AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Hvordan gikk det? Følte du deg bedre etterpå? Angret hun og bad deg om unnskyldning? Fikk du noen overraskelser? Anonymkode: dc503...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Jeg var elskerinnen, men visste ikke at han var gift. Kona kontaktet meg. Jeg la alle kort på bordet og sa jeg var blitt lurt selv. Viste hun bilder og logg. Usikker på hva som skjedde med de i etetrtid, jeg trakk meg hvertfall bort fra den "mannen". Anonymkode: 3c3bc...5f6 7 2 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Jeg fikk sur kone på døra, ba henne dra hjem til svinepels mannen sin, men før hun gjorde det så kunne hun i allefall forklare grunnen til deres døde forhold og manglende kommunikasjon, som han hadde sutra over. Nemlig serieutroskapen hans. Anonymkode: fd4df...82d 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan gikk det? Følte du deg bedre etterpå? Angret hun og bad deg om unnskyldning? Fikk du noen overraskelser? Anonymkode: dc503...3ca Ga henne en ørefik. Det var slutten på det ekteskapet. Anonymkode: a9c7d...01a 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Hvorfor skulle hun angre eller be om unnskyldning? Hun har jo ikke vært utro? Det er det mannen som har vært, all skyld ligger på han. Anonymkode: 41c2b...827 16 1
candykiss Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle hun angre eller be om unnskyldning? Hun har jo ikke vært utro? Det er det mannen som har vært, all skyld ligger på han. Anonymkode: 41c2b...827 Om damen vet at mannen er i et forhold å likevel velger å involvere seg er jo hun også delaktig å dermed involvert i dette. Oppegående mennesker med moral driver ikke på slik å har seg med opptatte menn/kvinner. 15 12
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 candykiss skrev (1 time siden): Om damen vet at mannen er i et forhold å likevel velger å involvere seg er jo hun også delaktig å dermed involvert i dette. Oppegående mennesker med moral driver ikke på slik å har seg med opptatte menn/kvinner. Du må huske at det ikke har noe å si i dagens samfunn. Nei, her skal vi kun tenke på oss selv og gi blaffen i hvordan våre handlinger påvirker andre. Så lenge det ikke angår dem selv, så trenger man heller ikke å bry seg kan du skjønne. Medmenneskelighet er utdøende og noe vi ikke trenger å lære barna våre, for det er det ikke lenger behov for. Også lurer vi på hvorfor vi har et kaldt og egoistisk samfunn… Anonymkode: eb55d...0b6 5 10
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 candykiss skrev (2 timer siden): Om damen vet at mannen er i et forhold å likevel velger å involvere seg er jo hun også delaktig å dermed involvert i dette. Oppegående mennesker med moral driver ikke på slik å har seg med opptatte menn/kvinner. Single mennesker kan gjøre hva faen de vil. Dere som er gift: pass på hvem dere stikk kuken inn i, og dere vaginaer: pass på hvilken kuk som kommer inn i dere. Det er deres valg! Anonymkode: 5e2e8...728 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 Det er to muligheter her. Enten så vet hun ikke om utroskapen og kan ikke forventes å ta ansvar for det. Ellers så vet hun om utroskapen, men velger allikevel å gjøre det. Veldig lite trolig at hun ber om unnskyldning. Folk som blir angrepet går ofte til forsvar. Det er kun på film at den forsmådde kan gå vekk med hodet heva. Anonymkode: ecf41...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Single mennesker kan gjøre hva faen de vil. Dere som er gift: pass på hvem dere stikk kuken inn i, og dere vaginaer: pass på hvilken kuk som kommer inn i dere. Det er deres valg! Anonymkode: 5e2e8...728 Alle mennesker, single eller gifte, har ansvar når de velger å gjøre andre vondt. Det heter å være medmenneske. Det motsatte er å være egoist. Du kan være medmenneske uten å ha avgitt løfter. Hvilken tankegang har du, som mener du har rett til å oppføre deg dårlig mot alle du ikke har lovet noe? Anonymkode: 43a5c...26e 8 9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle mennesker, single eller gifte, har ansvar når de velger å gjøre andre vondt. Det heter å være medmenneske. Det motsatte er å være egoist. Du kan være medmenneske uten å ha avgitt løfter. Hvilken tankegang har du, som mener du har rett til å oppføre deg dårlig mot alle du ikke har lovet noe? Anonymkode: 43a5c...26e Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #12 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 Ja, hvis du vet den andre er i et forhold, da oppfører du deg dårlig mot den som rammes negativt av ditt valg. Du er faktisk ikke alene i verden. Anonymkode: 43a5c...26e 12 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #13 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 På hvilken planet er du ikke det ? Om du veit de er gift? Anonymkode: bd9dd...2de 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #14 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var elskerinnen, men visste ikke at han var gift. Kona kontaktet meg. Jeg la alle kort på bordet og sa jeg var blitt lurt selv. Viste hun bilder og logg. Usikker på hva som skjedde med de i etetrtid, jeg trakk meg hvertfall bort fra den "mannen". Anonymkode: 3c3bc...5f6 Har opplevd dette selv. Hun ble sint på ham, ikke på meg. Hun fant meldinger, og forsto at han hadde fremstilt seg selv som singel overfor meg. Tror at det er ganske vanlig at «elskerinnen» ikke forstår at det er det hun er. Dessverre. Slet med dårlig samvittighet i årevis, selv om jeg selv hadde blitt lurt. Stakkars dame, hun hadde investert mange år av livet sitt i en fyr som viste seg å være en skikkelig drittsekk (det viste seg etterhvert at han hadde mange svin på skogen). Hun virket som en ekstremt sympatisk og ærlig dame, forhåpentligvis finner han aldri noen som er like bra. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 Ja, dersom du med vitende vilje bidrar til å bedra noen oppfører du deg råttent. Anonymkode: 562db...ff2 9 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #15 Skrevet 13. mars 2024 Synes all skyld tilhører den som har forpliktet seg. Anonymkode: 5340a...edb 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #16 Skrevet 13. mars 2024 Siden elskerinna hans var mi venninne, så ja. Jeg konfronterte henne. Hun klarte ikke si noen ting, bare satt og grein. Har aldri snakka med henne siden. Ekteskapet mitt røyk. De to traff hverandre litt etterpå vet jeg, men det varte ikke lenge før det tok slutt, uvisst at hvilken grunn. Anonymkode: c3817...e82 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #17 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 Mener du at du IKKE "oppfører" deg dårlig om du har sex med en opptatt person? Du har evt ingen skyld i at et ekteskap ryker, det er gjerne barn involvert, og minst en familie blir ødelagt? Du er potensielt med på å gjøre barn til skilsmissebarn, du er med på å såre og rive en annens verden i stykker osv. Du mener dette er helt greit, eller i det minste noe å lukke øynene for? Selvsagt er det den personen som er i et forhold som har den største skylden, den personen er svak, egoistisk og stokk dum, og er bare et fælt menneske. Men samtidig så er de to, og elskeren/elskerinnen har også stor del av skylden for å ødelegge for de uskyldige. Anonymkode: d7238...987 4 3
Grüner Skrevet 13. mars 2024 #18 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan gikk det? Følte du deg bedre etterpå? Angret hun og bad deg om unnskyldning? Fikk du noen overraskelser? Anonymkode: dc503...3ca Dum ting å gjøre, og du framstår bare som en psycho, så det burde du ikke gjøre. Det er mannen din du burde stille til veggs, ts! Det er Han som har vært utro mot deg, ikke hun. Hun har vært med på utroskapen og er ingen uskyldig sjel hun heller, men det er han som har begått tillitsbruddet mot deg! 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 Ja herlighet. Svaret er jo soleklart ja å du må være emosjonelt amputert for å ikke se den sammenhengen. Anonymkode: ccaf1...1fe 8 4
Grüner Skrevet 13. mars 2024 #20 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Oppfører JEG meg dårlig viss jeg har sex med en gift mann/kvinne? Anonymkode: 5e2e8...728 Hva slags moral har du? Ja, du oppfører deg dårlig hvis du med vilje og viten har sex med en gift person! Har vedkommende løyet og sagt han er singel, blir det noe annet; da har han lurt to. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå