AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Jeg fantaserer om ei jente som er en del høyere enn meg og som kan være mammen min samtidig som vi er kjærester. Vil hun skal stelle og kose med meg som det var hennes barn. Jeg vet det høres rart ut, men det er mine fantasier for tiden. Tviler på at det finnes slike jenter, men kanskje, man vet aldri. Hvis du er ei slik jente så håper jeg å møte på deg en vakker dag Anonymkode: 8f09a...222
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Litt spesielt, men hver sin smak og jeg kan ikke se at en slik fetisj skader noen. Alt finnes, og du kan sikkert finne det hvis du leter i en stor nok befolkningsgruppe. Vet ikke om du finner det i nærheten av der du bor, eller til og med må utenlands. Finnes det kanskje noen nettsider for dating for folk med fetisjer? Anonymkode: d4a74...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Lag en profil på festishdating Anonymkode: 4d908...366 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt spesielt, men hver sin smak og jeg kan ikke se at en slik fetisj skader noen. Alt finnes, og du kan sikkert finne det hvis du leter i en stor nok befolkningsgruppe. Vet ikke om du finner det i nærheten av der du bor, eller til og med må utenlands. Finnes det kanskje noen nettsider for dating for folk med fetisjer? Anonymkode: d4a74...7e1 Ja vet det. Blir nok ikke lett å finne, men blir lykke når jeg gjør det. Håper jeg kan amme henne og ligge på fanget, kanskje bytte bleie (ikke når avføring). Bade meg. Hadde vært så kos. Anonymkode: 8f09a...222
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 Du har nok mer sjanse for å finne noen om du lager profil på abdlscandinavia. Det finnes der ute og det kan funke bra om man finner den rette og er åpne med hverandre hele veien. Lykke til. Anonymkode: 2dcee...00b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå