dcbrevcollins Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 (endret) Hei. Har hatt kronisk soppinfeksjon i ett år nå og har brukt diflucan (flukanozol) i to omganger nå (over flere mnd.). Var hos vulvaklinikken i januar etter 6 mnd. ventetid, og fikk flukanozol av dem, men dette hjelper som sagt ikke. Jeg lurer på om noen her har erfaringer med borsyre vagitorier mot kronisk soppinfeksjon? Fikk du det av vanlig gynekolog eller fastlege? Hvor fort merket du bedring? Måtte du ha flere kurer? Jeg er desperat og både den fysiske og psykiske helsen er på bunn pga. dette. Hilsen K20 Endret 13. mars 2024 av dcbrevcollins 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Har du fast partner? Kanskje dere fører smitte mellom dere? Har dessverre ikke svar på det du lurer på Anonymkode: d2203...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Slet med dette når jeg var yngre....jeg har noen ganger fått en pille av legen, som tok knekken på soppen, uten problemer. Vagiatorer er jo ikke nødvendig når man har denne pillen. Anonymkode: 7fce4...7ed
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Slet med dette når jeg var yngre....jeg har noen ganger fått en pille av legen, som tok knekken på soppen, uten problemer. Vagiatorer er jo ikke nødvendig når man har denne pillen. Anonymkode: 7fce4...7ed Flukanozol / diflucan har jeg gått på i flere mnd., dessverre. Fungerer ikke for meg 😕 Derfor jeg må ty til borsyrevagitorier, spesiallaget på Ullevål sykehus. ts Anonymkode: 8fddf...247
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 22.47): Har du fast partner? Kanskje dere fører smitte mellom dere? Har dessverre ikke svar på det du lurer på Anonymkode: d2203...d0c Ja, det har jeg. Kan ikke ha samleie lenger, da jeg har for mye smerter. Anonymkode: 8fddf...247
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde også store problemer m sopp, ble borte etter daglig vask m drgreve, og sluttet å drikke melk Anonymkode: bffb3...b69 Fint at det fungerer for deg. Selv blir jeg bare verre av intimvask. Anonymkode: 8fddf...247
Perelandra Skrevet 18. mars 2024 #7 Skrevet 18. mars 2024 Tråden er ryddet for tull, latterliggjøring og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå