AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Langt men det er så hjerterått. Vet ikke om det bare er min følelse på det. Jeg oppsummerer så godt jeg kan så vol jeg gjerne høre hvordan dere hadde reagert på dette ut ifra mitt ståsted. Jeg ble kjent med en mann for omtrent 3 uker siden, han falt pladask for meg ifølge han og hans venner. Jeg ble smigret av alle gode kommentarer og hvor flott jeg var. I vår lille bygd opp mot vestlandet og er ikke akkurat upopulær, nokså kjent blant de fleste. Kommer fra et 13år langt forhold. Samme gjorde han så jeg ble tryggere på han etterhvert som jeg ble kjent med han. Han sa tidlig at han kun for en mnd siden holdt på med ei jente uten at de ble sammen. Han var sur og bitter på henne og mente hun og venninnen hennes gikk imot han. Det kan se ut som at hun har funnet seg en hun lå med. Så ..... etter nesten 3 uker med mye prat og tlf-samtale omtrent hver dag, så ligger vi sammen. Jeg tenker jo at det har gått litt tid og siden vi har vist hverandre at vi liker hverandre, så følte vi det var innafor å ha intimitet. Etter en hel helg sammen så ringer han på kvelden forrige helg å sa at han følte han måtte avslutte det med meg, og han syntes det var leit. Men han hadde visst fortsatt følelser for henne. Det rare er at han gjennom disse ukene her har vært klar på å ville fortsette med meg, gå lange turer, til og med reise bort pratet vi om. Han virket så geniuin. Hvis dere forstår? Det er så lett å tro på alt når man er småbetatt... Så i tlf samtalen sa jeg bare Okei? Ble ikke sur, sa bare at det er vel sånn som skjer. Inni meg rev det i hjertet, jeg har jo nettopp åpnet meg fullstendig for denne mannen. Vi lå sammen, dusjet sammen. Så dagen etter kommer han med dette? Han sa også at mulig det ikke blir kos med henne, å at jeg angrer om 2 uker, eller at han stod der og ikke hadde noenting. Alt i alt så har han likt meg, men ikke godt nok. Virker som han er forvirret, totalt forvirret. Uten å få kjempe kjeft av dere, kan dere heller gi meg oppmuntrende ord? Trenger det, jeg har sovet så dårlig den siste uka pga dette. Føler han brukte meg mot henne så hun skulle bli såret. Han ville vise meg overalt, helst så alle kunne se oss sammen. Han har altså no hard feelings for meg? Jeg håper nesten at det hår i vask mellom dem to. De hadde vært frem og tilbake i flere mnd med endel krangling, så lykke til ! T33 Anonymkode: d9b65...82a 4
svartkatt Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 Utifra det at han var sur og bitter på den dama så hadde jeg tenkt allerede da at han ikke var over henne.. Det er dumt, men mange snakker om fantasier og drømmer, og håper at de skal komme seg videre ved å bare hoppe inn i noe nytt. Jeg vet ikke om han brukte deg eller ei, men jeg hadde prøvd å ikke henge meg opp i det. Fokusere på det som var bra, og noe annet som gleder deg mer. Om det hjelper en kort stund kan du heller være sur og irritert på han. Bokse på en sekk der du later som det er han hehe 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 svartkatt skrev (9 minutter siden): Utifra det at han var sur og bitter på den dama så hadde jeg tenkt allerede da at han ikke var over henne.. Det er dumt, men mange snakker om fantasier og drømmer, og håper at de skal komme seg videre ved å bare hoppe inn i noe nytt. Jeg vet ikke om han brukte deg eller ei, men jeg hadde prøvd å ikke henge meg opp i det. Fokusere på det som var bra, og noe annet som gleder deg mer. Om det hjelper en kort stund kan du heller være sur og irritert på han. Bokse på en sekk der du later som det er han hehe Jeg kunne se i lang vei at han likte meg. Han ville ikke vært så pågående om ikke. Han har sikkert fått et ultimatum av henne, tror du ikke det. Han virket litt lei seg også, men også forvirret. At han ikke helt vet hva han vil. Anonymkode: d9b65...82a
TomSawyer Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Langt men det er så hjerterått. Vet ikke om det bare er min følelse på det. Jeg oppsummerer så godt jeg kan så vol jeg gjerne høre hvordan dere hadde reagert på dette ut ifra mitt ståsted. Jeg ble kjent med en mann for omtrent 3 uker siden, han falt pladask for meg ifølge han og hans venner. Jeg ble smigret av alle gode kommentarer og hvor flott jeg var. I vår lille bygd opp mot vestlandet og er ikke akkurat upopulær, nokså kjent blant de fleste. Kommer fra et 13år langt forhold. Samme gjorde han så jeg ble tryggere på han etterhvert som jeg ble kjent med han. Han sa tidlig at han kun for en mnd siden holdt på med ei jente uten at de ble sammen. Han var sur og bitter på henne og mente hun og venninnen hennes gikk imot han. Det kan se ut som at hun har funnet seg en hun lå med. Så ..... etter nesten 3 uker med mye prat og tlf-samtale omtrent hver dag, så ligger vi sammen. Jeg tenker jo at det har gått litt tid og siden vi har vist hverandre at vi liker hverandre, så følte vi det var innafor å ha intimitet. Etter en hel helg sammen så ringer han på kvelden forrige helg å sa at han følte han måtte avslutte det med meg, og han syntes det var leit. Men han hadde visst fortsatt følelser for henne. Det rare er at han gjennom disse ukene her har vært klar på å ville fortsette med meg, gå lange turer, til og med reise bort pratet vi om. Han virket så geniuin. Hvis dere forstår? Det er så lett å tro på alt når man er småbetatt... Så i tlf samtalen sa jeg bare Okei? Ble ikke sur, sa bare at det er vel sånn som skjer. Inni meg rev det i hjertet, jeg har jo nettopp åpnet meg fullstendig for denne mannen. Vi lå sammen, dusjet sammen. Så dagen etter kommer han med dette? Han sa også at mulig det ikke blir kos med henne, å at jeg angrer om 2 uker, eller at han stod der og ikke hadde noenting. Alt i alt så har han likt meg, men ikke godt nok. Virker som han er forvirret, totalt forvirret. Uten å få kjempe kjeft av dere, kan dere heller gi meg oppmuntrende ord? Trenger det, jeg har sovet så dårlig den siste uka pga dette. Føler han brukte meg mot henne så hun skulle bli såret. Han ville vise meg overalt, helst så alle kunne se oss sammen. Han har altså no hard feelings for meg? Jeg håper nesten at det hår i vask mellom dem to. De hadde vært frem og tilbake i flere mnd med endel krangling, så lykke til ! T33 Anonymkode: d9b65...82a Huffameg for en tåpelig guttunge du gikk deg på. Du går fra det her med hevet hode og når han kommer og spør om en ny sjanse si nei. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 TomSawyer skrev (5 timer siden): Huffameg for en tåpelig guttunge du gikk deg på. Du går fra det her med hevet hode og når han kommer og spør om en ny sjanse si nei. Helt ærlig så tror jeg han vil angre seg litt etterhvert. Enig? Jeg tror han bare vil gi henne en sjanse, har nok savnet intim kontakt med henne og vil først avslutte med meg (det er igrunnen veldig fear) men jeg vet hvor godt han likte meg. Samme dag sendte han en snap at han likte meg og at jeg var fin🥰. Plutselig fikk jeg tlf halv 12 på kvelden. Ser forøvrig at han har slått av snapkartet nå, kanskje bare så ikke jeg skal se det. Det tyder på at han ikke vil skuffe meg eller avsløre eksakt adresse. Ts Anonymkode: d9b65...82a
TomSawyer Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ærlig så tror jeg han vil angre seg litt etterhvert. Enig? Jeg tror han bare vil gi henne en sjanse, har nok savnet intim kontakt med henne og vil først avslutte med meg (det er igrunnen veldig fear) men jeg vet hvor godt han likte meg. Samme dag sendte han en snap at han likte meg og at jeg var fin🥰. Plutselig fikk jeg tlf halv 12 på kvelden. Ser forøvrig at han har slått av snapkartet nå, kanskje bare så ikke jeg skal se det. Det tyder på at han ikke vil skuffe meg eller avsløre eksakt adresse. Ts Anonymkode: d9b65...82a Jeg tror han sleit med å bestemme seg, hvilket alltid betyr at han ikke burde valgt noen av dere. Angrer seg? Tror kanskje hun går lei og at han kommer løpende tilbake til deg ja. Håper du er smart da og gir ham foten i ræva uten nøling.. Så finner du en som har deg som førstevalg neste gang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #7 Skrevet 13. mars 2024 TomSawyer skrev (3 timer siden): Jeg tror han sleit med å bestemme seg, hvilket alltid betyr at han ikke burde valgt noen av dere. Angrer seg? Tror kanskje hun går lei og at han kommer løpende tilbake til deg ja. Håper du er smart da og gir ham foten i ræva uten nøling.. Så finner du en som har deg som førstevalg neste gang. Takk for tips. Jeg aner ikke, tenker at han tok enten hevn eller så likte han meg også veldig godt. Det virket som det siste. Håper jeg fortjener bedre. Er det dårlig å avslutte rett etter en hel helg med sex og kos sånn helt ærlig? Anonymkode: d9b65...82a
TomSawyer Skrevet 13. mars 2024 #8 Skrevet 13. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for tips. Jeg aner ikke, tenker at han tok enten hevn eller så likte han meg også veldig godt. Det virket som det siste. Håper jeg fortjener bedre. Er det dårlig å avslutte rett etter en hel helg med sex og kos sånn helt ærlig? Anonymkode: d9b65...82a Ja dårlig av han. Klart du fortjener bedre, å rundpule deg ei hel helg og så avslutte over tlf er patetisk. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han sa også at mulig det ikke blir kos med henne, å at jeg angrer om 2 uker, eller at han stod der og ikke hadde noenting. Det er et gammelt uttrykk som sier at den som prøver kjøre to veier samtidig kommer ingen steder.. Når han står der igjen vær smart og sørg for at han ikke har "noenting" glem ham så fort som mulig, ingen ting for deg å hente der, lykke til. Endret 13. mars 2024 av TomSawyer Manglet et ord 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Skrevet 13. mars 2024 TomSawyer skrev (3 timer siden): Ja dårlig av han. Klart du fortjener bedre, å rundpule deg ei hel helg og så avslutte over tlf er patetisk. Det er et gammelt uttrykk som sier at den som prøver kjøre to veier samtidig kommer ingen steder.. Når han står der igjen vær smart og sørg for at han ikke har "noenting" glem ham så fort som mulig, ingen ting for deg å hente der, lykke til. Takk for råd. Ja det er rimelig dårlig gjort av han. Han ringte å var veldig stille, skulle virke litt lei seg. Vil han virkelig bare stoppe alt ned meg eller ha en lite håp om at hvis ting ikke går hans vei, "da kan jeg gå tilbake igjen. " Anonymkode: d9b65...82a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Skrevet 13. mars 2024 "Jeg ble kjent med en mann for omtrent 3 uker siden, han falt pladask for meg ifølge han og hans venner. Jeg ble smigret av alle gode kommentarer og hvor flott jeg var." "Han sa tidlig at han kun for en mnd siden holdt på med ei jente uten at de ble sammen. Han var sur og bitter på henne og mente hun og venninnen hennes gikk imot han" Alt dette hadde fått meg til å trekke meg unna fort som faen. Man kan bli tidlig betatt av noen, men ingen normale mennesker kjører på som dette så fort og så tidlig, i hvertfall ikke samtidig som de er bitter over en dame de nylig traff. Og her er det jo blandet inn en konspirasjon som involverer venninner også. Du burde lese deg opp om røde flagg, og du burde være sjeleglad for at søpla tok seg selv ut. Få deg opp på beina, børst hendelsen av deg og move on. Anonymkode: c7a4a...19a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #11 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Jeg ble kjent med en mann for omtrent 3 uker siden, han falt pladask for meg ifølge han og hans venner. Jeg ble smigret av alle gode kommentarer og hvor flott jeg var." "Han sa tidlig at han kun for en mnd siden holdt på med ei jente uten at de ble sammen. Han var sur og bitter på henne og mente hun og venninnen hennes gikk imot han" Alt dette hadde fått meg til å trekke meg unna fort som faen. Man kan bli tidlig betatt av noen, men ingen normale mennesker kjører på som dette så fort og så tidlig, i hvertfall ikke samtidig som de er bitter over en dame de nylig traff. Og her er det jo blandet inn en konspirasjon som involverer venninner også. Du burde lese deg opp om røde flagg, og du burde være sjeleglad for at søpla tok seg selv ut. Få deg opp på beina, børst hendelsen av deg og move on. Anonymkode: c7a4a...19a Okei, så meningen er vel at jeg ikke skulle få han inn i livet. Jeg er en tilhenger av å lytte til gode intensjoner og følelse. Hadde en liten dårlig følelse på han her. Jeg leste ei gang at det ligger en mening med hvert menneske man får oppleve i livet sitt, enten fordi det skal lede deg på god vei eller at man skal lærdom ut av det og utelukke slikt neste gang. Anonymkode: d9b65...82a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #12 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Okei, så meningen er vel at jeg ikke skulle få han inn i livet. Jeg er en tilhenger av å lytte til gode intensjoner og følelse. Hadde en liten dårlig følelse på han her. Jeg leste ei gang at det ligger en mening med hvert menneske man får oppleve i livet sitt, enten fordi det skal lede deg på god vei eller at man skal lærdom ut av det og utelukke slikt neste gang. Anonymkode: d9b65...82a Man kan fint forvente det beste fra folk samtidig som man passer på seg selv. Jeg snakket nylig med en mann som gjorde det samme. Han ga inntrykk av at han investerte veldig mye av seg selv på veldig, veldig kort tid. Det er ren love bombing. Han forsto ikke hvorfor jeg avsluttet kontakten før vi i de hele tatt hadde møttes. Hans intensjoner var sikkert gode, men mennesker som investerer ekstremt mye i noe som ikke engang er et forhold, gjør det enten fordi de A: ønsker noe fra denne personen, eller B: forventer at den andre personen investerer like mye tilbake, og blir sure/såret og vanskelig å ha med og gjøre når det ikke skjer etter et par uker med kjennskap. Uansett intensjonene som ligger bak, så er love bombing et stort, rødt flagg som lover masse trøbbel i et forhold. Avoid at all cost. Anonymkode: c7a4a...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå