Gå til innhold

Hvordan vite hvilke apper du kan slette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann har samsung android tlf. Men dette gjelder også andre merker heg har hatt.

Når tlf oppdateres fra merkevaren på tlf så  oppdattetrs det også inn en hel masse apper jeg over hode ikke har bruk for.  

Masse søke motorer,nyhetsapper ,spillapper osv som jeg har andre alternativer til.  

Jeg syntes dette er et problem, da dette tar opp plass på min tlf og hindrer meg i å ha de appene jeg trenger, vil ha og har behov for. Pga kapasiteten  på tlf blir mettet

Pr nå har jeg 14 slike apper. Har hatt oppe i 20 på den gamle tlf. 

Når jeg  prøver å slette får jeg beskjed om at funksjoner på tlf kan bli påvirket. Men ikke hvilke og hvordan.

På en tidligere tlf,  prøvde jeg å slette det jeg anså som unødvendig og unngikk det som så ut til at jeg måtte ha. Og da fikk jeg nesten ikke brukt tlf. Og måtte oppdatere å få alt inn igjen.  

Hvordan vet man hvilke av disse appene man trygt kan slettes?Screenshot_20240313_130052_OneUIHome.thumb.jpg.d5a9b42edb4a81566880475c721edc8b.jpg

Anonymkode: d1bad...940

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

YT Music er youtube music, så den kan fint slettes.

Members er en samsung app, altså en app som man kan få alt av nyheter og tips til at man kan diagnosene feil på telefonen. Denne kan du fint deaktivere eller slette fra innstilling

Store er samsung sin butikk, denne får du ikke slettet eller deaktivert dessverre. Det kommer blant annet oppdateringer til temaer, fonter og lignende via den. 

Ett tips er å søke på google om hva appene er, om du er usikker i fremtiden. 

Anonymkode: 04d38...d69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...