AROE Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av AROE Har fått nyttig hjelp!
imagineme Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Tror kanskje jeg hadde ekskludert det med "Jeg har perioder hvor jeg kan trenge emosjonell støtte av min partner som en trygg havn (når jeg har mann), selv om jeg klarer å komme opp igjen på egenhånd. Å ha en støttende parter kan faktisk forebygge slike episoder," Det får du heller informere om etter noen dater. Det kan være nok til å skremme bort menn før de har lært deg litt å kjenne 🙂 3 1
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2024 Enig. Det var ment som en intro her, ikke noe jeg ville puttet i profilen. Skal rette det. Takk!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Hadde skrevet: Jeg ser etter en handy og snill mann som liker kos! Enkelt og greit. Lange og emosjonelt utleverende profiler er kjedelige og kan tiltrekke seg raringer (slemminger) Hilsen kvinne Anonymkode: 6e41b...402 4 1
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde skrevet: Jeg ser etter en handy og snill mann som liker kos! Enkelt og greit. Lange og emosjonelt utleverende profiler er kjedelige og kan tiltrekke seg raringer (slemminger) Hilsen kvinne Anonymkode: 6e41b...402 Kjempefint! Takker! Nå var det litt sånn at jeg tenkte høyt og ikke at alt var ment som at det skulle være med i profilen, og kanskje dermed litt unødvendig å ta med i teksten her inne.
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2024 Pappi skrev (1 minutt siden): Dropp det med lærevillig Alle råd tas imot med takk, spesielt de som sier noe om hvorfor eller hvilket inntrykk det gir?
Fjellmannover190 Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 Ikkje ha for lang tekst og forslaget over er fint. Kan godt slenge på at du vil finne noen å danse sammen med/gå på kurs sammen med, men kanskje hoppe over at du vil bli ført og styrt, ikke tiltrekk det narsisistiske menn som vil kontrollere. For min egen del, som en mann som er litt handy og føler at jeg har kontroll på mannen i meg, så ville det å spoone og holde hender gjort at jeg hadde sendt deg til venstre. Men jeg ser etter sterke og individuelle kvinner. 1 1
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2024 Fjellmannover190 skrev (Akkurat nå): Ikkje ha for lang tekst og forslaget over er fint. Kan godt slenge på at du vil finne noen å danse sammen med/gå på kurs sammen med, men kanskje hoppe over at du vil bli ført og styrt, ikke tiltrekk det narsisistiske menn som vil kontrollere. For min egen del, som en mann som er litt handy og føler at jeg har kontroll på mannen i meg, så ville det å spoone og holde hender gjort at jeg hadde sendt deg til venstre. Men jeg ser etter sterke og individuelle kvinner. Tusen takk, veldig nyttig, slenger veldig gjerne til dette med dansen/dansekurs! Anser meg selv som selvstendig og sterk, absolutt, men jeg elsker kos og spooning og har et ønske om en god og trygg armkrok. Bedre å skrive det siste kanskje? Altså en god armkrok. Eller er dette noe å heller spørre om etter noen dates? Litt av poenget er å tiltrekke meg menn som liker å ta vare på noen uten å annonsere at jeg er en mental case, for det er jeg jo ikke 😂 At dette skulle være så vanskelig å fatte meg i korthet om. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Skrevet 13. mars 2024 Handy-krav (eller omformulert som nevenyttig, liker å ta i et tak osv.) er noe nesten alle damer har, og det er sinnsykt turnoff for meg i allefall. Er det en pappa / vaktmester du trenger får du finne det på andre måter etter min mening. Om jeg hadde søkt etter damer som "ikke er redd for husarbeid" eller lignende ville det neppe falt i god jord. Så hvorfor er det akseptere andre veien? Anonymkode: 8ab4f...26e 4 3
Fjellmannover190 Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 Just now, AROE said: Tusen takk, veldig nyttig, slenger veldig gjerne til dette med dansen/dansekurs! Anser meg selv som selvstendig og sterk, absolutt, men jeg elsker kos og spooning og har et ønske om en god og trygg armkrok. Bedre å skrive det siste kanskje? Altså en god armkrok. Eller er dette noe å heller spørre om etter noen dates? Litt av poenget er å tiltrekke meg menn som liker å ta vare på noen uten å annonsere at jeg er en mental case, for det er jeg jo ikke 😂 At dette skulle være så vanskelig å fatte meg i korthet om. No har jeg ikke all erfaring med å date menn😄 , men tror det er en viss risiko for å møte menn som er players eller fuckboys, og som utgir seg for å være ute etter et forhold, kun for å få sex. Kan være at du ikke bør legge opp til å gi disse en pasning, selv om det er veldig vanskelig å skille de fra hverandre. Og skrive at du li Usikker på alderen din og din erfaring av forhold, men vær litt varsom med å legge opp til menn som lovebomber og som du gjerne vil skal være ekte. Disse er ofte ikke bra menn, eller er veldig uerfarne. Tenker at du merker om de er kosete eller har en god armkrok etter å ha møtt de, og legg heller opp til da og se om de vil ta på deg. Jeg er innenfor kategorien kosete, og liker å ha noen i armkroken, og jeg prøvde alltid å berøre mine dater så mye som mulig for da merket jeg om de var litt samme type. Gode menn tar vare på sin partner, og ønsker at forholdet skal bli slik at begge blir og har det bedre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #12 Skrevet 13. mars 2024 Du må gjerne skrive litt om hva du ønsker deg, men det blir altfor mye her. Du styrer uansett ikke hvem som trykker like på profilen din. Skriv heller om hvem du er, og hva du kan tilby. Husk du skal selge inn deg selv, ikke ekskludere potensielle kandidater. Det gjør du senere! Og dropp "Jeg er selvstendig, men..." Det er en standardgreie alle har med, og som får det til å se ut som du går inn i dette med forbehold. Jeg kjenner ingen menn som vil synes dette eller "dame med bein i nesa", osv er en turn on. Anonymkode: 4b06e...e32 1 1
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om jeg hadde søkt etter damer som "ikke er redd for husarbeid" eller lignende ville det neppe falt i god jord. Så hvorfor er det akseptere andre veien? Det var et veldig godt spørsmål! Jeg har selvsagt ikke noe imot husarbeid, men hadde kanskje stusset over det om noen hadde søkt etter nettopp det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #14 Skrevet 13. mars 2024 Hvis du skriver kort, så pass på at det du skriver blir riktig nyansert. Når du skriver at du ønsker en " Jeg ser etter en handy og snill mann som liker kos! " så tenker jeg at du ønsker deg en rørslig kar med flanelsskjorte og skjeggstubber som fikser alle DIY prosjektene din og holder rundt deg på kvelden. En skikkelig bamsemann. Hvis det er spot on så skriv det! Men hvis ikke, så tenk anderledes. Jeg selv er veldig handy og kreativ. Har pusset opp mye og fikser mye rart. Mat liker jeg å lage også. Men det er aldri noe jeg sier for å beskrive meg selv. Heller ikke har jeg skjegg, bruker ikke flanellskjorter og siden jeg trener mye, er jeg ganske slank. Forfengelig i klesveien, kultur interessert og liker best å drive med trening og hobby. Helst sammen med min kjære, om mulig. Jeg hadde ikke høyresveipet på din profiltekst i eksemplet over. Jeg har ikke til intensjon om å være noens handyman. Siden du nevner dansing, hvis man skriver man liker å danse og gjerne vil ha en dansepartner, men ikke gidder å svare når man får match med menn som danser, så har man bare skapt en falsk illusjon om hvem man er og hva man ser etter. Jeg hadde ikke høyresveipet på dette når jeg ikke selv danser. Men hvis du egentlig ikke danser du heller, er det dumt å skrive det bare fordi der høres bra ut. Det du skriver i profilen må samsvare med hva som er viktigst for deg. Et annet eksempel her "Hei og hopp. Livet er topp. Jeg har alt jeg trenger og trives i eget selskap." Dette går rett til venstre fra meg. Hvis det første du har å si til en potensiell partner er at du ikke trenger ham, så må du gjerne fortsette å være singel, for min del. Ikke vær bråkjekk i profilen. Her er en til. Noen skriver i profilteksten hvor viktig det er med åpen og god kommunikasjon. Men det første som skjer når vi matcher og jeg sender henne en hyggelig melding er... Ingenting... DET var kommunikasjonsevner, det, tenker jeg!! Snakk om voksen dame! . Ikke tillegg deg selv personlighet du ikke har. Bare nevner dette fordi det er lite som skal til før man misforstår teksten din. Det bør være gjennomtenkt det som står der og representere det viktigste du har å si, siden det er det første, og kanskje eneste, du kommuniser til beilerne. Til sist. Jeg har inntrykk av at de fleste seriøse menn venstredveiper på tomme profiler. Anonymkode: 46893...14c 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #15 Skrevet 13. mars 2024 Jeg tror ikke jeg liker dette prosjektet, egentlig. Du har enormt mye fokus på hvordan du vil at mannen skal være, og omtrent ingenting på hvem du er selv. Du gir inntrykk av å være ganske kravstor og gi lite tilbake, basert på måten du formulerer deg på. Hvis det er sånn profilen din blir, vil du fort ende opp med å tiltrekke deg de som er desperate nok til å tolere det, mens menn som er trygge på seg selv heller går videre. Anonymkode: 57f87...434 1
Bombasi Skrevet 13. mars 2024 #16 Skrevet 13. mars 2024 (endret) Synes heller du burde presentere deg selv i profilen din foran å si hva du ønsker deg. Er sjeldent bra å møte andre med krav uten å vise hva du selv er god for. Hvem er du? Hva tilbyr du? Hva liker du? Og så er det alltids fint å se hva du mangler. Altså hva en mann kan gi deg og hvordan en mann kan fylle deg og livet ditt ut. Så bruk profilen din på deg selv, og så kan du alltids legge ved 3 punkter om hva du ser etter på slutten: "Ser etter en mann som er: - Nevenyttig - Glad i nærhet - Har godt humør" Unngå for all del tungtfordøyelige ord som lærevillig, absolutt, krav, tydelig, grenser, ansvar osv i datingsammenheng. Du bør ikke presentere deg selv med slike ord som førsteinntrykk på en profil. Det meste av det du ser etter må du egentlig finne ut av. Du kan ikke stole på at en mann sier "jeg er dette", og så skal du tro det. Det er nettopp slike kartlegginger man bruker datingfasen til. For å teste og kjenne på hverandre. Endret 13. mars 2024 av Bombasi 1
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #17 Skrevet 13. mars 2024 Fjellmannover190 skrev (14 minutter siden): jeg prøvde alltid å berøre mine dater så mye som mulig for da merket jeg om de var litt samme type. For mye berøring for tidlig kan være litt avskrekkende, men etter en eller to dates ble det komme frem. Regner med at du mener sitte i armkroken eller holde hender og denslags. Takk for innspill 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #18 Skrevet 13. mars 2024 28 minutter siden, AROE said: slenger veldig gjerne til dette med dansen/dansekurs Hvorfor det? Hvis du ikke kan danse og ikke har greie på hva du snakker om så er det bare skuffende for menn som kan danse. Damer som tror de kan danse men egentlig ikke vet å la seg føre er ikke veldig populære på gulvet. Presenter hvem du virkelig er. Ikke hvem du drømmer om å være. 😉 Anonymkode: 46893...14c
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #19 Skrevet 13. mars 2024 Bombasi skrev (5 minutter siden): Synes heller du burde presentere deg selv i profilen din foran å si hva du ønsker deg. Er sjeldent bra å møte andre med krav uten å vise hva du selv er god for. Så bruk profilen din på deg selv, og så kan du alltids legge ved 3 punkter om hva du ser etter på slutten: "Ser etter en mann som er: - Nevenyttig - Glad i nærhet - Har godt humør" Unngå for all del tunge ord som lærevillig, krav, tydelig, grenser, ansvar osv. Dette er ord som er tunge å fordøye i datingsammenheng. Du bør absolutt ikke presentere deg selv med slike ord. Takk for svar, ser hva du mener! Enig.
AROE Skrevet 13. mars 2024 Forfatter #20 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Hvis du ikke kan danse og ikke har greie på hva du snakker om så er det bare skuffende for menn som kan danse. Damer som tror de kan danse men egentlig ikke vet å la seg føre er ikke veldig populære på gulvet. Presenter hvem du virkelig er. Ikke hvem du drømmer om å være. 😉 Anonymkode: 46893...14c Elsker å danse faktisk! Kan føres på dansegulvet og har sånn nogenlunde kroppskontroll og rytme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå