AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 For cirka 6 år siden hadde jeg grove celleforandringer/cin3 og gikk gjennom en konisering der de fjernet litt ekstra siden jeg ikke hadde ønske om flere barn. Før konisering hadde jeg plager som veldig uregelmessig mens, små blødninger nesten hele tiden og spesielt etter sex. Nå ser det ut til at jeg har fått litt lignende symptomer. Er det noen her som har opplevd celleforandringer og konisering flere ganger? Hvordan var dette i forhold til første gang? Anonymkode: 39079...48b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Jeg har blitt konisert bare en gang, men regnet med jeg må inn flere ganger da jeg har aktiv hpv infeksjon som ikke går bort. Kjenner flere som også har det og har konisert flere ganger. De har ikke sagt noe om at de har opplevd noe problem med å gjøre det flere ganger. Anonymkode: 22c19...5d9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Litt på siden, men: Ta for all del HPV-vaksinen hvis du må konisere igjen. Jeg vet ikke om du har fast partner eller ikke, men dere kan risikere å smitte hverandre frem og tilbake. Ble selv konisert i fjor og passet på å ta vaksinen selv om jeg har fast partner. Anonymkode: d6c7a...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå