Gå til innhold

Hvordan vil du kvinne beskrive endring i brystene v/ kåthet,orgasme ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vi hatt eit forhold til kvinnebrystene under dei første leveårene, og  derfor er mange menn facsinert av kvinnebrystene, og  ofte eit naturleg blikkfang. Brystmelken et  utvilsamt av uvurderlig betydning for de aller fleste spebarn de første leveårene, og noe som ligg lagret på  minnebrikka.  

Kvinner kan nok oppleve brystene både til glede og  besver, og til besver  når de er så store at de er til beslastning for  både rygg,,og  nakkemuskler. Til glede når føler de er tilfreds med brystene som  de er funksjonelle og  de er funksjonelle.

Hvordan vil du kvinne beskrive diin endring av brystene når du blir kåt, og før, under en orgasme.? Hardner dine brystvorter  når du blir kåt, og blir de da ekstra følsome for berøring.?  Opplever du at følsomheten svekkes etter kroppsfiksering av brystene ?  Har stimulering av brystene / brystvortene noen innflytelse som ledd i egen tilfredstillelse, ?

Anonymkode: bfcc3...1c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvordan vil du kvinne beskrive diin endring av brystene når du blir kåt, og før, under en orgasme.?

Hardner dine brystvorter  når du blir kåt, og blir de da ekstra følsome for berøring.? 

Opplever du at følsomheten svekkes etter kroppsfiksering av brystene ? 

Har stimulering av brystene / brystvortene noen innflytelse som ledd i egen tilfredstillelse, ?

Ingen endring

Nei

Hæ??

Nei

Anonymkode: c58b4...98d

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Alle har vi hatt eit forhold til kvinnebrystene under dei første leveårene, og  derfor er mange menn facsinert av kvinnebrystene, og  ofte eit naturleg blikkfang. Brystmelken et  utvilsamt av uvurderlig betydning for de aller fleste spebarn de første leveårene, og noe som ligg lagret på  minnebrikka.  

Kvinner kan nok oppleve brystene både til glede og  besver, og til besver  når de er så store at de er til beslastning for  både rygg,,og  nakkemuskler. Til glede når føler de er tilfreds med brystene som  de er funksjonelle og  de er funksjonelle.

Hvordan vil du kvinne beskrive diin endring av brystene når du blir kåt, og før, under en orgasme.? Hardner dine brystvorter  når du blir kåt, og blir de da ekstra følsome for berøring.?  Opplever du at følsomheten svekkes etter kroppsfiksering av brystene ?  Har stimulering av brystene / brystvortene noen innflytelse som ledd i egen tilfredstillelse, ?

Har ei venninne som har fått silikon.  Hun er ca 16 og bleker håret. For meg ihvertfall hadde hun vært mye mye! Penere med naturlig hår og små pupper.

Rart å ta på (no offence til dere som har og hun jeg Nevner er god venninne. Tror hun av dårlig selvtillit gjorde det. Men trist synes jeg da. 

Om det er noe som att det trengs å gjøre noe med kroppen om det er problematisk så er det jo kanskje riktig men ville snakket med en god venn om sånt.. <3

AnonymBruker
Skrevet

1. Ja. Brystvortene blir harde og mer følsomme når jeg er kåt. 

2. Hæ?

3. Ja, men helst bare lette stryk over brystene, evt nappe litt forsiktig i brystvortene. Knaing osv er bare ubehagelig. 

Anonymkode: 0192d...148

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har jeg egentlig aldri reflektert over. Brystene mine har liten/ingen funksjon seksuelt. De er ikke noe erogen sone for min del😊. Han som er min partner nå bryr seg ikke om pupper, så han er ikke noe opptatt av dem. Men jeg har jo hatt partner tidligere som var veldig opptatt av pupper, uten at gav meg noe som helst. Kunne like gjerne vært albuene eller knærne mine liksom.

Anonymkode: a73ae...bad

Skrevet

Min mann er opptatt av mine bryster seksuelt sett. For ham er de deilige, sexy og tennende. For min del kan han like gjerne gi foten min eller armen min tilsvarende oppmerksomhet. Det er ikke mer seksuelle følelser i dem enn i huden generelt for meg. 

Hører noen kvinner har stor nytelse ved puppekos. Hadde vært hyggelig, men mine virker ikke. Ikke mer enn kos hvor som helst på kroppen. Hudkontakt og kos er jo generelt deilig, så de virker jo på den måten, bare ikke bedre enn hud generelt, og dårligere enn noen seksuelt mer aktive steder på kroppen. 

AnonymBruker
Skrevet

For min del vil jeg si at mine bryter har svært mye å si for mitt seksuelle vesen. De blir store, mer følsomme og byr seg frem når jeg er kåt. Under en orgasme kan dette bli helt ekstremt og jeg kan føle at de nærmest "åpner seg opp" som en blomst. De er generelt følsomme for berøring, men når jeg er kåt blir dette bare enda mer forsterket og jeg kan bli helt "slått i bakken" av intensiteten. 

Dersom noen stimulerer brystene mine samtidig som klitoris - gjerne i samme rytme og bevegelse får jeg en helt ut av kroppen opplevelse av kåthet og orgasme. Beste er å ta på litt krem eller glidemiddel så det sklir og oppstår et varmt lag øverst. 

Anonymkode: cc027...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...