Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt og veldig slitt hår. Så må klippe meg veldig kort. Det kler jeg ikke. Så jeg vurderer extention, men har null peiling på det. Hvor lenge kan jeg ha det, kan jeg dusje det osv

Sånn ca hva koster det og er det noen med erfaring her? 

Anonymkode: e9726...b47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller klippet det opp og ikke tatt så mye av lengden, extensions sliter visstnok også veldig på håret. 

Google wolfcut feks. 

Anonymkode: 9746b...992

AnonymBruker
Skrevet

Varer i opptil 3 mnd. Langt hår koster fra 5500 kr. Du kan vaske håret ja. Vurderte, men droppet pga slitasjefaren.

Anonymkode: 70849...360

AnonymBruker
Skrevet

Hva med clip on extensions?

Anonymkode: bc3b0...fdb

Skrevet

Spørs hva slags extentions du skal ha. Klipp on extentions tar du bare av og på etter behov, men krever en viss tykkelse på  ditt eget hår for at det ikke skal synes. Det og tape extentions sliter minst på håret.

For tape extentions må du regne med å betale 5000 -8000 kr første gangen. Det er for hår og time hos frisøren. Hos noen leverandører av extentions følger det med en såkaldt pakke av shampoo, balsam, olje, og hårprodukter mot varme behandling. 

Med tape extentions må du tilbake til frisøren i hver 6-8 uke, for å heise opp håret. Kostnad 1500- 2000+ hver gang. Så må man gjerne fornye produkter tilpasset det at du har hair extentions av og til.

Med riktig type leverandører kan håret vare 9 -12 mnd tid, forutsatt at du pleier det riktig. 

Du kan vaske håret som normalt med ekte hair extentions. Shampoo to ganger, balsam kun i tuppene. Hårkur en gang i uka. Olje tuppene hver dag,og sov med håret i en flette.

Hair extentions kan ofte se bra ut, men dyrt og mye jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Extentions sliter jo på håret det også. Dyrt er det også. Ville heller fokusert på å få håret i god stand, ellers blir du stuck på extension i årevis

Anonymkode: 3cff8...90c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri begynt med extensions. Klipp heller håret og spar det ut igjen. Jeg hadde ganske tynt, men likevel innenfor normalt hår, og lot meg friste til extensions. Har tape-fester, men håret mitt er helt ødelagt og mye tynnere enn det var da jeg begynte med det. Nå kan jeg ikke slutte, og det er skitdyrt. Så ikke la deg friste, er mitt råd. 

Anonymkode: 16a58...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...