Gå til innhold

Maskuline/dominante menn, hvordan er de å leve med/ha sex med og er jeg submissivt anlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med to forskjellige menn i det siste, den ene veldig dominant både i livet og på soverommet (bdsm), den andre overhodet ikke dominant. Den ikke-dominante er en veldig flott fyr, som i senga er mest opptatt av min nytelse. Jeg har aldri vært begeistret for å få oralsex, men liker å gi det. Jeg har «alltid» tent på at mannen er tent på meg, og jeg tenner på å bli pult. Jeg har kun hatt ett langvarig forhold, kun hatt orgasme med ham. Ligget med noen få andre bare. Opplever ikke den store tenningen med denne ikke-dominante og kommer ikke helt på topp uansett hvor mye jeg blir slikket, blir heller litt lei av det. Han dominante derimot, å snakke med ham og hans lidenskap for D/s og M/s. Lysten i øynene hans pluss han tok med hardt i håret som et eksempel gjorde meg heltent. Jeg har aldri vært så tiltrukket av noen før. Jeg ble så skremt av mine egne sterke lyster at jeg takket nei til noe mer og systemet mitt har nå roet seg ned. Jeg har aldri prøvd bdsm og er ærlig talt litt redd denslags og usikker på om jeg egentlig vil prøve. Men jeg ønsker meg en mann som ønsker å dominere i senga og ledelsen i livet og ta ansvar og ta vare på meg, og som jeg kan se opp til. En som generelt er sterkere, klokere/smartere og bedre enn meg. I senga daler lysten om jeg må justere på mannens teknikk feks eller hvis hans fokus er på min nytelse/orgasme. Jeg tenner på at mannen tenner på meg og nyter der holder på med på meg og uttrykker det verbalt og non- verbalt. 
Jeg ønsker å bli dominert i senga og kunne bli tatt vare på iblant ellers. 
Er det mange menn som er dominante uten bdsm-biten? Og er jeg submissivt anlagt? Jeg vurderer om light bdsm kan være noe for meg eller ikke. 

Anonymkode: c9e65...9ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er menn som er dominante uten å drive bdsm. Men for å ikke blande etablerte uttrykk, ville jeg kalt dem maskuline. 

Det er jo tusen ulike stiler, preferanser, grader av ting osv. 

Anonymkode: fcc6f...d41

Gjest Blåmonster
Skrevet

Om jeg dominer vet jeg ikke, men skal ha det på min måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Det er menn som er dominante uten å drive bdsm. Men for å ikke blande etablerte uttrykk, ville jeg kalt dem maskuline.

Takk for svar. Dette med dominans/submissivitet er ganske nytt for meg, men jeg liker tanken. Maskulinintet er jo absolutt attraktivt, og jeg ønsker en dominant mann i senga uten at han er hensynsløs/ brutal eller at det blir som et skuespill. Jeg er mer myk som person og håper å finne en mann som liker det. Jeg liker å bli tatt vare på og jeg liker å ta vare på. 

AnonymBruker
Skrevet

De er ofte insensitive, primitive og tar mye plass. Å ha en sånn partner, er i lengden et dårlig prosjekt.

Anonymkode: ba955...df6

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De er ofte insensitive, primitive og tar mye plass. Å ha en sånn partner, er i lengden et dårlig prosjekt.

Er du kvinne, og snakker du av erfaring? Spør fordi det kan være kjekt å vite. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener TS. Det jeg tenner mest på i senga er ikke en mann som gjør alt for å please meg, men en mann som tenner på meg, som vet hva han vil ha og tar for seg, og "bruker" meg slik han selv vil (innenfor mine komfortgrenser så klart). 

Jeg har alltid tenkt på meg selv som submissive i senga, og vil ha en sexpartner som er dominant. Men jeg trenger ikke eller tenner ikke på BDSM utover det. 

Og jeg har ikke noe behov for eller ønske om denne rollefordelingen i hverdagslivet ellers, kun under sex.  

Anonymkode: af98f...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er utrolig snill, omsorgsfull og varm. I sengen er han ekstremt opptatt av å tilfredsstille meg og han er flink til det.

Men han har temperament. Som meg. Og jeg er dominant både i og utenfor sengen. Med meg klarte han å være trygg nok til å finne frem den dominante delen av seg i sengen. Og sex har gått fra kjempebra til episk. 

Så noen ganger handler det om å finne en partner en tør å virkelig slippe seg løs med.

Anonymkode: 33250...98f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en mann som tar styring i senga, men jeg liker også å ta kontroll selv til tider. Dette kan man fint få fra vanlige menn. 

En mann som lidenskapelig prater om å være dominant i senga og i hverdagen, om bdsm osv, hadde jeg styrt unna. Å være interessert i bdsm er én ting. Å prate om at man er dominant i alle deler av livet, er et rødt flagg. Her vil man sannsynligvis se grenseoverskridende atferd på alle områder i forholdet. 

Man bør alltid se etter en partner som er likeverdig og som ønsker et trygt, godt forhold. Har man gjensidig tillit og respekt for hverandre, kan man tøye grensene i senga uten fare for at ting blør ut i samarbeidet utenfor senga. 

Anonymkode: fe283...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...