opera Skrevet 4. februar 2006 #1 Del Skrevet 4. februar 2006 Venner har kjøpt en bungalov i nærheten av Natal - jeg kan bo gratis! Har du vært der? Hva er verdt å se og gjøre i området? Hvis du har gode råd angående ferie i Brasil - vær så snill del dem med meg! Åh, jeg gleder meg! :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tråst Skrevet 8. februar 2006 #2 Del Skrevet 8. februar 2006 Løfer den litt opp jeg - er det ingen som har vært der og som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 8. februar 2006 #3 Del Skrevet 8. februar 2006 Løfer den litt opp jeg - er det ingen som har vært der og som kan gi meg noen tips? ← Har ikke vært der, men har kjempelyst til å dra!! Kan jeg være med?? Hehe Har alltid hatt lyst til å dra til Fortaleza som ligger litt nord for Natal... å nå drømmer jeg hehe... Men har desverre ingen tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 8. februar 2006 #4 Del Skrevet 8. februar 2006 http://www.natal-brazil.com/ http://www.tripadvisor.com/Tourism-g303518...-Vacations.html Og så kan du jo ta en kikk på dette forumet: http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. februar 2006 #5 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har skrevet om min reise til Natal i dette forumet tidligere - så søk litt, og du vil finne. Det er forresten flere her som har vært til Natal og som har skrevet om det om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opera Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk til dere! Måtte bare fortelle hvor heldig jeg er og samtidig håpe på hjelp fra kglesere - og det har jeg fått! Sparer for harde livet til billetten, og i løpet av vår/sommer skal jeg få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortao Skrevet 8. februar 2006 #7 Del Skrevet 8. februar 2006 Det sies at man drar til Natal, men egentlig heter selve feriestedet, og området der mange har kjøpt leilighet, Ponta Negra. Det er en typisk turistplass, så jeg ville heller valgt byen Fortaleza lenger nord-vest. Den er så stor (2 mill), at turistene forsvinner i mengden, og man kommer nærmere den gnuine brasilianske kulturen. Derfra kan man ta turer til "paradiset" Canoa Cebrada, med noen av verdens fineste strender, og veldig lite turister. Problemet med å feriere i Brasil, er språket. Nesten ingen kan engelsk, det er kun portugisisk som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. februar 2006 #8 Del Skrevet 8. februar 2006 Det sies at man drar til Natal, men egentlig heter selve feriestedet, og området der mange har kjøpt leilighet, Ponta Negra. ← Vel, det kan jo hende at det faktisk er i Natal (byen) også da. Det var der jeg var i allefall. Og byen Natal (Natal R.N) ligger i området som kalles Ponta Negra ja. Ellers så er jeg enig med dette med språket. Kan du ikke portugisisk så kan du få mange problemer i selve byen Natal ja. I turistområdene kan det hende at de kan litt mer engelsk - jeg er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 9. februar 2006 #9 Del Skrevet 9. februar 2006 Men med litt tegnspråk bør det jo gå bra! Og kan du litt spansk så er det jo en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå