AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Eller er du skeptisk til det motsatte kjønn? Jeg er ikke en kjærlighetsfe, mer som en skjeggagam Anonymkode: f380c...1ed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 imagineme skrev (Akkurat nå): Glemt å ta pillene dine i dag? 🤔 Dette skjønte jeg ikke, kan du utdype? Anonymkode: f380c...1ed
svartkatt Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Hva mener du? Kjærlighetsfe? Hva er det? Hvor kommer dette ordet fra? 1
imagineme Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke, kan du utdype? Anonymkode: f380c...1ed Hvis du utdyper det du skrev i innlegget ditt. Kjærlighetsfe? Skjeggagam? Skeptisk til det motsatte kjønn? Derfor jeg lurer på om det er noen piller du har glemt å ta i dag. Eller er det SELVESTE Cathrin som har tatt seg en tur på KG i dag? Hun er jo selvutnevnt fe. Endret 13. mars 2024 av imagineme
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 Sikkert på grunn av hun kjærlighets feen på tv? Gift ved første blikk. Anonymkode: eba67...661
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert på grunn av hun kjærlighets feen på tv? Gift ved første blikk. Anonymkode: eba67...661 Ding ding ding! Korrekt! Hun sier selv at hun er veldig opptatt av kjærlighet. Så, ser du også på deg som en sånn kjærlighetsfe? Anonymkode: f380c...1ed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 imagineme skrev (6 minutter siden): Hvis du utdyper det du skrev i innlegget ditt. Kjærlighetsfe? Skjeggagam? Skeptisk til det motsatte kjønn? Derfor jeg lurer på om det er noen piller du har glemt å ta i dag. Eller er det SELVESTE Cathrin som har tatt seg en tur på KG i dag? Hun er jo selvutnevnt fe. Mener du allergitablettene? De har jeg tatt. Og nesesprayen sånn at jeg ikke klør. Men hva har dette med innlegget å gjøre? Jeg forstår ikke. Anonymkode: f380c...1ed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ding ding ding! Korrekt! Hun sier selv at hun er veldig opptatt av kjærlighet. Så, ser du også på deg som en sånn kjærlighetsfe? Anonymkode: f380c...1ed Skulle gjerne ha vært det, men kan ikke lyve. Anonymkode: eba67...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå