Rødstrupa Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 (endret) Jeg ringte på en utlyste stilling hos et kiropraktor firma som skulle etableres. Fikk forhørt meg litt mer grundig om hva jobben skulle bestå i. Ble etterhvert under samtalen spurt om av den mannlige kiropraktoren: kunne du tenke deg å få litt massasje? Så du vet litt om hva denne bedriften jobber med hvilke type tjenester vi kan tilby våre pasienter/kunder? WTF! Da ‘’takket jeg for meg’’ ved å avslutte samtalen raskt. Som jeg sa til han, min jobb skal jo være å ta imot klienter og være firmaets ansikt utad og forstår ikke hvilken relevanse det er for meg med massasje🤪.Kanskje jeg burde anmeldt ‘’grisen🐽’’? Eller var det meg som overreagerte? Endret 13. mars 2024 av Rødstrupa
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Jeg går til kiropraktor og synes ikke akkurat det er massasje 😄 Det hørtes uproft ut, men hadde ikke gjort noe mer ut av det. Trodde ikke det var vanlig med resepsjonist i sånne små bedrifter heller Anonymkode: 3a490...12e
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går til kiropraktor og synes ikke akkurat det er massasje 😄 Det hørtes uproft ut, men hadde ikke gjort noe mer ut av det. Trodde ikke det var vanlig med resepsjonist i sånne små bedrifter heller Anonymkode: 3a490...12e Nei, jeg synes det var veldig ubehagelig samtale…Og virket som du sier veldig useriøst.
Phoenix Heart Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Høres ut som en veldig useriøst bedrift.
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Høres ut som en veldig useriøst bedrift. Uff ja, ekkelt var det. Er glad jeg ringte på stillingsutlysningen først og ikke bare sendte inn en søknad. Hadde blitt ganske perpleks om jeg hadde kommet inn til et intervju med han….🙈
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 Mon tro hvor lenge dette firmaet har vært "under etablering" og hvor mange søkere han har tatt for seg. Kreativ måte å få tafset på damer. Anonymkode: 2038a...c96
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 13 minutter siden, Rødstrupa said: Jeg ringte på en utlyste stillingen hos et kiropraktor firma som skulle etableres. Fikk forhørt meg litt mer grundig om hva jobben skulle bestå i. Ble etterhvert under samtalen spurt om av den mannlige kiropraktoren: kunne du tenke deg å få litt massasje? Så du vet litt om hva denne bedriften jobber med hvilke type tjenester vi kan tilby våre pasienter/kunder? WTF! Da ‘’takket jeg for meg’’ ved å avslutte samtalen raskt. Som jeg sa til han, min jobb skal jo være å ta imot klienter og være firmaets ansikt utad og forstår ikke hvilken relevanse det er for meg med massasje🤪.Kanskje jeg burde anmeldt ‘’grisen🐽’’? Eller var det meg som overreagerte? Er ikke uvanlig at det er flere typer behandlere innenfor samme tak. Fysioterapeut, kiropraktor, massør, naprapat, ernæringsfysiolog, lege osv så massasje er ikke noe unormalt. Det å spørre om å bli massert i denne konteksten, fryktelig rart og ukomfortabelt spør du meg. Mulig det var forsøk på å være artig som bare ble helt skivebom. Anonymkode: 4d263...150
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke uvanlig at det er flere typer behandlere innenfor samme tak. Fysioterapeut, kiropraktor, massør, naprapat, ernæringsfysiolog, lege osv så massasje er ikke noe unormalt. Det å spørre om å bli massert i denne konteksten, fryktelig rart og ukomfortabelt spør du meg. Mulig det var forsøk på å være artig som bare ble helt skivebom. Anonymkode: 4d263...150 Nei, såpass antenner har jeg. Merkelig samtale.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 Hvis dette hadde vært en skriftlig samtale, hadde jeg seriøst vurdert å melde inn kiropraktoren. Humor eller ei, det er ikke greit. Anonymkode: eb1eb...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå