AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Noen som har erfaring med å kun bruke telefon nummer til innlogging/gjenoppretting på sosiale medier o.l? Jeg har mistet tilgang til epost kontoen min og vil helst unngå å bruke det heretter. Er det noen fordeler eller ulemper? Anonymkode: f48df...32c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Håper dere skjønner hva jeg mente 😅 TS Anonymkode: f48df...32c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Det er ikke mulig etter hva jeg vet. De ønsker ofte at du har 2 ting mtp passord resett og den type ting. Nettopp fordi om man mister telefonen eller tilgang til e-posten sin, så skal man kunne tilbakestille passord eller kunne logge på. Anonymkode: 0843d...8cc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke mulig etter hva jeg vet. De ønsker ofte at du har 2 ting mtp passord resett og den type ting. Nettopp fordi om man mister telefonen eller tilgang til e-posten sin, så skal man kunne tilbakestille passord eller kunne logge på. Anonymkode: 0843d...8cc Takk for svar. Jeg prøvde det på facebook og det funket med bare telefon nummer. Har ikke testet andre platformer enda.. Anonymkode: f48df...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå