AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #21 Del Skrevet 15. mars 2024 WhisperingWind skrev (38 minutter siden): Er bare Norge som har den innstillingen om at det er så EKSTREMT viktig å eie🤷🏻♀️ I de fleste land er normalen å leie. Jeg leier. Har sikker inntekt, uavhengig og selvstendig alenemor. Jeg så etter en kjæreste. Ikke en forsørger. Hadde null problemer med å få meg dates og fant meg kjæreste. Ingen har reagert negativt på at jeg leier🤷🏻♀️ Ts her, føler bare mange trekker seg bort igjen når jeg sier jeg leier. Men har 100%jobb og orden i sysakene. Jeg har sikkert bare truffet på feil, kanskje de selv er ute etter dame med høy status. Mange menn har god inntekt og tjener ofte bedre enn kvinner, jeg vet at det ofte er ubetydelig hvor mye kvinner tjener fordi menn trenger kvinnerollen i huset fremfor det økonomiske mange ganger. Anonymkode: caf98...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #22 Del Skrevet 15. mars 2024 Det er ryddigere om hun leier, da står man friere til å finne noe sammen. Anonymkode: f7646...534 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. mars 2024 #23 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her, føler bare mange trekker seg bort igjen når jeg sier jeg leier. Men har 100%jobb og orden i sysakene. Jeg har sikkert bare truffet på feil, kanskje de selv er ute etter dame med høy status. Mange menn har god inntekt og tjener ofte bedre enn kvinner, jeg vet at det ofte er ubetydelig hvor mye kvinner tjener fordi menn trenger kvinnerollen i huset fremfor det økonomiske mange ganger. Anonymkode: caf98...69a Hmmm. Jeg synes det høres rart ut at en oppegående mann trekker seg unna på grunnlag av at du leier så lenge du har fast inntekt og orden på økonomi. Om de er så opptatt av materielle ting er det kanskje like greit? Jeg finnes ikke materiell anlagt. Har datet menn i høye stillinger med over gjennomsnittsligning høy lønn som har eid både boliger og bedrifter. Kjæresten min er en av de. Det de hadde til felles er at de ikke brydde seg om materielle ting. Vi hadde like verdier og moraler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #24 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her, føler bare mange trekker seg bort igjen når jeg sier jeg leier. Men har 100%jobb og orden i sysakene. Jeg har sikkert bare truffet på feil, kanskje de selv er ute etter dame med høy status. Mange menn har god inntekt og tjener ofte bedre enn kvinner, jeg vet at det ofte er ubetydelig hvor mye kvinner tjener fordi menn trenger kvinnerollen i huset fremfor det økonomiske mange ganger. Anonymkode: caf98...69a Da er det menn som er veldig ulik meg. Kan det være at det med at du leier er en usikkerhet som du selv bærer på, og at du rasjonaliserer deres nøling med det du er usikker på? Jeg er ganske enkel. En kvinne som er pen, som smiler til meg og gir meg respons og er hyggelig å snakke med kommer veldig langt med meg. Med mindre hun er en gal seriemorder eller har millioner i forbrukslån 🙂 Anonymkode: f7646...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #25 Del Skrevet 15. mars 2024 værre å ha to barn enn å leie. Anonymkode: 8c945...ec5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #26 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 1.08): Jeg syns det er mer bekymringsverdig at du er på mannejakt så tidlig etter et brudd. Tenk litt mer på barna dine. Det er ikke enkelt med nye menn som kommer og går, og særlig hvis man skal flytte inn sammen med noen. Når det gjelder det du spør om så pleier det ikke være så viktig for en mann om hun leier eller eier. Leier er kanskje lettest sånn sett, slik at det bare er å flytte inn i hans bolig. Anonymkode: 443c0...8bd Og hva mener du er lang nok tid da? 2 år er ikke tidlig. Anonymkode: fb3cf...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #27 Del Skrevet 15. mars 2024 On 3/13/2024 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Jeg vil bare ha dame og kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 2245d...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #28 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 15.49): Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Det er ikke leie som er problemet her. Anonymkode: 166c2...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #29 Del Skrevet 15. mars 2024 Da jeg møtte mannen min eide han mens jeg leide. Han brydde seg overhodet ikke, og han synes det lille huset mitt var så koselig at da vi flyttet sammen så solgte han og flyttet inn til meg 😊 Det var uansett enklere å gjøre slik, for da kunne han selge før vi kjøpte noe sammen, og vi kunne bruke god tod på leting etter den perfekte boligen for oss. Også hadde vi lave boutgifter da vi leide sammen og fikk spart masse. Anonymkode: 62aaa...913 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #30 Del Skrevet 15. mars 2024 Er man der også nå, og stiller spørsmål om å eie eller leie for å få kjæreste? Folk må slitte å tenke på alt mulig som er feil eller riktig….. Anonymkode: 0ff00...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #31 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): værre å ha to barn enn å leie. Anonymkode: 8c945...ec5 Tenker også at det er barna som skremmer dem bort, ikke at du leier. Anonymkode: ea385...c56 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #32 Del Skrevet 15. mars 2024 Trodde umiddelbart å likte å holde hender, og at det var problemet. For å leie leilighet er da ikke noen showstopper?? Da er du jo faktisk kanskje mer fleksibel enn en som eier. Bare bra det. M40 Anonymkode: eaa98...ca4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #33 Del Skrevet 15. mars 2024 Hvis jeg skal prøve å gi dette noen mening, så må det være at med to barn og leieleilighet kan man være redd for at du har innrettet deg midlertidig og er klar til flytte inn hos første og beste? Men det er rart om noen tenker sånn. Eller er det? Anonymkode: 7c1e3...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. mars 2024 #34 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis jeg skal prøve å gi dette noen mening, så må det være at med to barn og leieleilighet kan man være redd for at du har innrettet deg midlertidig og er klar til flytte inn hos første og beste? Men det er rart om noen tenker sånn. Eller er det? Anonymkode: 7c1e3...a0c Har én unge, kjæresten har 2. Selv om han eier har vi ingen planer om å flytte sammen🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 15. mars 2024 #35 Del Skrevet 15. mars 2024 (endret) . Endret 15. mars 2024 av ytmnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #36 Del Skrevet 15. mars 2024 On 3/13/2024 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Leie? Ikke noe problem? Barn fra før? Big problem. Anonymkode: ea0ca...bbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 15. mars 2024 #37 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er man der også nå, og stiller spørsmål om å eie eller leie for å få kjæreste? Folk må slitte å tenke på alt mulig som er feil eller riktig….. Anonymkode: 0ff00...a80 Jeg eier leilighet, 4-roms på 85 kvm. Bor alene. Har fast jobb i helsevesenet. Bor i et område som ikke har det beste ryktet (for å si det mildt), men har aldri hatt problemer med verken naboer eller "skumle" guttegjenger. Stod i en gruppe og pratet på et arrangement, enkelte jeg ikke vet hvem er, andre kjenner jeg. Samtalen kom inn på bosted. Jeg: Jeg bor ....... Han: Bor du .......?! Jeg: Ja. Går greit det. Han: Eie eller leie? Jeg: Eie. Han: Så da har du jobb altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #38 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Leie? Ikke noe problem? Barn fra før? Big problem. Anonymkode: ea0ca...bbd Det kan ikke ts gjøre noe med 😅 Forstår ønsket om partner uten barn, er 30 uten barn og tror jeg søker barnløs. Men! Jo eldre vi blir jo mer må man bare forvente folk har barn, å 34 er en sånn alder. Men er noen som ikke har å da, så du finner noen. Anonymkode: 90137...181 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 15. mars 2024 #39 Del Skrevet 15. mars 2024 Det spiller helt ærlig ingen rolle overhode. Så lenge hun har sånn noenlunde kontroll på økonomien, og ikke trenger å forsørges, har det absolutt ingenting å si hva hun eier eller hvor mye hun tjener. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #40 Del Skrevet 15. mars 2024 On 3/13/2024 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Jeg tjener godt, eier min egen leilighet med flere millioner i egenkapital, ryddig økonomi osv. Men ingen vil ha meg, for jeg er ikke så veldig pen 😄 Det er viktigere for menn virker det som på meg 😊 Anonymkode: 0722e...6c0 Mens jeg ble dumpet og sett ned på for å leie selv om jeg var/er pen. Han sa det rett ut. Hørte ikke et knust før jeg kjøpte leilighet, gudene vet hvordan han fant ut av det men brått ville han ha kontakt igjen. Totalt uinteressert før kjøp var han uansett Anonymkode: ab9ee...1e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå