Gå til innhold

Aldri vært tiltrukket av de kjekke mennene - andre kvinner som er som meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid syns at de pene mennene er litt kjedelige. Uinteressante. Jeg liker dem som ikke er de mest iøynefallende hva klassisk skjønnhet gjelder. Eller i alle fall dem som ikke vet at de er tiltrekkende. De som bare er naturlig sjarmerende og som byr på seg selv. Eller som har dybde og karakter, men hvor man må grave litt for å avdekke juvelen under. 

Da jeg traff mannen min var det egentlig en litt tilfeldig seksuell greie. En mann jeg hadde sextet litt med. Vi avtalte treff. Hadde kun sett noen få bilder og snakket litt på telefonen, og det var stemmen hans som pirret meg. Den var dyp og mandig, og jeg hørte han hadde en rolig, lun måte å være på. Utrolig sjarmerende og tiltrekkende. Jeg hadde vel sett et bilde av ansiktet, men det hadde ikke gjort noe spesielt inntrykk. 

Da han kom inn døren første gang vi møttes var han absolutt ikke kjekk. Jeg vil heller si at han egentlig var mindre pen, om jeg skal være helt ærlig. Men så var jeg i armene hans og kroppen reagerte momentant. Det var rett og slett som et hus i full fyr. Og jeg var hektet. Er fortsatt hektet etter mange års samliv! 

Nå syns jeg han er utrolig kjekk. Og sexy. Selv er jeg nok litt over gjennomsnittet hva utseendet gjelder, uten å være noen stor skjønnhet, såvidt jeg kan bedømme selv. Jeg har alltid vært fornøyd med meg selv, selv om det jo har sneket på seg noen kosekilo som jeg med årene syns det har blitt vanskeligere å kvitte meg med. 

Han var ikke økonomisk vellykket da vi møttes, men kom rett ut av en konkurs og hadde ikke nåla i veggen, skyldte både skatt og hadde namsmannen på døra. Han hadde også barn og et havarert ekteskap bak seg. 

Oddsene var ikke på vår side i 2006. Og allikevel holder vi sammen og er lykkelige. Vi har ordnet økonomi, gode nok inntekter og god helse. Og et digg sexliv!!!

Min erfaring er at man finner skjønnhet der mange ikke tror det finnes. 

Anonymkode: afe36...5b6

• Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Hilsen mann, som ikke får seg dame

Anonymkode: 94320...2e3

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har selv et par ekser med et utseende kun en mor (og jeg, tydeligvis) kan elske. Det de har til felles er en enorm utstråling og karisme. Begge er svært intelligente og vet hvordan man sjarmerer (evt.manipulerer) kvinner.

Den peneste jeg noensinne har vært sammen med slet fryktelig med dårlig selvbilde og angst. Jeg tror aldri han kommer til å innse hvor flott han er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

- Hilsen mann, som ikke får seg dame

Anonymkode: 94320...2e3

Hva skulle en mann som ikke får seg dame tjent på denne tråden? 

Anonymkode: fefbc...81a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er, i motsetning til samtlige venninner, den som alltid har falt for de mest populære, kjekkeste og mest "utilgjengelige " menn. Har fått dem også. Mine venninner synes det var en snål smak å ha, men det var for meg spennende at de var menn man liksom ikke kunne hekte, og så gjøre akkurat det. Jeg har faktisk aldri blitt dumpet heller, men dumpet dem, til jeg virkelig falt hardt. Samme type, og gjensidig, så nå gift lenge, og vi har begge blitt ordinære angående slikt. 

Dette var absolutt ikke noe de fleste kvinner fant spennende og tiltrekkende. Mitt inntrykk er at de aller fleste kvinner er som deg ts. Slike menn jeg gikk for anså de fleste kvinner som moro flørt eller ons bare. Det jeg fant gøy finner fleste kvinner bare håpløst/umulig/tåpelig, og det er egentlig sant, men det trigget meg akkurat at det var slik. Å tvinne slike menn rundt lillefingeren var morsomt for meg. 

Så ble det likevel kjærlighet av dette også til slutt. 

