AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 utroskap 3 jenter på relativt kort tid etter vi flyttet i vær vår leilighet. Jeg har angret så mye etter jeg var utro første gang. Hun sa til meg at det kom til å skje dem dagen det skjedde. Vis jeg dro til henne med kiddo for å gjøre ting for kidsa. Jeg dro. Jeg var utro for første gang jeg kunne ikke skjønne at jeg av alle kunne gjøre dette mot langt bedre halvdel. Som er alt jeg noen gang har jobbet for vi skal ha et bra liv. Så kom samvittigheten ang mine uforsvarlig slemme destruktive og forkastelige være måte mot mitt alt, og one and only true love.. hun har ventet på meg i mange mnd for å la meg forklare meg og innrømme det hun har besviser på at jeg er skyldig.. så jeg jar jugd , førthenne bak lyset. Vert dritsekk for 3 mnd.. nå har hun begynnt å date pluss kullet 2 gutter.. vi er bare separerte så jeg føler hun også er utro . Mot meg. Men det er ikke noe sinn retter fra meg mot henne..men jeg syntes det er vanskelig å sitt ved siden av minsnart3 mnd fra separerte kona. Da hun smiler charter å avtaler dater... men det er noe jeg fortjener. Jeg vet ikke om noen måte jeg kan muligens ha en 0.00000.001% sjanse på å få en real (ufortjent) sjansen til å ta terapi. Lytte til deg og forhåpentlig klare å få deg til å ikke bare føle deg men, menn faktisk viten At du og bare du er den jeg vil kjempe for.. kom gjerne med tips. Tanker eller mentale spark i mellomgulvet. Unnskyld min queenKammy Anonymkode: 9a14f...efc
911 Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 OI 🙄 Dette var svært vanskelig å lese på en vanlig PC-skjerm. Anbefaler at du endrer skrifttype og størrelse, samt at du fjerner understrekingen så blir dette mer lesbart. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Anbefaler alle å ikke være utro. Fører bare sorg og smerte med seg til alle involverte Anonymkode: e4d89...a88 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefaler alle å ikke være utro. Fører bare sorg og smerte med seg til alle involverte Anonymkode: e4d89...a88 Enig. Bedre og bare ikke blande sammen forhold og hvem man har sex med i utgangspunktet. Så slipper man utroskap. Anonymkode: f628b...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Du har jo vært utro, og nå når dere er separerte så kan hun i prinsipp gjøre akkurat hva du vil. Slutt å følg med på henne, at hun knuller og dater. Det er ikke noe du skal legge deg opp i. Om du ønsker å få kona tilbake, så må du faktisk prøve å sette deg ned og prate ordentlig. Få snakket ut om alt. Men slik du skriver, så er dette dødfødt. Det beste er at dere skiller vei. Og at du lærer av dine feil. Anonymkode: 7bc39...89a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 Du er ikke et dårlig menneske for det Anonymkode: aac4c...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå