Gå til innhold

Passer disse New Balance skoene til dame 55 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow. Du må være en veldig kul 55-åring som går inn for å hevde deg på bekostning av andre. Litt kinkig at du er så usikker på din egen stil at du måtte opprette denne tråden, bare.

Anonymkode: a929d...f80

Ironi.

Har svart lenger ned hvorfor jeg skrev det

Ts

Anonymkode: 215f5...c52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes de er stilige, og vet hvilken type klær (av det du har) du tenker å bruke dem til, så kjør på. 

For min del (K46) så hadde jeg ikke følt at disse skoene sto i stil med noe jeg har av klær. Så de ville stått i skapet.

Anonymkode: 9fd5c...d29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow. Du må være en veldig kul 55-åring som går inn for å hevde deg på bekostning av andre. Litt kinkig at du er så usikker på din egen stil at du måtte opprette denne tråden, bare.

Anonymkode: a929d...f80

og du må være rimelig blind for ikke å forstå at det var en nødvendig presisering for en 55-åring, for om hun ikke hadde presisert det, ville det blitt antatt at det var stilen hennes, og eventuelle råd ville tatt utgangspunkt i det. Her inne blir man stemplet som kjerring lenge før 55, og jeg må jo si at tonen i svarene TS har fått, bør få noen og enhver til å gå litt i seg selv. Hvorfor kan ikke folk over 50 få stille stilspørsmål uten å bli latterliggjort?

Anonymkode: 4d499...ea6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte ikke akkurat den fargekomboen, men skoen er vel grei? Kommer an på hvilke farger du skal bruke dem til selvfølgelig. Kikket litt på noen lignende nå og vurderer dem i sort eller brunt. Likte at sålen også er sort på den svarte, og at den ikke er så kraftig. Og litt rimeligere 😊

https://www.zalando.se/new-balance-500-unisex-sneakers-dark-bluered-ne215o0bx-k12.html

Er 47 og har tyvlånt de øverste av datteren min i dag 😄

IMG_0503.jpeg

IMG_0505.jpeg

IMG_0504.jpeg

Anonymkode: 4afdb...109

AnonymBruker
Skrevet

Fine de. 

Anonymkode: 12a46...261

Skrevet

Kan ikke bare folk få gå i hva de vil? Alle har en smak. Forstår ikke hvorfor man skal følge andre sine meninger. Får du kommentarer,så stå i det. Spøk det bort,eller whatever. Du synes det var pent. Hvorfor slike grunnskole tilstander??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (6 minutter siden):

Kan ikke bare folk få gå i hva de vil? Alle har en smak. Forstår ikke hvorfor man skal følge andre sine meninger. Får du kommentarer,så stå i det. Spøk det bort,eller whatever. Du synes det var pent. Hvorfor slike grunnskole tilstander??

Kan ikke folk bare få spørre om hva de vil? Alle har behov for innspill. Forstår ikke hvorfor man skal fortelle folk hva de skal spørre om. Er det noen som tenker annerledes enn deg, så tål det. Hold deg vekke fra de trådene, hold tåta, whatever. Du synes det var dumt. Hvorfor må du fortelle din mening om det, som om det var grunnskolen?

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (11 minutter siden):

TS starter vel «grunnskoletilstanden» med å spørre om de skoene passer til en 55-åring. Femtifemåringer burde hatt tid nok til å gro seg en ryggrad, og gå med de skoene de ønsker. 

Anonymkode: 9d138...7b2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS starter vel «grunnskoletilstanden» med å spørre om de skoene passer til en 55-åring. Femtifemåringer burde hatt tid nok til å gro seg en ryggrad, og gå med de skoene de ønsker. 

Anonymkode: 9d138...7b2

Enig

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig synes jeg de var stygge.  Men liker du skoene, er alderen din ingen hindring. (Kvinne 42)

Anonymkode: 0d36d...e50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 53 og har blitt usikker på hva jeg kan gå med. Jeg føre meg på toppen av verden da jeg fylte 40 og gjennom 40-årene og hadde min egen stil, ganske "ung", med en personlig touch. De siste tre-fire årene har utseendet og psyken min forandret seg helt radikalt, så jeg skjønner ts godt. Overgangsalder og aldersendringer er vanskelig. 

Personlig likte jeg ikke fargene, men jeg elsker New Balance, går i sneakers året rundt og tenker vel at så lenge ts liker dem så er de helt fine! :) 

Anonymkode: 0f0a5...e52

AnonymBruker
Skrevet

Her vil jeg si at det spørs i hvilke tilfeller du skal bruke skoene. Skal du ha de til turbruk og en kjapp tur på butikken eller andre ærend, så er de passende. Skal du bruke de på en bytur, bort på besøk eller på en kontorjobb, så bør du finne noen mer nøytrale.

Anonymkode: 6c62c...758

Skrevet

Synes de var veldig dame 55 og ikke på en positiv måte.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan du, om de er gode å gå i. 

Anonymkode: 5916e...5f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 53 og har blitt usikker på hva jeg kan gå med. Jeg føre meg på toppen av verden da jeg fylte 40 og gjennom 40-årene og hadde min egen stil, ganske "ung", med en personlig touch. De siste tre-fire årene har utseendet og psyken min forandret seg helt radikalt, så jeg skjønner ts godt. Overgangsalder og aldersendringer er vanskelig. 

Personlig likte jeg ikke fargene, men jeg elsker New Balance, går i sneakers året rundt og tenker vel at så lenge ts liker dem så er de helt fine! :) 

Anonymkode: 0f0a5...e52

Helt enig. Mange som svarer frekt og dumt, uten å forstå at det er ganske krevende å finne stilen og balansen etter overgangsalderen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...