Anonymkode: fe4e7...a63

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, TS.

Anonymkode: 53730...e85

AnonymBruker
Skrevet

Samme her.

Disse klassisk kjekkasene, bildepene mennene syntes jeg bare er kjedelige.

Kunne gjerne hatt bare kjekkaser som venner altså. Mener ikke at det er noe negativt med dem. 
De er bare uinteressante rent seksuelt/romantisk. De er typene jeg sveiper venstre på, for å si det med Tinder-lingo.

Ser det på de jeg har vært tiltrukket opp igjennom årene også. De har alle noe særpreg. Noe som skiller dem og gjør dem interessante.

Han jeg treffer fast (FF) nå feks har knekt nesen sin 10-12 ganger. Har tenner som står litt i «uorden» og et par arr. Men han er helt nydelig.

Anonymkode: 3d574...a5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om kjekke menn i det hele tatt. Menn jeg liker blir automatisk kjekke og utseende har ingenting med hvorvidt jeg liker dem eller ikke.

Jeg liker en mann nå. Jeg syns han er ekstremt kjekk, nydelig, søt, sexy, vakker, alt, han er fantastisk. Men han får ikke matcher på tinder og har ikke draget på damene. For meg er han en stjerne. 

Anonymkode: 7a9f1...50f

AnonymBruker
Skrevet

All statistikk sier jo at damer i svært stor grad finner de samme mennene tiltrekkende. Tinderstatistikken lyver ikke, og er krystallklar.

Samtidig mener jo de fleste at de ikke liker "de peneste" mennene. Saken er den at "pene" menn ikke ses på som maskuline. Menn som er høye og har noen kg ekstra, og som er grove i trynet og har arr, har store hender etc. er populære. Store, maskuline menn.

Når mange sier de ikke liker kjekkasene så viser det seg at de faktisk liker de mest populære mennene. Paradise-hotel menn med vaskebrett og sleik er ikke de poulære, de er for tynne og feminine.

Anonymkode: 83989...70a

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Paradise-hotel menn med vaskebrett og sleik er ikke de poulære, de er for tynne og feminine.

Burde egentlig ikke kalle dem «menn»😅.

Kjenner virkelig ingen som liker den type gutter. De er rett og slett usexy.

Anonymkode: 3d574...a5a

Skrevet

Hvem er de kjekke? Det er kanskje noen som blir sett på som pene av folk flest, men det betyr ikke at alle som sier disse er pene ville hatt disse mennene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

All statistikk sier jo at damer i svært stor grad finner de samme mennene tiltrekkende. Tinderstatistikken lyver ikke, og er krystallklar.

Samtidig mener jo de fleste at de ikke liker "de peneste" mennene. Saken er den at "pene" menn ikke ses på som maskuline. Menn som er høye og har noen kg ekstra, og som er grove i trynet og har arr, har store hender etc. er populære. Store, maskuline menn.

Når mange sier de ikke liker kjekkasene så viser det seg at de faktisk liker de mest populære mennene. Paradise-hotel menn med vaskebrett og sleik er ikke de poulære, de er for tynne og feminine.

Den tinderstatistikken kan du trykke opp i rumpa di mister. Jeg er ikke på tinder engang. 

Drittlei av menn som påstår at de vet hva kvinner liker. Du vet ingenting og innlegget ditt er kvalmt. 

Mennesker er så vanvittig forskjellige. Alle er unike. Mange kan ha mye til felles men det er også mye mange ikke har til felles. 

Det som er surt er at unge gutter hører på sånne idioter som deg. De hører på idioter som Tate. Det er trist. Dere burde fått munnkurv for dere lærer menn opp til å hate seg selv og skylde på samfunnet og kvinner for hatet de selv har påført seg, på grunn av hat fra andre menn. 

Det er noe som heter kvinner er kvinner verst, jeg tror faktisk menn er menn verst også. Det der burde ikke backes av andre menn.

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sier egentlig tinderstatistikken noe om? Sier det noe om hva kvinner (og menn) tiltrekkes av i virkeligheten, eller hva man foretrekker når utseendet er det eneste man har å gå ut fra? 

I min Tinderkarriere forsøkte jeg etter evne å scanne bildene og profilteksten etter sjarm og glimt i øyet, men det er ekstremt vanskelig. Jeg sveipet uansett alltid rett forbi de modellpene kjekkasene for der anså jeg sannsynligheten for en emosjonell og intellektuell match som lavest. De fleste menn hadde ekstremt dårlige tinderprofiler da, så det var veldig vanskelig å skjønne hvem jeg kom til å finne tiltrekkende. Man må bare ta en vill gjetting!

Anonymkode: 3dbaa...237

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Liker ikke mennene du beskriver at jeg skal like. 

En empatisk, oppegående, jordnær fyr som er ganske aktiv men må ikke være vaskebrett, ikke tynn, ikke rund. Litt som meg, medium. Uten grove trekk. Ikke mørk stemme, ikke lys stemme. Myk og smart mann i medium format. Briller er sexy, men ønsker ikke noen at de må slite med synet. Men om han tilfeldigvis gjør går det fint.

Anonymkode: 681bc...28d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke de modellpene mennene, selv om jeg har en slik kollega og han er snill, smart, høflig, arbeidsom og hjelpsom. Han har alt (også dame selvsagt), men jeg synes ikke at han er sexy. 
Jeg liker menn med et åpent ansikt, litt skeivt smil, som smiler mye. De trenger ikke ha symmetriske trekk. Meeen- må innrømme at jeg liker høye og litt kraftige menn da. 

Anonymkode: 5e926...b1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 18.57):

Tinderstatistikken sier også at Tinder består av 3/4 menn. Såklart får kun de beste napp da. Det er ikke nok damer til alle

Anonymkode: 8c102...dce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en eneste av alle de jeg har svermet for (begynte tidlig og svermet lett 😂) har vært like av utseende. Jeg faller for sjarm. Of med det mener jeg ikke dem som prøver å sjarmere- det har motsatt effekt. Jeg mener dem som er morsomme uten å gjøre for mye utav det, som er snille og hensynsfulle uten å fremstå glatte eller påtatt, som steller seg og lukter godt, men ikke trenger å være jålete. Snille øyne er et must, og alle har hatt fin hake/ kjeve 😄

Anonymkode: 36c33...351

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/12/2024 at 7:07 PM, AnonymBruker said:

Den tinderstatistikken kan du trykke opp i rumpa di mister. Jeg er ikke på tinder engang. 

Drittlei av menn som påstår at de vet hva kvinner liker. Du vet ingenting og innlegget ditt er kvalmt. 

Mennesker er så vanvittig forskjellige. Alle er unike. Mange kan ha mye til felles men det er også mye mange ikke har til felles. 

Det som er surt er at unge gutter hører på sånne idioter som deg. De hører på idioter som Tate. Det er trist. Dere burde fått munnkurv for dere lærer menn opp til å hate seg selv og skylde på samfunnet og kvinner for hatet de selv har påført seg, på grunn av hat fra andre menn. 

Det er noe som heter kvinner er kvinner verst, jeg tror faktisk menn er menn verst også. Det der burde ikke backes av andre menn.

Enda ei som nekter, vi snakker statistikk, ikke om deg baby 😘

Anonymkode: dad2d...80a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som ung ble jeg alltid forelsket de som skilte seg ut, husker jeg hadde fullstendig hekt på en fyr med rødt hår og underbitt! Jeg ble aldri forelsket i kjekkasene som venninnene mine falt for.

Nå endte jeg opp med en fyr som faktisk er modellpen, men det var ikke utseende jeg falt for men det "rare" væremåten. 😆

Anonymkode: 6b9d7...80b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare møtt to damer i hele mitt liv som fortalte at de valgte seg de kjekkeste. Og en dame som innrømmet at det var viktigst da hun var ung.
Alle de andre damene jeg var i dialog med, påstår hardnakket at det aldri har betydd noe. Om de fleste menn deler denne erfaringen, så er det ikke noe problem å få seg make.

Anonymkode: 83b6a...46d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...