Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. 

Har truffet en mann jevnlig over noen måneder nå. Vet at han er redd for forpliktelser og at han er redd for å bli såret igjen.  Han er av og til veldig på for deretter å bli mer distansert igjen. Jeg ønsker å komme videre og mer innpå denne personen, men blir usikker på alt de gangene han trekker seg tilbake.  Når han gir oppmerksomhet og tydelige utrykk for at han liker meg føler jeg meg trygg,men blir usikker på hvordan jeg skal takle det de gangene jeg opplever  at han distanserer seg.noe som ofte har resultert i at jeg også har trukket meg tilbake. Burde jeg heller si noe om hvordan det føles for meg,og hvordan kan jeg gi han trygghet nok til å vise at jeg ikke har til hensikt å såre han?

Anonymkode: c0223...358

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha du kan dumpe og blokkere ham

Anonymkode: 70524...5a4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han behandler deg dårlig, hvorfor føler du behov for å dille med ham? Bare gå, herregud.

Anonymkode: b660a...c58

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært borti en sånn en. Kastet dessverre bort et helt år på han med å vente og la hans følelser og behov styre hele relasjonen. Fordi, ja, han ble alltid så overveldende glad i meg hver gang jeg trakk meg bort pga mangel på respons fra han, og det ble jeg forført av til neste gang han ble distansert. Kom meg omsider bort og blokkerte han alle veier. Det blir aldri bedre med sånne. 

Anonymkode: 29ddb...096

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha et stabilt og trygt forhold, så må du finne deg en emosjonell stabil mann. Utrolig slitsomt å lure på hvor du har han. Når får han evt panikk og stikker av? Er dere fortsatt sammen neste måned?

Anonymkode: e896d...0b2

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Push and run👀

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor push and pull om resten av innlegget er på norsk? Hva er galt med dytte og dra? 

Anonymkode: 89e09...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...