bustnesli Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 (endret) Jeg bor i sokkelen på et forsamlingshus, og nettverket mitt tar inn i selve forsamlingshuset også. Noe jeg selv bruker aktivt når jeg er der oppe også, i tillegg til når jeg er hjemme. Er så godt som ingen mobildekning i området. Hender seg at jeg får spørsmål fra venner og kjente om de kan få koble seg på nettverket mitt, og har derfor bestemt meg for å opprette et gjestenettverk. noen som har noen tips å komme med, til hva jeg kan kalle gjestenettverket? Er så kjedelig med navnetmitt_gjest 🙈😅 Endret 12. mars 2024 av bustnesli
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Hva med å ta noe som representerer noe du liker eller noe morsomt? For eks om du liker harry potter: Yer A Wifi Harry Hogwarts Great Hall Wi-Fi eller andre: The Interwebz Every Day I'm BufferingNo More Mister Wifi Det finnes 10 tusen forslag om du googler morsomme internett navn btw Anonymkode: 83e09...3fc
newman01 Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 (endret) Drit i navnet på SSID, lag heller en QR-kode gjestene kan scanne WiFi QR Code Generator | QR Code Generator (qr-code-generator.com) Da trenger du verken å oppgi SSID eller passord, bare be dem ta et bilde. Sånn som denne Endret 13. mars 2024 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå