Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe fra Tights.no? Hva kjøper dere i såfall?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fatburners og slikt derfra, funker de? Hva med tights?

Anonymkode: 2cba8...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøv å unngå kosttilskudd, energidrikker, og pre-workouts og fat burners. De er fulle av tilsetningsstoffer, konserveringsmidler og koffein og gir deg først og fremst dårlig hud og de er dyre. Lær deg heller mer om energien i ulike typer mat og hvordan få sunn mat godt. Tights derifra er etter min erfaring bra.

Anonymkode: 9ad82...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kjøpt sko (Levita?) som jeg er veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 82691...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, fatburners funker ikke. Det hender jeg kjøper pasta fra tights, eneste kalorifattige pasta jeg har funnet (bortsett fra squash pasta foreks). 
Og ellers har jeg kjøpt endel treningsklær, levity foreks finner jeg bare der. 

Anonymkode: 7a72d...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt et treningsapparat. Det var jo greit nok det. Men problemene måtte jeg ta med den butikken som egentlig solgte det. Tights.no var bare et mellomledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpt 3 par sko derfra, fornøyd! 

Anonymkode: 2f5c3...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, fatburners funker ikke. Det hender jeg kjøper pasta fra tights, eneste kalorifattige pasta jeg har funnet (bortsett fra squash pasta foreks). 
Og ellers har jeg kjøpt endel treningsklær, levity foreks finner jeg bare der. 

Anonymkode: 7a72d...412

Levity er deres egen merkevare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper melatonin der. Syns den de har der er veldig god. Kjøper også gjerne vitaminer og annen helsekost der. Har også kjøpt matvarer og drikke på tights, og vært veldig fornøyd med det. 

Har opp igjennom årene også kjøpt treningsklær der. Det er noen år siden sist kjøp av klær, så jeg aner ikke hvilke klesmerker som er gode nå. Men jeg har vært fornøyd med de jeg har kjøpt. En del jeg kjenner liker godt levity-skoene de selger, men personlig syns jeg ikke de er så gode. Har også noe treningsutstyr og restitusjonsutstyr fra tights, som strikk, massasjeballer, massasjepistol, foamrollers, kettlebell, matter og lignende. 

Angående fatburns på tights, så prøvde jeg vel stardust sin bodysculp en gang for noen år tilbake, uten at den hadde noe særlig effekt. 

Anonymkode: e00b0...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...