Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten gutt på litt over 4 uker som gulper ekstremt mye. Jeg har snakket med flere som sier at dette er normalt og at man burde rape dem oftere for og redusere gulpingen men dette ser ikke ut til og fungere. Gulpingen kan skje rett etter måltidet eller en god stund etter, men det jeg lurer mest på er at gulpet kan renne ut som bare vann og noen ganger er deg svært klumpete som cottage chees. Noen som har erfart det samme?

Anonymkode: d2f85...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cottage cheese-konsistensen er nok den mere prosesserte gulpen. Ganske vanlig, vil jeg si 😊 er du i tvil, så snakk så klart med helsestasjonen. 
jeg synes også det var vanskelig å få baby til å tape i begynnelsen, spesielt når de er «fugleungestørrelse», men fant en spesiell holde-teknikk på nett som funket veldig bra. Samme med luft ut bak, finnes mange fine teknikker på nett 😄

Anonymkode: ef15e...843

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en ikke-gulper og en mega-gulper. Så lenge de går opp i vekt, er det helt normalt. Om jeg kan si, dessverre. Det kan se ut som vann eller med klumper. Vi har horder med klær og kluter - og ingen «tips og triks» funker. Å rape gjør bare at han gulper enda mer. Spise mindre. Spise oftere. Alt er nytteløst. Så vi har bare funnet oss i at det gulpes i mengder :P og det gjør ting mindre stressende. 

Anonymkode: f1132...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...