Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

når kan man forvente å kjenne liv? Og hvordan kjennes det egentlig ut? Noen sier fiskesprell?? Andre sommerfugler, bobler.

har kjent litt «stikking» her og der de siste dagene, men usikker på om det er gass eller baby😂

Anonymkode: 3ac31...133

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent fra uke 18 med alle mine 3

Anonymkode: 902c3...f24

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Det kan være baby, det kan være tarmene. Jeg syns det føltes ut som bobler i starten :)  

Anonymkode: fae9c...1af

AnonymBruker
Skrevet

Kjente i uke 20 med første, 16 med andre og den e gangen rett før uke 15. 

i starten er det vanskelig å skille alle bevegelsene som er i magen. For meg kjennes det nesten ut som kiling eller som om noen stryker meg langs magen et lite øyeblikk. 

Anonymkode: cc231...908

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvor langt er du på vei? Det kan være baby, det kan være tarmene. Jeg syns det føltes ut som bobler i starten :)  

Jeg er 17 uker i morgen! Er så mye som skjer i magen, så vanskelig å skille alt som skjer😂

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 17 uker i morgen! Er så mye som skjer i magen, så vanskelig å skille alt som skjer😂

Da kan det være baby! Tipper du kjenner det igjen når du begynner å være sikker på at det er de første bevegelsene :) Da vil du nok tenke tilbake «Åja!» 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg var sikker på at jeg kjente liv var i uke 15. Førstegangs. 

Anonymkode: 55471...8fe

Skrevet

Kjente det fra uke 15, barnefar kunne kjenne det på utsiden i uke 17. Men det varierer veldig og kommer Ann på hvor morkaka ligger😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...