Gå til innhold

Vil dere menn ha ei dame som leier? Ikke eier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan ikke ts gjøre noe med 😅 Forstår ønsket om partner uten barn, er 30 uten barn og tror jeg søker barnløs. Men! Jo eldre vi blir jo mer må man bare forvente folk har barn, å 34 er en sånn alder. Men er noen som ikke har å da, så du finner noen. 

Anonymkode: 90137...181

Hehe. Jobber med saken!

En kvinnes økonomiske status eller om hun eier betyr ikke en dritt for meg. Det eneste som betyr noe er at ting er i orden i topplokket og at jeg liker hvordan hun ser ut. that's it . jeg tror ikke menn bryr seg noe særlig om man leier eller eier .

Anonymkode: ea0ca...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hehe. Jobber med saken!

En kvinnes økonomiske status eller om hun eier betyr ikke en dritt for meg. Det eneste som betyr noe er at ting er i orden i topplokket og at jeg liker hvordan hun ser ut. that's it . jeg tror ikke menn bryr seg noe særlig om man leier eller eier .

Anonymkode: ea0ca...bbd

Heier på deg! 😊 Må hun være like rundt hjørnet 🤞👍

Anonymkode: 90137...181

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 15.49):

Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34

Anonymkode: caf98...69a

Det spiller ingen rolle for min del om hun eier eller leier.

Strengt tatt så foretrekker jeg folk som klarer å regne.  Så jeg hadde heller styrt unna en dame som eide men som har blitt lurt inn i en overpriset bolig, nedlesset i gjeld, eller enda verre begge delene kombinert med "leie til eie" så hun kun eier halve leiligheten.

Hvis folk hadde begynt å renge på årlig rente de kan motta på egenkapitalen de har og sett dette opp mot hvor fine objekter de kan leie for f.eks. 15.000 kr alt inkludert,  så hadde de færreste kvittet seg med all egenkapital og makset et lån (med 90 % renter og 10 % avdrag) for å ha løpende utgifter i måneden på 25.000 + oppusningskost + risiko for boligprisnedgang + 100,000 til megler når de skal selge.

Folk satser alt de eier og har på at boligprisene skal fortsette å stige 15-20 % årlig, det er et gjeldsfinansiert korthus ut av en annen verden.  Dessverre så er det mange som lar seg lure av "ekspertene" som daglig er ute i avisen og roper løp og kjøp.

Anonymkode: 32814...9d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 20.07):

Går fint å leie, men er du over 30 år bør du ha god grunn til hvorfor. Hvis ikke blir det 🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: bf97a...a77

En grunn faktisk. Samma hva grunnen er , bare det er en grunn. 
Ikke mange som eier før de er 30 i dag, en er jo knapt ferdig med studiene. De som eier før 30 i dag bor  på bygda i ei rønne til under 3 mill, eller har arvet/ fått. 

Anonymkode: 0ee18...dbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Schmuhu skrev (På 13.3.2024 den 21.22):

Hva er gode grunn da?

Schmuhu

Trenger ikke og være god, må bare være en grunn. 

Anonymkode: 0ee18...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34

Om hun leier eller eier er uvesentlig egentlig. Det som er viktig er at hun har økonomisk kontroll og planlegger for framtiden.

Anonymkode: d9f4e...2a8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eier eller leier spiller egentlig liten rolle for min del. 

Det som derimot er viktig, er at økonomien er ryddig, og at det ikke er en historikk rundt rus og sexarbeid. Antall barn og alder på disse kan også ha en litt utslagsgivende faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jønke skrev (2 minutter siden):

at det ikke er en historikk rundt rus og sexarbeid.

Har du møtt mange sånne??

Anonymkode: f7646...534

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Irrelevant om hun eier eller leier. Det som betyr noe er hvor fysisk attraktiv hun er. 

Anonymkode: bb0ce...5d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du møtt mange sånne??

Anonymkode: f7646...534

Ikke mange, men de jeg har møtt har bydd på skuffelser. De legger jo nødvendigvis ikke frem dette ved første anledning 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 7.45):

Ts her, føler bare mange trekker seg bort igjen når jeg sier jeg leier. Men har 100%jobb og orden i sysakene. Jeg har sikkert bare truffet på feil, kanskje de selv er ute etter dame med høy status. Mange menn har god inntekt og tjener ofte bedre enn kvinner, jeg vet at det ofte er ubetydelig hvor mye kvinner tjener fordi menn trenger kvinnerollen i huset fremfor det økonomiske mange ganger. 

Du er inne på noe her. 

Er det positivt at: en mann vil at kvinnen skal være selvstendig fordi han vil dele likt på ansvaret med hus og barn." Vi deler på byrdene. Vi er likestilt"

Eller er det positivt at: en mann vil ha en kvinne som tjener lite eller ikke har utdanning fordi da får han mer makt hjemme, gir henne ansvaret for hus og hjem? "jeg tjener pengene her i huset så jeg har makten" 

Eller er det sånn at noen kvinner tror de skal finne en mann som vil gladelig gi alt han har av penger slik at hun skal leve i sus og dus? For jeg vet ikke helt om jeg tror på sånne eventyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du eier eller leier har absolutt ingenting å si. Seriøst, null og niks. 

Om noe så er det positivt at du leier, for da er sjansen større for at du har lyst til å flytte inn til meg. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier, snart nedbetalt lån, bra inntekt, ny flott bil, ryddig og rolig. Pent utseende, slank og i form, men ingen renner ned dørene her...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viktigste er ordnet økonomi. Greit om en leier så lenge økonomien er på stell.

Anonymkode: 9d644...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller, aller færreste menn vil bry seg nevneverdig om du leier eller eier så lenge du har økonomi til å ta godt vare på barna dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 20.07):

Går fint å leie, men er du over 30 år bør du ha god grunn til hvorfor. Hvis ikke blir det 🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: bf97a...a77

Og dette er blant annet hvorfor datingmarkedet er fullstendig på villspor og ødelagt. Noen vil leie pga fleksibiliteten det gir (mye lettere å flytte fra en bolig man leier), noen vil leie fordi de er mellom jobber, partnere andre årsaker. Noen har rett og slett ikke hatt foreldre til å spytte inn egenkapitalen til å kjøpe seg en bolig (dette er veldig vanlig i Oslo feks). 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er håp kjære deg. Ikke stress.

Anonymkode: d886f...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingenting å si, så lenge du har en ryddig økonomi og et ryddig hjem

Anonymkode: 95398...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avgjørende i det hele tatt. Det er kvinner som er opptatt av eiendeler, utdanning, jobb etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...