AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Jeg har en søster som hun helt ut av blå begynner å ignorere meg uten å si hva jeg har gjort galt. Kommunikasjon og kontakten er helt på topp plutselig blir det helt stille i flere måneder. Skjedd nå 2 ganger siste årene, og hun tok plutselig kontakt 1 år senere og ville ha kontakt igjen og forklarte meg aldri grunnen. Jeg har en mor som driver med psykisk vold og det har hun sagt at hun gjør og mot meg , siden jeg var liten. Jeg aner ikke hvorfor og psykologen har sagt jeg ikke skal gi henne "makten" ved å kontakte henne. For hun skaper så innmari mye angst og frykt når hun gjør dette, jeg blir skikkelig dårlig og skjønner ingenting. Alt var helt normalt og vi var på shopping to dager før. Sendte hun en melding da hvorfor hun er så stille. Fremdeles ikke hørt noe på 2 uker og jeg sitter og grubler på alt jeg kan ha gjort galt. Hva hadde dere gjort ? Anonymkode: f284f...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Jeg ville oppført meg godt overfor min søster, og så lenge jeg visste at jeg hadde oppført meg bra hadde jeg ikke grublet. Folk som er utsatt for psykisk vold viderefører ofte dette. Det er godt mulig at din søster opplever deg som ufin og ikke greier å si noe om det. Dette har ikke psykologen din innsyn i. Neste gang din søster tar kontakt kan du si at det blir vanskelig for deg når hun brått ignorerer deg, og at hvis det er noe vanskelig mellom dere liker du det mye bedre om hun sier fra. Anonymkode: e09ef...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå