aldri vært et problem hos mannen før men han har det i perioder nå siste året. Anonymkode: a1363...ce3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Er det et problem? Det kan selvfølgelig skyldes hyppigere tømming. Anonymkode: da890...17a 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Eneste gangene jeg har opplevd lite sperm er ved hyppige tømminger. Anonymkode: 50db4...67d 1
Jeg-er-anonym Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Hyppige og/eller raske tømminger uten noe skikkelig oppbygging. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 En shake med protein hver dag i 3 uker..... Søk dekning! Anonymkode: c0b5d...449
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skyldes lite sperm ved utløsning? Noen som vet om det skyldes hyppige tømminger eller sjeldne ? Har aldri vært et problem hos mannen før men han har det i perioder nå siste året. Anonymkode: a1363...ce3 Nei.. ved hyppig utløsning øker produskjon og ved sjelden utløsning senkes produksjon.. Men produksjonen øker også med å være mye kåt, eller med lang teasing. Jeg har et bilde som jeg ikke har tenkt å legge ut her på KG, men det er et utmerket bevis på at jeg skriver sant😉
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Dette er i seg selv er ikke ett tegn på noe som helst. Det er sånn som kan gå litt i bølgedaler gjennom livet, ukene og månedene. Vil også påpeke at dette ikke er ett problem. Anonymkode: 58b35...482
feliek54 Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva skyldes lite sperm ved utløsning? Noen som vet om det skyldes hyppige tømminger eller sjeldne ? Har aldri vært et problem hos mannen før men han har det i perioder nå siste året. Anonymkode: a1363...ce3 Er det så viktig hvor mye som spruter. For meg er det viktigst at begge nyter og har det deilig 1
Ingv38 Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 Jeg liker å se at det kommer mye og ett triks jeg bruker er å tease de jeg har sex med lenge, skikkelig lenge er normalt veldig bra for tenningen og gir normalt kraftigere orgasmer for partner😊 Det samme funker også for meg, skikkelig tent er alltid bedre for begge parter😊 1
Giftmann47 Skrevet 14. mars 2024 #10 Skrevet 14. mars 2024 Er mengden 'sprut' viktig for dere kvinner da? Spør for en venn😅
TomSawyer Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva skyldes lite sperm ved utløsning? Noen som vet om det skyldes hyppige tømminger eller sjeldne ? Har aldri vært et problem hos mannen før men han har det i perioder nå siste året. Anonymkode: a1363...ce3 Egen erfaring er at hyppige orgasmer gir lite sperm. Går det et døgn imellom bør det være full tank og søk dekning når det smeller..🤭
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 9 hours ago, Bamseklemmer said: Nei.. ved hyppig utløsning øker produskjon og ved sjelden utløsning senkes produksjon.. Men produksjonen øker også med å være mye kåt, eller med lang teasing. Jeg har et bilde som jeg ikke har tenkt å legge ut her på KG, men det er et utmerket bevis på at jeg skriver sant😉 Det stemmer ikke helt. I flertallet av tilfellene og med alderen, er det smøremiddelet som forblir, mens selve produksjonen går i ..stå. De andre faktorene hjelper selvsagt, som høy libido, grisedeilig partner med samme kaliber etc. Heldig for oss to, ser vi ikke ut til å være rammet bemerkelsesverdig. På seg selv kjenner man mange andre. Så jeg tror deg, selv uten bildebevis ☺️ Anonymkode: 2b46b...bc3 1
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det stemmer ikke helt. I flertallet av tilfellene og med alderen, er det smøremiddelet som forblir, mens selve produksjonen går i ..stå. De andre faktorene hjelper selvsagt, som høy libido, grisedeilig partner med samme kaliber etc. Heldig for oss to, ser vi ikke ut til å være rammet bemerkelsesverdig. På seg selv kjenner man mange andre. Så jeg tror deg, selv uten bildebevis ☺️ Anonymkode: 2b46b...bc3 Ok🤭jeg er nærmere 60 enn 50 år.. og knipeøvelser har jeg tatt i over 8 år nå.. og joda, jeg er nok en kåting utenom det vanlige. Du nevner smøremiddelet, som ofte blir beskrevet som lystdråper/precum/forsats/kuksaft og fittesaft. Det er jo ganske så likt på funksjon og smak på kvinner og menn.. Den produksjonen har også økt betraktelig med årene.. så jeg kan "ikke" være kåt ute blandt folk, uten å ha en papirdott i boxeren🙈.. Men altså, det er jo smøremiddelet som er så godt på smak, det er nok en av grunnene jeg "bosetter" meg mellom lårene på kvinnen😉
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 Giftmann47 skrev (35 minutter siden): Er mengden 'sprut' viktig for dere kvinner da? Spør for en venn😅 Niks, overhodet ikke!! Blir jo bare søl, så helt greit med ei litta skje gitt.. Anonymkode: da890...17a 1
Gjest ytmnd Skrevet 14. mars 2024 #15 Skrevet 14. mars 2024 Fra egen penis sin erfaring varierer mengden ut i fra oppbygging og stimuli av glans/hode. Runker jeg kun staken spruter jeg ikke engang. Frekvensen på onaneringen har lite å si for min del, samme mengde hver gang stort sett
Sander33 Skrevet 14. mars 2024 #16 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva skyldes lite sperm ved utløsning? Noen som vet om det skyldes hyppige tømminger eller sjeldne ? Har aldri vært et problem hos mannen før men han har det i perioder nå siste året. Anonymkode: a1363...ce3 Onani, eller sex, tømt påsan før samme dag/dag før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå