Gå til innhold

Kunne du innledet ett forhold med en mann med disse holdningene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du datet en mann som er av den oppfatningen at kvinnen skal være den som tar seg av barn og husarbeid ? 

Anonymkode: 62236...f8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4b607...830

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ville vært motsatt av det jeg ønsker. 

Det positive med han må vel sies at han er åpen om hva han ønsker. Å spille med åpne kort er jo bra. Selv om akkurat hans kort virkelig ikke frister meg 

Anonymkode: 1fdf2...a53

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 1f6dd...849

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne du datet en mann som er av den oppfatningen at kvinnen skal være den som tar seg av barn og husarbeid ? 

Jeg er mann. Men jeg antar da at han også da er den som jobber og bringer inntekten til hjemmet? Den som reparerer og tar seg av alt det tekniske?  Og gjør alt annet "manne"relaterte oppgaver? Ellers håper jeg ikke det er mange fornuftige kvinner som velger en slik en. 

• Liker 5
Gjest Puzen
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, over hode ikke

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da forventer jeg han mekker bil, bygge hus, gjøre elektrisk arbeid, støpe og alt sant!

Anonymkode: 83a7f...a67

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen var litt sånn så han rørte knapt en vaskemaskin eller støvsuger, jeg er allerede opptatt og ha det rent og pent og styrer mye i hjemmet så jeg godtok det på en betingelse, at han da skulle bidra mer økonomisk, og det gjorde han. Ellers er det et stort nei fra meg. 

Anonymkode: 1a57a...3ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Det strider i mot alt jeg står for. 

Anonymkode: c466b...f13

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En av Norges rikeste menn (Haudemann-Andersen) har jo nettopp den holdningen ("menn burde ikke trille barnevogn"), og han har vel noe sånt som 5-6 unger med 4 forskjellige damer, så det funker åpenbart for enkelte.

(Hvis jeg ikke husker feil så kjøpte han vel villa på Oslos beste vestkant til den siste ekskona (ett felles barn) da han dumpet henne. Tror faktisk jeg kunne levd med den løsningen, heller være "herrinne" i eget gratis luksushus enn å leve med en sånn dust😆)

Anonymkode: a1f1e...3f8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ser hvor fint de har det og hvor bra det er for hele gjengen når pappa også viser engasjement.

Anonymkode: e5691...ec7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har erfaring med slike menn. De roter og griser med alt mulig, kaster fra seg klær på gulvet og oppfører seg som barn. 

Jeg liker voksne menn. Jeg er ikke hushjelpen hans. Jeg tar vare på hjemmet mitt og liker å både lage mat og rydde og vaske, men jeg oppdrar ikke gutter. 

Anonymkode: d58f6...c6e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis han var rik nok til å ta godt vare på meg og var forberedt på å gi meg halvparten av alt han eier ved evt brudd.  Kunne storkost meg i en sånn rolle. 

Anonymkode: d04b3...8bb

• Liker 7
Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Når helvete fryser til is kanskje 🤣

Eller nei, ikke da engang 🤮

Gjest Bromance
Skrevet
endo skrev (23 minutter siden):

Jeg er mann. Men jeg antar da at han også da er den som jobber og bringer inntekten til hjemmet? Den som reparerer og tar seg av alt det tekniske?  Og gjør alt annet "manne"relaterte oppgaver? Ellers håper jeg ikke det er mange fornuftige kvinner som velger en slik en. 

Det er ingen fornuftige kvinner som velger en sånn en hvis han bringer all inntekten til hjemmet heller.

Det er en stor fare for at dette blir et forhold bygget på økonomisk vold... - hvis kun han skal jobbe... - for ikke å snakke om en fremtid som minstepensjonist for kvinnen...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri i livet. Spesielt gutter trenger en tilstedeværende far. Bare se på 2. generasjons innvandrerne, hvor mor har poppet ut kids annenhvert hvert år og pappa aldri har vært hjemme, det er skyhøy kriminalitetsrate hos disse tenåringene.

Anonymkode: 3728a...35c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis han er steinrik, langt over gjennomsnittet kjekk, og betaler for hushjelp og barnevakt pluss alt annet jeg ønsker, så er det greit 💅🏼

Anonymkode: 44be0...220

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, aldri i livet. Spesielt gutter trenger en tilstedeværende far. Bare se på 2. generasjons innvandrerne, hvor mor har poppet ut kids annenhvert hvert år og pappa aldri har vært hjemme, det er skyhøy kriminalitetsrate hos disse tenåringene.

Anonymkode: 3728a...35c

Sorry ass, men jeg poppet ut 4 barn på 5 år, har høy utdanning og mannen var veldig tilstedeværende (tok like lang permisjonsom meg bl.a Er ikke innvandrere da... - men syns dette ble veldig stigmatiserende innlegg fra deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Tenker vanlig gjennomsnittsmann, og hvor kvinnen også er i jobb. 

Typisk gammeldags kvinnesyn.

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt! Om han forsørger oss 100% samt sparer pensjon for meg i fond i mitt navn feks. Ville nok ønsket skriftlige avtaler på en del av de økonomiske greiene, men jeg er mer enn gjerne en veltrent, velhydrert og velstelt hjemmeværende mor som vinker ungene inn til bhg på vei til min morgenyoga😍 

Anonymkode: 3d729...539

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...