AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Hei, jeg lurer på en sak her. Etter noen år på Tinder har jeg erfart: 1. Jeg matcher med men jente jeg synes er pen. Interessen fra min side er ikke større enn at jeg fint kan møtes for en date. Det er hun som tar kontakt først, og det er hun som drar praten mot en date. Chattingen er helt normal, ingenting som viser interesse annet enn at vi svare på spørsmål og stiller nye. Dette ender bare med korte relasjoner da jeg ikke utvikler følelser for dem. 2. Jeg matcher med en jeg blir helt oppslukt av. Hun er så vakker og jeg kjenner jeg bare må få treffe henne. Her tar jeg kontakt først, og viser tydelig interesse i form av komplementer, gir av meg selv og stiller spørsmål. Jeg foreslår også tidlig å møtes. Med andre ord, en helt annen entusiasme. Det er vanskelig å styre seg. Her blir det ikke noe date. Det jeg lurer på, om hun er interessert, kan jeg da vise den interessen for henne som i eks 2? Eller må jeg legge bånd på meg selv og holde på eks 1, om jeg kjenner det bruser etter en match? Håper spørsmålet var tydelig nok, noen gode råd her? Det hender ytterst ytterst sjeldent jeg matcher med en som har den effekten på meg. Og det er mange år siden jeg har opplevd lignende IRL. Anonymkode: 124a4...1ea
Bombasi Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Tilfellet er interessant. For hun du matcher med som nr 1 er hun du blir når du matcher med nr 2. Og siden du er i andre enden av nr 1, så kanskje du kan svare på hvordan det føles å være hun nr 2? Det er jo tydelig at du ikke er særlig interessert i nr 1, på samme måte som hun nr 2 ikke var særlig interessert i deg. Mitt gode råd er å legge bak deg nr 2 som du har fått avslag fra, og så ta farvell med nr 1, i håp om at du skal finne en ny nr 2 som du faktisk får gjensidig respons fra. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 TS her 😊 Det er dette jeg tenker også. Nå er eksempel 1 og 2 ikke to ulike damer, men i eksempel 1 er det flere damer over tid, og i eksempel 2 er det disse få spesielle damene. Jeg tror du har rett, får vel bare dure på videre til det plutselig blir full klaff. Jeg hadde jo digget om en av disse nydelige damene hadde vist meg den samme interessen som de i eksempel nr 1 Anonymkode: 124a4...1ea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Først tror jeg at det å bruke masse tid på relajsoner du ikke bryr deg om bruker unødvendig tid for deg og for disse damene. Når det kommer til om damene du er interiserte i tror jeg du bare må smøre deg med tålmodighet og krysse fingrene for at du møter noen som er like interisert i møte deg som du er i henne. Tror ikke å spille spill er noen god ide, vær degselv. Det er vanlig at det er sjelden vi får følelser for noen. Desverre 😅 Anonymkode: 26be1...be8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 TS her Synes det er vanskelig dette her. Hører liksom fra alle kanter at man må gi det en sjans, så da gjør jeg jo det. Disse damene jeg ikke utvikler følelser for er jo damer jeg gjerne skulle ønske jeg fikk følelser for, men så skjer det ikke. Disse damene som jeg beskriver i eks 2, dette er jo damer jeg ser når jeg sveiper og bare tenker Wow! Og matcher vi blir jeg veeeeldig ivrig 😅 nå har jeg bare opplevd dette to ganger på Tinder i løpet av flere år. Så blir jeg litt småtrist når jeg skjønner jeg må vente enda litt til 😞😅 Får bare smøre meg med tålmodighet Anonymkode: 124a4...1ea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her Synes det er vanskelig dette her. Hører liksom fra alle kanter at man må gi det en sjans, så da gjør jeg jo det. Disse damene jeg ikke utvikler følelser for er jo damer jeg gjerne skulle ønske jeg fikk følelser for, men så skjer det ikke. Disse damene som jeg beskriver i eks 2, dette er jo damer jeg ser når jeg sveiper og bare tenker Wow! Og matcher vi blir jeg veeeeldig ivrig 😅 nå har jeg bare opplevd dette to ganger på Tinder i løpet av flere år. Så blir jeg litt småtrist når jeg skjønner jeg må vente enda litt til 😞😅 Får bare smøre meg med tålmodighet Anonymkode: 124a4...1ea Du jeg trekker tilbake å ikke møte dem. For du kan jo faktisk få interesse også. Det er vanskelig 😵💫😮💨 Men til de 2 damene. Du er den eneste som ser degselv og disse damene. Er det som den tilfeldige kjærlighet ved første blikk? Eller er det fordi noen har ekstrem filter bruk? Ei som er svindel?(Må spørre siden noen mangler nettvett😅) Ei som bare er ekstremt objektivt vakker? Prøver å finne ut mer om deg fordi noen er litt fortapt. Ikke at du er! 😅 Selv om du må være tålmodig for vi har ikke annet valg, så kan du fortsatt aktivt lete og du vet jo aldri. Er en av disse damene ei du ikke har blitt avslått av? Som det faktisk er mulig å date, og det er derfor du lurer hvordan du skal opptre? Eller er det for fremtiden? Anonymkode: 26be1...be8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 TS Nei, dette er nok mer i form av «kjærlighet ved første blikk». Selv synes jeg det er veldig rart, for til vanlig klarer jeg absolutt å kontrollere med. Disse to har bare slått meg i bakken 😅 Her er ingen filter, og profilene er ekte. Hun ene er borte for lengst 😫 men hun andre, om hun fortsatt er mulig å date vet jeg ikke, men hun er ikke borte. Så ja, du får en bobleflaske av meg om du har råd som fører dette i land 😁 Anonymkode: 124a4...1ea
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS Nei, dette er nok mer i form av «kjærlighet ved første blikk». Selv synes jeg det er veldig rart, for til vanlig klarer jeg absolutt å kontrollere med. Disse to har bare slått meg i bakken 😅 Her er ingen filter, og profilene er ekte. Hun ene er borte for lengst 😫 men hun andre, om hun fortsatt er mulig å date vet jeg ikke, men hun er ikke borte. Så ja, du får en bobleflaske av meg om du har råd som fører dette i land 😁 Anonymkode: 124a4...1ea Så koslig og voldelig 😅😊 Har desverre ingen råd, men håper noen andre har. Ønsker deg lykke til, og jeg kan be til universet for deg. Syns du virker som en veldig fin person, liker energien din. Anonymkode: 26be1...be8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så koslig og voldelig 😅😊 Har desverre ingen råd, men håper noen andre har. Ønsker deg lykke til, og jeg kan be til universet for deg. Syns du virker som en veldig fin person, liker energien din. Anonymkode: 26be1...be8 Mener ikke dette på noen spirituell måte. Tenker å bruke ord som både univers og energi tyder på det. Men mente du har fin utstråling og ønsker deg hell. Anonymkode: 26be1...be8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så koslig og voldelig 😅😊 Har desverre ingen råd, men håper noen andre har. Ønsker deg lykke til, og jeg kan be til universet for deg. Syns du virker som en veldig fin person, liker energien din. Anonymkode: 26be1...be8 😅 tusen takk. Tar imot all hjelp du og universet kan gi meg 🙏 Anonymkode: 124a4...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): 😅 tusen takk. Tar imot all hjelp du og universet kan gi meg 🙏 Anonymkode: 124a4...1ea Vi jobber på spreng. Si ifra om det fungerer 😄 Anonymkode: 26be1...be8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå