Gå til innhold

Han jeg liker så meg stygg, alt håp ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i naboen min, jeg ser han ganske sjeldent. Sist jeg så han var jeg på vei til fest og hadde perfekt sminke, hår og klær, og han smilte til meg og lyste opp når han sa hei og jeg var så fornøyd.

Nå traff jeg han på vei hjem fra nattevakt, jeg har eksem akkurat nå så er rød i huden og droppet derfor sminke. Har store ringer under øynene og øynene er skikkelig små pga jobbing i natt og eksen. Har lyst å begynne å grine av det her, bryr meg ikke om hvordan jeg har sett ut for andre kul han, men er alt håp ute med han nå? Jeg mener før man er godt kjent er det jo utseende som tiltrekker, han kjenner meg ikke godt nok til å være glad i meg for meg liksom. 

Anonymkode: 3c6fd...618

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, dessverre. NÅ er alt håp ute.

Hva forventer du egentlig å få til svar inne på KG?

Hva om du bare fortsetter som du gjør og kanskje tar initiativ til å invitere han på kaffe? Først DA vil du kunne bygge videre på det du lurer på og kanskje til og med få svar på det.

Endret av imagineme
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, imagineme said:

Ja, dessverre. NÅ er alt håp ute.

Hva forventer du egentlig å få til svar inne på KG?

Hva om du bare fortsetter som du gjør og kanskje tar initiativ til å invitere han på kaffe? Først DA vil kunne bygge videre på det du lurer på og kanskje til og med få svar på det.

Jeg planlegger det, men helvete fryser over før jeg ber han ut mens jeg ser syk ut. Så IKKE ut som meg selv. Og nå husker han meg sånn her, så om jeg melder og ber han ut sier han selvsagt nei nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det gjør at alt håp er ute så var han virkelig ikke noe å samle på i utgangspunktet. Good riddance.

Anonymkode: a430a...902

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvor gammel er du? Du kunne jo tatt kontakt med naboen for lenge siden. 

Endret av svartkatt
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det gjør at alt håp er ute så var han virkelig ikke noe å samle på i utgangspunktet. Good riddance.

Anonymkode: a430a...902

Enig hvis han hadde kjent meg, men i starten er alt basert på fysisk tiltrekning og nå tror han jeg er stygg :( Er veldig hoven i kinn og øynene pga eksem

AnonymBruker
Skrevet
Just now, svartkatt said:

Hvor gammel er du? Du kunne jo tatt kontakt med naboen for lenge siden. 

30. Har ikke tørt enda for blir helt skjelven når jeg ser han, men han tidligere kikket mye på meg og smilt, virket litt nervøs han også. Men han må jo ha mistet interessen i dag, hvis han hadde noen. 

Skrevet

Ha litt mer tro på deg selv. Har dere ikke sagt hei til hverandre engang? Bare gjør det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, svartkatt said:

Ha litt mer tro på deg selv. Har dere ikke sagt hei til hverandre engang? Bare gjør det.

Jo, har sagt hei og litt hvordan det går og sånt. Men nå ble selvtilliten skutt til helvete så klarte ikke si noe. Siden jeg visste jeg så bra ut sist hadde jeg tenkt å sende han en melding, men nå kan jeg ikke gjøre det. Attraksjon er hårfint i starten og en mann må da miste lysten når de plutselig ser dama med hovent ansikt og mørke ringer under øynene?

Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig hvis han hadde kjent meg, men i starten er alt basert på fysisk tiltrekning og nå tror han jeg er stygg :( Er veldig hoven i kinn og øynene pga eksem

Du trenger å jobbe med selvtilliten din❤️ Hver morgen når du står i speilet og pusser tenner sier du til deg selv: « Jeg er verdifull, snill, pen omsorgsfull osv» Vet du hva han heter? Når eksamen går over og du trenger hjelp til noe går du til han å ringer på. Si f eks at du skal bake en kake/ lage vafler el og spør om han har en ingrediens du mangler. Egg melk eller vaniljesukker. Da sier du takk for lånet og går hjem å baker. Etterpå ringer du på med en tallerken med ett kakestykke eller to vafler😛🥰❤️

Skrevet

Hvis han mister interessen så fort er han ikke noe å ha på. Ingen er "perfekt" hele tiden.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg planlegger det, men helvete fryser over før jeg ber han ut mens jeg ser syk ut. Så IKKE ut som meg selv. Og nå husker han meg sånn her, så om jeg melder og ber han ut sier han selvsagt nei nå.

Det vet du jo ikke, såfremt du ikke kan se inn i fremtiden 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Oppegående voksne mennesker vet at alle kan ha en dårlig dag. Sannsynligvis la han ikke merke til at du så annerledes ut engang, menn flest er ganske så blinde når det gjelder sånt. Og om han gjorde så legger han ikke det til grunn for vurdering når han har sett deg annerledes mange ganger. Slapp av.

Anonymkode: 0c2c0...f4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann vil jeg si at en "bad hair day" ikke er noen dealbreaker på noen som helst måte.

Dette har INGENTING å si. 

Ren hud, langt og sunt hår og pent smil er jo det menn ofte ser etter først.. 

Han har jo sett deg på ditt beste så han veit hva du er god for.

Anonymkode: 7d4e8...a1a

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppegående voksne mennesker vet at alle kan ha en dårlig dag. Sannsynligvis la han ikke merke til at du så annerledes ut engang, menn flest er ganske så blinde når det gjelder sånt. Og om han gjorde så legger han ikke det til grunn for vurdering når han har sett deg annerledes mange ganger. Slapp av.

Anonymkode: 0c2c0...f4b

Takk, jeg håper du har rett. Fikk skikkelig klump i magen av hele greia, løp litt til døren for å ikke se han så treffer jeg han selvsagt akkurat i dag.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann vil jeg si at en "bad hair day" ikke er noen dealbreaker på noen som helst måte.

Dette har INGENTING å si. 

Ren hud, langt og sunt hår og pent smil er jo det menn ofte ser etter først.. 

Han har jo sett deg på ditt beste så han veit hva du er god for.

Anonymkode: 7d4e8...a1a

Takk for betryggelse. Har til vanlig ren og glødende hud og store øyne, men etter forkjølelse har det brutt ut eksem så er veldig hoven og øynene ser så små ut fordi kinnene er oppblåst. Og ringer under øynene etter nattevakt. Håper han husker meg fra den dagen vi snakket før fest og ikke fikk avsmak. 

AnonymBruker
Skrevet

Han så deg slik du egentlig ser ut mao? Sorry at jeg ler, damer er så vant til å jukse med utseende at for meg fremstår dere som plakater med villedende markedsføring 😅

Anonymkode: 1770a...42e

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han så deg slik du egentlig ser ut mao? Sorry at jeg ler, damer er så vant til å jukse med utseende at for meg fremstår dere som plakater med villedende markedsføring 😅

Anonymkode: 1770a...42e

Jeg har skrevet i nesten samtlige innlegg at jeg IKKE egentlig ser sånn ut. Har eksem og ødem i ansiktet så ser nesten ut som om jeg har hatt en allergisk reaksjon. Har ikke det til vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har skrevet i nesten samtlige innlegg at jeg IKKE egentlig ser sånn ut. Har eksem og ødem i ansiktet så ser nesten ut som om jeg har hatt en allergisk reaksjon. Har ikke det til vanlig. 

I tillegg har jeg løpt i tørr sykehusluft i natt og ikke sovet siden i går. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns du her veldig streng med degselv. Men la gå, hva om du prøver å vise deg igjen for han uten sminke på en dag du ikke har eksem eller hatt våken natt? Vil det gjøre at du føler deg tryggere og kan ta kontakt med han? 

Anonymkode: 2d6a0...f95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jo, har sagt hei og litt hvordan det går og sånt. Men nå ble selvtilliten skutt til helvete så klarte ikke si noe. Siden jeg visste jeg så bra ut sist hadde jeg tenkt å sende han en melding, men nå kan jeg ikke gjøre det. Attraksjon er hårfint i starten og en mann må da miste lysten når de plutselig ser dama med hovent ansikt og mørke ringer under øynene?

Tenker du virkelig så dårlig om menn? Tror du de alle er så overflatiske?

Mister du lysten på han hvis han ser trøtt ut i trynet?

Anonymkode: 739ec...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...