AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Hva gjør man med sånne folk? Har ei på jobben som klager på alt og alle, men som aldri sier noe til de det gjelder. H*n baksnakker hele tiden, og er alltid misfornøyd, men utad virker det som om alt er greit. Har meldt i fra til leder, og han sier at han ikke kjenner igjen dette for vedkommende sier til han at alt er bra og virker veldig fornøyd. Dette er en giftig person som sprer mye eder og galle overfor meg, men til alle andre virker h*n kjempekoselig. Hva gjør man med sånne folk? Anonymkode: 14f2e...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Hadde sagt noe til personen om jeg ble skikkelig lei. Men hadde nok uansett unngått vedkommende. Gidder ikke høre på den slags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Har en sånn søster. Jeg har holdt kjeft latt henne spre hat og negativitet i mange år. Men forje uke, klikket det for meg. Jeg sa ifra. Nå er jeg glad jeg har droppet kontakt med henne. Anonymkode: 5dfad...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Del Skrevet 13. mars Har det på nøyaktig samme måte med ei på arbeidsplassen min. Klager veldig mye bak ryggen, men sier ingenting til de det gjelder. Det er håpløst å gjøre noe med situasjonen. Anonymkode: 5e20b...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars Du spør om hun har søkt på noe ny stilling et annet sted, siden hun er så misfornøyd der hun er. Anonymkode: 936f9...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 13. mars #6 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør man med sånne folk? Har ei på jobben som klager på alt og alle, men som aldri sier noe til de det gjelder. H*n baksnakker hele tiden, og er alltid misfornøyd, men utad virker det som om alt er greit. Har meldt i fra til leder, og han sier at han ikke kjenner igjen dette for vedkommende sier til han at alt er bra og virker veldig fornøyd. Dette er en giftig person som sprer mye eder og galle overfor meg, men til alle andre virker h*n kjempekoselig. Hva gjør man med sånne folk? Anonymkode: 14f2e...cec Slike personer må man bare kutte ut og ha minst mulig kontakt med. Det er rett og slett bare ikke verdt det, ikke gi de oppmerksomhet, ikke gi de spillerom, bare la de bli forbigått i stillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Hadde sagt rett ut at jeg ikke er interessert i å høre om det🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Det eneste man egentlig "oppnår" med dette er at sånne folk blir drita sure på deg, og så begynner å spre mest mulig dritt om deg også.. Anonymkode: 354b1...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå