AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Jeg har niese, videregående skole alder, som har vært heldig med gener. Hun er vakker utseendemessig. Hun er av den grunn for stolt og litt "høy på pæra". Hun måtte bo hos meg noen dager og spilte overlegen. Jeg ble irritert. Hun rir på den bølgen at hun er populær og oppfører seg overlegen selv mot meg. Det hjelper ikke meg at jeg i tillegg har komplekser og lav selvtillit. Jeg mislikte faktisk at hun var mer pyntet enn meg foran mannen min. Hun skulle lufte hunden sammen med barna. Isteden for å være ute, tok hun meg seg barna på senteret der de spiste fast food. Ikke noe beskjed, og jeg laget middag. I tillegg kjøpte hun nye klær og dill dall, kom hjem og stylet barna. Barna var hysteriske og likte klærne, men jeg ble samtidig nedsatt da sønnen kommenterte disse klærne var bedre enn de jeg kjøpte til han. Jeg ble irritert på grunn av alt dette, og snakket fra levra om at hun er på ville veier hvis hun oppfører seg overlegen. Dette vil ikke hjelpe henne i livet. Hun fikk tårer og sa at hun brukte egne penger til klær og trodde hun gjorde noe veldig bra. Hun sa hun visste ikke om middag osv. Men det hun angret virket å være falsk. Da hun har sagt negative ting om meg til sin mor og sagt at jeg ikke eier stil. Nå krever jeg unnskyldning fra henne. Men jeg vil at hun skal lære og ikke frastøte henne. Hva bør man gjøre? Anonymkode: b6342...3eb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Hvorfor var hun hos deg? Anonymkode: e051d...d66
Populært innlegg Mezzosoprena Skrevet 12. mars 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 12. mars 2024 Jeg beklager, men her er det dine følelser som lyser gjennom, ikke hennes oppførsel. 58 13
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 Oj, du er voksen og er sjalu og usikker på en ungdom, og føler behov for å sette henne på plass? Anonymkode: 6aba2...7f5 24 1 9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 Er denne tråden også din? Anonymkode: e051d...d66 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Den typen jenter er virkelig ikke lett å håndtere. Misunner deg ikke 😆 Anonymkode: b2313...340 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #8 Skrevet 12. mars 2024 Om dette faktisk er reelt, syns jeg veldig synd i deg ts. Det må være fælt å ha så lav selvtillit at du oppfører deg grusomt mot andre mennesker. Anonymkode: cca61...f1c 20 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #9 Skrevet 12. mars 2024 Det er nå du som har en attitude. Hvor gammel er du, 12? Anonymkode: 952f6...c42 10 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #10 Skrevet 12. mars 2024 Stakkars jente. Synes hun høres snill ut som gjør dette med dine barn. Ingenting tyder på en overlegen jente,men heller snill og søt. Anonymkode: 4188d...fe4 14 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 Det var korttenkt å ikke tenke på middag, men det er helt greit at ungene synes stor kusine er kulere enn mor. De kan være glad i deg likevel. Det er mulig at du har rett i oppførselen hennes, men jeg trenger et bedre eksempel for å bli overbevist om at det ikke bare er noe som skjer i ditt hode og at du tar det ekstra til deg fordi du er sjalu og usikker. Du kan kreve at hun gjør det hun skal med dine barn, men argumentasjonen din må være saklig. Det er du som er den voksne her. Anonymkode: c077c...9f3 8 1
lillevill Skrevet 13. mars 2024 #12 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har niese, videregående skole alder, som har vært heldig med gener. Hun er vakker utseendemessig. Hun er av den grunn for stolt og litt "høy på pæra". Hun måtte bo hos meg noen dager og spilte overlegen. Jeg ble irritert. Hun rir på den bølgen at hun er populær og oppfører seg overlegen selv mot meg. Det hjelper ikke meg at jeg i tillegg har komplekser og lav selvtillit. Jeg mislikte faktisk at hun var mer pyntet enn meg foran mannen min. Hun skulle lufte hunden sammen med barna. Isteden for å være ute, tok hun meg seg barna på senteret der de spiste fast food. Ikke noe beskjed, og jeg laget middag. I tillegg kjøpte hun nye klær og dill dall, kom hjem og stylet barna. Barna var hysteriske og likte klærne, men jeg ble samtidig nedsatt da sønnen kommenterte disse klærne var bedre enn de jeg kjøpte til han. Jeg ble irritert på grunn av alt dette, og snakket fra levra om at hun er på ville veier hvis hun oppfører seg overlegen. Dette vil ikke hjelpe henne i livet. Hun fikk tårer og sa at hun brukte egne penger til klær og trodde hun gjorde noe veldig bra. Hun sa hun visste ikke om middag osv. Men det hun angret virket å være falsk. Da hun har sagt negative ting om meg til sin mor og sagt at jeg ikke eier stil. Nå krever jeg unnskyldning fra henne. Men jeg vil at hun skal lære og ikke frastøte henne. Hva bør man gjøre? Anonymkode: b6342...3eb Hun spanderte masse klær på ungene dine og du er sur? Du er jo helt på viddene. 20 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #13 Skrevet 13. mars 2024 Herregud, så ufyselig du høres ut. Det er hun som fortjener en unnskyldning fra deg, IKKE motsatt. Skaff deg hjelp. Anonymkode: 5bbf0...578 11
NakenPanda Skrevet 13. mars 2024 #14 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er denne tråden også din? Anonymkode: e051d...d66 Dette er selvfølgelig tanta til den samme tenåringen! 😀 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #15 Skrevet 13. mars 2024 Du har en niese i VGS alder( 17?) Du er jo helt på felgene psykisk. Hun er kusina til dine barn og i tillegg vakker på innsiden og utsiden. Du bør så fort som mulig be henne om unnskyldning. Vær ærlig å si at du har dårlig selvtillit. Si tusen takk for klærne hun kjøpte til dine barn og vipps henne det det kostet. Oppsøk psykolog og vis dette innlegget! Anonymkode: e087a...281 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #16 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har niese, videregående skole alder, som har vært heldig med gener. Hun er vakker utseendemessig. Hun er av den grunn for stolt og litt "høy på pæra". Hun måtte bo hos meg noen dager og spilte overlegen. Jeg ble irritert. Hun rir på den bølgen at hun er populær og oppfører seg overlegen selv mot meg. Det hjelper ikke meg at jeg i tillegg har komplekser og lav selvtillit. Jeg mislikte faktisk at hun var mer pyntet enn meg foran mannen min. Hun skulle lufte hunden sammen med barna. Isteden for å være ute, tok hun meg seg barna på senteret der de spiste fast food. Ikke noe beskjed, og jeg laget middag. I tillegg kjøpte hun nye klær og dill dall, kom hjem og stylet barna. Barna var hysteriske og likte klærne, men jeg ble samtidig nedsatt da sønnen kommenterte disse klærne var bedre enn de jeg kjøpte til han. Jeg ble irritert på grunn av alt dette, og snakket fra levra om at hun er på ville veier hvis hun oppfører seg overlegen. Dette vil ikke hjelpe henne i livet. Hun fikk tårer og sa at hun brukte egne penger til klær og trodde hun gjorde noe veldig bra. Hun sa hun visste ikke om middag osv. Men det hun angret virket å være falsk. Da hun har sagt negative ting om meg til sin mor og sagt at jeg ikke eier stil. Nå krever jeg unnskyldning fra henne. Men jeg vil at hun skal lære og ikke frastøte henne. Hva bør man gjøre? Anonymkode: b6342...3eb Kan godt hende hun er overlegen, men du som tante fremstår rett og slett sjalu ut. Noe som sier mer om deg enn henne. Virker jo som at det er du som burde si unnskyld. Det at du har lav selvtillit er ikke hennes feil. Det at du mislikte at hun var mer pyntet enn deg foran mannen din er jo bare kvalme tanker fra deg. Det du har lav selvtillit hjelper deg ikke i livet ihvertfall. Det at hun ikke tenkte på middag er sånt som kan skje, hun går på VGs. Det at barna dine syns kusinen sin er kulere enn mor er helt normalt. Anonymkode: dda92...14e 9
Kristin70 Skrevet 13. mars 2024 #17 Skrevet 13. mars 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg vil at hun skal lære og ikke frastøte henne. Hva bør man gjøre? Anonymkode: b6342...3eb Hva er det egentlig du tenker at du bør lære henne? Gi beskjed hvis dere spiser middag et annet sted? Eller ikke pynt deg mer enn tanten din? 3
BobbySocks Skrevet 13. mars 2024 #18 Skrevet 13. mars 2024 Her er det jo TS som er problemet og ikke niesen. Du lar din dårlige selvtillit lyse igjennom og er ekkel mot en stakkars jente. Ikke bare er du stygg utenpå, men inni og. 3
I Grosny Skrevet 13. mars 2024 #20 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har niese, videregående skole alder, som har vært heldig med gener. Hun er vakker utseendemessig. Hun er av den grunn for stolt og litt "høy på pæra". Hun måtte bo hos meg noen dager og spilte overlegen. Jeg ble irritert. Hun rir på den bølgen at hun er populær og oppfører seg overlegen selv mot meg. Det hjelper ikke meg at jeg i tillegg har komplekser og lav selvtillit. Jeg mislikte faktisk at hun var mer pyntet enn meg foran mannen min. Hun skulle lufte hunden sammen med barna. Isteden for å være ute, tok hun meg seg barna på senteret der de spiste fast food. Ikke noe beskjed, og jeg laget middag. I tillegg kjøpte hun nye klær og dill dall, kom hjem og stylet barna. Barna var hysteriske og likte klærne, men jeg ble samtidig nedsatt da sønnen kommenterte disse klærne var bedre enn de jeg kjøpte til han. Jeg ble irritert på grunn av alt dette, og snakket fra levra om at hun er på ville veier hvis hun oppfører seg overlegen. Dette vil ikke hjelpe henne i livet. Hun fikk tårer og sa at hun brukte egne penger til klær og trodde hun gjorde noe veldig bra. Hun sa hun visste ikke om middag osv. Men det hun angret virket å være falsk. Da hun har sagt negative ting om meg til sin mor og sagt at jeg ikke eier stil. Nå krever jeg unnskyldning fra henne. Men jeg vil at hun skal lære og ikke frastøte henne. Hva bør man gjøre? Anonymkode: b6342...3eb Det lukter litt sjalusi her. Kom over det og oppfør deg fint med henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå