AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Jeg har måtte ringe Skatteetaten ifm spørsmål om dødsbo. Snakket med en veldig hyggelig dame, men hun var litt utydelig i svarene syns jeg. Ble etter samtalen litt i tvil på om hun egentlig kunne det hun svarte på. Hva er deres erfaring med å ringe til Skatteetaten? Har de peiling, eller bør man dobbeltsjekke opplysningene de gir? Anonymkode: b37cf...f9a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har måtte ringe Skatteetaten ifm spørsmål om dødsbo. Snakket med en veldig hyggelig dame, men hun var litt utydelig i svarene syns jeg. Ble etter samtalen litt i tvil på om hun egentlig kunne det hun svarte på. Hva er deres erfaring med å ringe til Skatteetaten? Har de peiling, eller bør man dobbeltsjekke opplysningene de gir? Anonymkode: b37cf...f9a Jeg snakker da om å ringe på 800 80000 nummeret. Ikke til spesifikke personer. Anonymkode: b37cf...f9a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Tror dessverre ikke det. Jeg ringte og spurte en gang, og han jeg snakket med, kunne ikke svare. Han kom til slutt med noe svada som jeg etter hvert oppdaget ikke var riktig. Det beste er å søke og finne fakta selv. Anonymkode: b22c3...7cb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 Prøv å finne skriftlig informasjon, ikke alle kan det de driver med. Gjelder ikke bare skatteetaten. Anonymkode: 9a8c1...15b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 Send heller skriftlig spørsmål. Da får du skriftlig svar og de får bedre tid til å finne riktig svar. Anonymkode: 98912...b19 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 Få alltid en henvisning til lovverket. Det gjelder uansett hvem du kontakter, om det er skatteetaten, nav eller andre offentlige instanser. Anonymkode: 7b95b...645
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Jeg har heller ikke inntrykk av at man kan stole på svaret man får, dessverre. Anonymkode: a0073...e12
Gjest Bromance Skrevet 12. mars 2024 #8 Skrevet 12. mars 2024 Så kjedelig å ringe saksbehandlere / kundebehandlere og man merker at man har mer peiling på ting enn det de har selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå