AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Del Skrevet 13. mars 2024 Økonomisk kontroll er viktig. Om man eier eller leier sier egentlig ingenting om dét. En som leier og er gjeldsfri sitter bedre i det enn en som eier og har lån de ikke klarer å håndtere. Anonymkode: 6310b...cf4 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. mars 2024 #3 Del Skrevet 13. mars 2024 (endret) Damas økonomiske situasjon er mindre viktig. At man har en inntekt er viktig,men hvor mye den er på betyr ikke mye for meg. Det betyr heller lite hva bosituasjon hun er i. Eier hun,så vil jo det eventuellt gjøre ting bedre for oss begge ved å flytte sammen f.eks. Men er ikke noe dealbreaker at hun leier i det hele tatt. Er mer opptatt av at hun er rusfri,renslig og har et ellers noenlunde ryddig liv. Man kan være lavtlønnet,men ha et ryddet liv. Ingen gamle skuffer stappa med vindusbrev fra kemneren og slike ting... Endret 13. mars 2024 av Fant80 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Del Skrevet 13. mars 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Damas økonomiske situasjon er mindre viktig. At man har en inntekt er viktig,men hvor mye den er på betyr ikke mye for meg. Det betyr heller lite hva bosituasjon hun er i. Eier hun,så vil jo det eventuellt gjøre ting bedre for oss begge ved p flytte sammen f.eks. Men er ikke noe dealbreaker at hun leier i det hele tatt. Er mer opptatt av at hun er rusfri,renslig og har et ellers noenlunde ryddig liv. Man kan være lavtlønnet,men ha et ryddet liv. Ingen gamle skuffer stappa med vindusbrev fra kemneren og slike ting... Okei, da er det håp🙏 Anonymkode: caf98...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Del Skrevet 13. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Økonomisk kontroll er viktig. Om man eier eller leier sier egentlig ingenting om dét. En som leier og er gjeldsfri sitter bedre i det enn en som eier og har lån de ikke klarer å håndtere. Anonymkode: 6310b...cf4 Har ikke lån på mitt hus. ~👩🏼 Anonymkode: f9839...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg tjener godt, eier min egen leilighet med flere millioner i egenkapital, ryddig økonomi osv. Men ingen vil ha meg, for jeg er ikke så veldig pen 😄 Det er viktigere for menn virker det som på meg 😊 Anonymkode: 0722e...6c0 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Del Skrevet 13. mars 2024 Går fint å leie, men er du over 30 år bør du ha god grunn til hvorfor. Hvis ikke blir det 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: bf97a...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 13. mars 2024 #8 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Fortsett å tenk positivt du, om du leier eller eier betyr iallefall null niks og nada for meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Del Skrevet 13. mars 2024 Har du kontroll på økonomien din så tenker jeg at det ikke spiller noen rolle om du eier eller leier. Jeg vil mye heller være sammen med ei som leier og har penger til å gjøre andre ting i tillegg en ei som eier og aldri kan være med på noe for hun må bruke det meste av det hun tjener på betjening av huslån... Anonymkode: 2844a...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 13. mars 2024 #10 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går fint å leie, men er du over 30 år bør du ha god grunn til hvorfor. Hvis ikke blir det 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: bf97a...a77 Hva er gode grunn da? Schmuhu 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går fint å leie, men er du over 30 år bør du ha god grunn til hvorfor. Hvis ikke blir det 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: bf97a...a77 Er kresen, men med seks millioner i egenkapital god nok grunn? Anonymkode: 2db60...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. mars 2024 #12 Del Skrevet 13. mars 2024 Virker som noen tror det er 1999 eller noe sån. Hvem er det som betaler 3500kr i leie her egentlig? Å leie koster jo 10-12000+ for en helt OK leilighet veldig mange steder i Norge. Det er ikke langt unna det enkelte betaler på lånet sitt på en liten til middels leilighet. Vet mange betaler mye mer altså,men å leie i dag er langt i fra billig. Så at man har så vanvittig romslig økonomi ved at man leier fremfor å eie tror ikke jeg på. Men igjen. Lever relativt nøkternt selv. Har få eller ingen vulgære luksusvaner. Så om dama tjener lite,betyr det ikke mye for meg. Men ser jo mange har lagt til seg helt syke vaner,jeg ikke hadde gjort om jeg hadde tjent trippelt av det jeg gjør engang. Så folk er jo forskjellige. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 13. mars 2024 #13 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Må ingen ting men hun får ikke kjøpe seg inn i mitt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #14 Del Skrevet 13. mars 2024 Blåmonster skrev (1 time siden): Må ingen ting men hun får ikke kjøpe seg inn i mitt hus. Det får da vel fint om du har særeie på det? Anonymkode: caf98...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 13. mars 2024 #15 Del Skrevet 13. mars 2024 Kunne ikke brydd meg mindre. Hadde dømt hun basert på hvordan jeg tror hun hadde vært å bo i lag med når den tid kom. Kjøpe hus har jeg fint råd til selv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #16 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg flyttet fra eksmann med to barn for to år siden. Har truffet mange, men flere blir det ikke noenting av. Jeg må spare opp til egenkapital så å kjøpe kan jeg ikke med det første. Er det viktigere en mann eller for deg at hun eier bolig? Jeg vil aldri få meg mann om det spiller så stor rolle, desverre. Føler livet et litt på vent pga det økonomiske men prøver å tenke positivt 😊 k34 Anonymkode: caf98...69a Jeg syns det er mer bekymringsverdig at du er på mannejakt så tidlig etter et brudd. Tenk litt mer på barna dine. Det er ikke enkelt med nye menn som kommer og går, og særlig hvis man skal flytte inn sammen med noen. Når det gjelder det du spør om så pleier det ikke være så viktig for en mann om hun leier eller eier. Leier er kanskje lettest sånn sett, slik at det bare er å flytte inn i hans bolig. Anonymkode: 443c0...8bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #17 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg syns det er mer bekymringsverdig at du er på mannejakt så tidlig etter et brudd. Tenk litt mer på barna dine. Det er ikke enkelt med nye menn som kommer og går, og særlig hvis man skal flytte inn sammen med noen. Når det gjelder det du spør om så pleier det ikke være så viktig for en mann om hun leier eller eier. Leier er kanskje lettest sånn sett, slik at det bare er å flytte inn i hans bolig. Anonymkode: 443c0...8bd Er det tidlig å se etter ny kjæreste 2år etter? Anonymkode: caf98...69a 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #18 Del Skrevet 15. mars 2024 Spiller ingen rolle Anonymkode: d4a04...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. mars 2024 #19 Del Skrevet 15. mars 2024 Er bare Norge som har den innstillingen om at det er så EKSTREMT viktig å eie🤷🏻♀️ I de fleste land er normalen å leie. Jeg leier. Har sikker inntekt, uavhengig og selvstendig alenemor. Jeg så etter en kjæreste. Ikke en forsørger. Hadde null problemer med å få meg dates og fant meg kjæreste. Ingen har reagert negativt på at jeg leier🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #20 Del Skrevet 15. mars 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det tidlig å se etter ny kjæreste 2år etter? Anonymkode: caf98...69a Nei. Det er ikke tidlig. Å eie, med huslån, er ikke veldig forskjellig fra å leie og spare. Begge deler er en form for sparing. Å ha ryddig økonomi er det viktigste. Anonymkode: 7c1e3...a0c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå