Gjest tøttaa Skrevet 13. mars 2024 #1 Del Skrevet 13. mars 2024 Fikk for meg at jeg skulle se bloggerne på nytt fra første sesong fordi jeg kjeder meg, og der dukka Suzanne Aabel opp. Hadde helt glemt av henne så søkte henne opp på insta og facebook for å se hva hun driver med. Hun er ikke noe aktiv blogger eller noe sånt lenger tror jeg, men det virker som om det..ikke går helt bra med henne? Noen andre som har registrert dette, eller som har fulgt henne i årene etter bloggerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 13. mars 2024 #2 Del Skrevet 13. mars 2024 Ja, så at hun ikke har noe sted å bo, og at sønnen ikke lenger bor hos henne 😥 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 13. mars 2024 #3 Del Skrevet 13. mars 2024 Hvor ser dere dette? Ser ikke ut til at hun har vært aktivt på Instagram siden 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. mars 2024 #4 Del Skrevet 14. mars 2024 Er vel ikke så dramatisk. Flyttet ut fra leiebolig som viste seg å være shady, som hun ikke ville sønnen skulle bo i. Hun har bodd litt hos barnefar og de har godt forhold, så hun ser sønnen og alt er godt. Har mistet et nært familiemedlem.Nå skal hun kjøpe bolig, men ting tar litt tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 14. mars 2024 #5 Del Skrevet 14. mars 2024 HerKommerMummi skrev (9 timer siden): Ja, så at hun ikke har noe sted å bo, og at sønnen ikke lenger bor hos henne 😥 Det er vel bare fordi hun måtte flytte i hui og hast fra en shitty leilighet. Jeg reagerte mer på måten hun skriver på, hva hun sier og gjør i videoene hun har lagt ut. Hun virker annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 14. mars 2024 #6 Del Skrevet 14. mars 2024 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Hvor ser dere dette? Ser ikke ut til at hun har vært aktivt på Instagram siden 2022 Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 tøttaa skrev (15 timer siden): Fikk for meg at jeg skulle se bloggerne på nytt fra første sesong fordi jeg kjeder meg, og der dukka Suzanne Aabel opp. Hadde helt glemt av henne så søkte henne opp på insta og facebook for å se hva hun driver med. Hun er ikke noe aktiv blogger eller noe sånt lenger tror jeg, men det virker som om det..ikke går helt bra med henne? Noen andre som har registrert dette, eller som har fulgt henne i årene etter bloggerne? Hun har jobbet i Radio Rock som journalist. Vet ikke om hun gjør det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå