AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 For exen din? Og hvem er han for deg? Jeg er drittkjerringa som gikk fra han og ikke satte pris på alt han gjor for meg og barna. Han er psykopaten som psykisk mishandla og nekta meg å gå. Han er grunnen til at jeg er singel 6 år senere Anonymkode: 0365f...199 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Har ingen ex. Min kone er min første
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 1. Jeg er en god far til hennes barn, som hun alltid kan regne med når hun trenger hjelp, om jeg har mulighet. Jeg er en god venn. Hun er det samme for meg. 2. Hun lærte meg mye, og takknemlig for dette forholdet. For meg er hun en viktig del av livet mitt. For henne er jeg nok bare luft. 3. For meg er hun et artig minne om ungdommen. Og artig at vi fortsatt har litt kontakt. Jeg er god det gikk så bra som det fikk med henne. For henne er jeg det samme. Anonymkode: f9779...df4 2
Bombasi Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Jeg er den blide og imøtekomne vennen som alltid ligger tilgjengelig i bakgrunnen av livet hennes hvis livet butter imot eller om hun ellers ønsker å prate litt. 100% vennskapelig. Hun stikker innom meg 5-6 ganger iløpet av året, og har gjort det i mange år nå. Synes det er fint, for jeg er singel selv. Men den dagen jeg finner meg ei da settes det et punktum mellom oss helt og holdent. 1 1
Anononyma Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Han er ingen for meg, jeg er ingen for han 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 I hennes øyne er jeg han som ødela livet hennes og tok barna fra henne. I mine øyne er hun en selvopptatt egoistisk som alltid setter seg selv foran alle andre. Anonymkode: 50037...c51 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 Jeg er helt ferdig med mine ekser. De er ingen for meg, og jeg er ingen for dem. Anonymkode: 5bcc2...26e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: For exen din? Og hvem er han for deg? Jeg er drittkjerringa som gikk fra han og ikke satte pris på alt han gjor for meg og barna. Han er psykopaten som psykisk mishandla og nekta meg å gå. Han er grunnen til at jeg er singel 6 år senere Anonymkode: 0365f...199 Aldri vært i forhold, er bitter og ensom. Anonymkode: 06b73...49d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 Jeg er i følge han den som ødela familien å splittet alt. Han glemmer at det er han som er psykopaten som har ødelagt oppveksten til barna så de nå har traumer. Han er nothing for meg, blokkert på alle kanaler. Heldigvis finnes det bedre menn der ute 🥰 Anonymkode: 9d19d...507
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Skrevet 13. mars 2024 Jeg er sammen med eksen 😂🙋♀️ vi fant tilbake til hverandre Anonymkode: 234e8...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For exen din? Og hvem er han for deg? Jeg er drittkjerringa som gikk fra han og ikke satte pris på alt han gjor for meg og barna. Han er psykopaten som psykisk mishandla og nekta meg å gå. Han er grunnen til at jeg er singel 6 år senere Anonymkode: 0365f...199 2 ekser fra helvete. Psykisk vold,fysisk. Alt 2 mer normale ekser Nå har jeg funnet mannen i mitt liv❤❤❤❤ Så kort oppsummert. Anonymkode: 1f6b7...c39 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 Det er interessant spørsmål. For psykopater jeg først var sammen med ( og prøvde først å ha et vennskapelig forhold til) er jeg den skumle psyco dama ( og jeg er snill som et lite lam) . Han er for meg diktatoren i overhørt kammeret som ikke så på meg som menneske. For min narcissistiske ex er jeg hu inkompetente dumme kjerringa som ikke har hjerne. Som han aldri igjen vil snakke med fordi jeg gikk fra han og såret hans ego, og fordi han ikke lenger har meg til å jolde på med renholdet hans😡. Jeg kan godt være venn men etter jeg pulte en annen fyr tåler han ikke mitt tryne, selv om han selv planla å ha besøk. Har alltid vært slik hele vårt forhold én regel for han og en annen som gjelder for meg. Anonymkode: a992c...bd7
KallePils Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 Tja, kanskje den naive tullingen fra endel år tilbake som faktisk trodde på at hun var i ferd med å skille seg fra mannen sin? 😄 Vi har alle vært unge og dumme en gang.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 Jeg er den tingen han angrer mest på å ha mistet. Han er far til mine barn, og en god bekjent per nå. Vi har godt vennskapsforhold, prater alltid pent om og med hverandre. Han angrer for å ha såret meg og for å ikke ha kunnet finne ei dame med de samme sjelelige og personlige egenskaper som meg. Men han klarte ikke å tenne på meg de siste årene. Og han klarer det sikkert ikke nå heller, jeg tror det frustrerer ham, for han ønsket gjerne det da vi var gift, men fikk det ikke til. Jeg er gift på nytt med en mann som liker alt ved meg, også utseendet mitt. Eksen min har av og til-forhold med ei dame som han har barn med. Anonymkode: 28237...14b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #15 Skrevet 14. mars 2024 Vi er fortid for hverandre. Anonymkode: 9d0f5...fb3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #16 Skrevet 14. mars 2024 Jeg tror jeg er den han angrer på at han tok for gitt. I de første årene etter skilsmissen prøvde han å få meg tilbake, men jeg var helt ferdig. Han ser meg som en god mor og en støttende person. Idag har vi et vennskapelig forhold pga barna. Vi strekker oss begge for barnas beste. Anonymkode: fa20f...00f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #17 Skrevet 14. mars 2024 Det har jeg ofte tenkt på, hvem var jeg for han..var det kjærlighet.. Hans siste ord til meg før han tok sitt eget liv var harde, han kjeftet. Men det gjorde han ofte. Etter 20 år med psykisk og fysisk vold, så er jeg usikker på hva jeg egentlig betydde for han. Men håper jo, og tror egentlig, at innerst inne, så elsket han meg, tross alt. Jeg håper iallefall det.. Anonymkode: 51993...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå