AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Som ung var jeg tiltrukket av noen få jenter, men ble forelsket i en mann og vi var sammen i 25 år og jeg trodde dette med jenter var pubertetsgreier. Var også sammen en mann etter skilsmisse. Men nå, etter to år som singel og ikke møtt en mann det klaffer med, sniker tanken seg inn titt og stadig. Skulle jeg prøvd å date damer? Hvordan er det for lesbiske og bifile kvinner å treffe på usikre som meg på datingapper? Lukter de / dere lunta og skygger banen, eller er det ok å være usikker på hva man vil? Jeg har tenkt en sjelden gang at en dame jeg ser er tiltrekkende, og det skal sies at det er sjelden jeg syns en mann er tiltrekkende også, men sex med en dame virker ganske fremmed. Er det et dårlig tegn? Ikke at det er ekkelt altså, det bare tenner ikke når jeg tenker på det. Jeg følte som ung at det var enklere å bonde med menn, men nå får jeg mye bedre kontakt med kvinner og føler de generelt er med selvbevisst og gode i relasjoner. Tror det ville vært så mye lettere å ha en kvinnelig partner, men aner jo ikke. Jeg vil ikke lure noen, men er det egentlig å lure noen å prøve å date damer når jeg ikke vet hvilke følelser jeg kan få? Anonymkode: e564f...31f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Hei du ❤️ Lesbisk kvinne her; jeg synes du absolutt bør prøve med damer, men da vær ærlig på din bakgrunn og intensjoner fra starten. Selvfølgelig helt lov å være usikker, men vær åpen om det ❤️ At du synes sex med en dame virker ganske fremmed er nok ikke noe rart og tvert imot helt vanlig, men det faller nok på plass med en gang du prøver. En kvinne kjenner gjerne er kvinnekropp best så sex med damer kan være noe helt eget og spesielt sånn sett. Tenker ikke det er et dårlig tegn at synes dette virker fremmed! Les gjerne boken "Homo" av Anette Trettebergstuen og hennes kompis Bård. Anette skriver en del om det her- forøvrig bra bok! Utforsk i vei og nyt livet! Anonymkode: af856...0d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå