male32 Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Hei Jeg trenger ny telefon og har sett på forksjellige telefoner nå i over et år. Jeg klarer ikke å finne en telefon som passer meg. Det finnes mange gode telefoner som kunne passet, men de er alt for store. Jeg ønsker en kompakt telefon, noe som tydeligvis er helt umulug å oppdrive. Hvorfor er utvalget av små kompakte telefoner så dårlig? De må være Android. Stiller ikke noe store krav til ytelse. Telefon blir ikke brukt til gaming. Men bør ha ok batteritid, rask lading og godt kamera. Disse har jeg vurdert: Motorola Edge 30 Neo. Jeg liker utseende på denne og størrelsen. Men dårlig kamera. Google Pixel 8. Bra kamera og liker utseende og størrelsen. Dårlig batteri og treg lading. Alt for dyr. Google Pixel 7a. Sammenlignet med Google Pixel 8 på Elkjøp. Likte ikke denne, den ble for stor/klumpete. Dårlig batteri i følge tester. Motorola Edge 40 / Edge 40 Neo: Likte utseende, veldig fin telefon, hurtiglading, men for stor. Neo er like stor som Edge 40. Asus Zenfone: Har ikke sett i virkeligheten, kun på bilder. Usikker på om jeg liker den. Alt for dyr. iPhone har noen kompakte telefoner, men det er uaktuelt, og for dyrt i forhold til hva man får. Jeg tenker at man burde kunne finne en god telefon under 5000 kr. Skulle ønske Motorola lagde en variant av Edge 40, med samme specs, bare litt mindre størrelse. Hadde nok passet meg perfekt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Har en Asus Zenfone 8 som jeg er veldig fornøyd med. Brukte lang tid på å finne en kompakt telefon til grei pris, kjøpte en B-vare. Før det hadde jeg en Xperia 10 III, som også er veldig kompakt. Anonymkode: 23cde...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå