AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Del Skrevet 12. mars 2024 Dere som løser kryssord i fra ukeblader, har dere noen gang vunnet noe premie? Selv har jeg sendt inn løsningsord opp til flere ganger uten å vinne noe som helst. Anonymkode: 83434...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 12. mars 2024 #2 Del Skrevet 12. mars 2024 Har ikke sendt inn mer enn 5-6 ganger. Men har faktisk vunnet to av gangene. Vant en klokkeradio og en mp3 spiller😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. mars 2024 #3 Del Skrevet 13. mars 2024 Nei ikkje vunne noko. Sende inn påskekryss i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Del Skrevet 13. mars 2024 Vant en gang noe som posten hadde klart å ødelegge helt i transport. Anonymkode: 89dff...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Del Skrevet 13. mars 2024 en lokal avis ha kryssord-oppgaver hver lørddag. og en gang vant jeg 10 flax-lodd der. Men jeg vant jo ikke en eneste krone på noen av disse flax-loddene. Anonymkode: da783...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 28. mars 2024 #6 Del Skrevet 28. mars 2024 Har vunnet flere ganger i Se og Hør sitt kryssord, spiller sporadisk kanskje 2-3 ganger i året. Vil si det er over halvparten av gangene jeg har vunnet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 28. mars 2024 #7 Del Skrevet 28. mars 2024 Jeg vant noen flaxlodd en gang. Vant 50 kr på et av loddene, kjøpte 2 nye lodd på butikken til 25 kr stk og vant 50 kr igjen. Var sikkert meningen at jeg skulle beholde pengene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå