Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har møtt en fyr 3 ganger. Men er litt usikker på ham. To ganger har han avlyst i siste liten på grunn av at han er i innspurten av en masteroppgave og jobber samtidig. Begge gangene har jeg spurt han om han fortsatt er interessert og begge gangene har han svart at han en veldig opptatt med masterskrivingen og det å søke på å bli stipendiat slik at han kan ta en doktorgrad. Til info masteroppgaven skal inn i midten av mars. Det er over en måned siden vi så hverandre sist og skal ses når han er ferdig med den.En annen ting er at jeg spurte han på søndag om hvordan det går med skrivingen. Så etterpå at det var noe feil med mobilen min sånn at jeg ikke fikk mottatt noen meldinger som ble sendt den perioden. Derfor sendte jeg en melding igjen i går etter at mobilen min fungerte igjen.  Ikke noe svar på den. Kan legge til at han virker veldig interessert når vi møtes.

Er jeg for masete/desperat ovenfor han eller overtenker jeg? 

Anonymkode: 20b75...184

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Intet svar, er svar. Det virker kanskje som at han har mista interessen dessverre.

Anonymkode: 3fc22...376

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var deg ville jeg ønsket ham lykke til med innspurten med masteroppgaven, at du forstår han har mye i innspurten og derfor gir ham ro, så kan han gjerne ta kontakt når han har levert inn oppgaven, så kan dere kanskje finne på noe da.

Da jeg var i den perioden jobbet jeg døgnet rundt og hadde knapt overskudd til å få i meg noenlunde sunn mat, skrive/jobbe og få noen få timer søvn i døgnet. Jeg hadde overhodet ikke overskudd til noe eller noen utenom. Så mitt råd er å gi ham dette rommet som han trenger for å bli ferdig med oppgaven, ikke forvent noe som helst av ham akkurat nå. Vis heller litt forståelse og gi ham denne roen til han er ferdig.

Anonymkode: 1967c...9a9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Han vet hva han går glipp av da dere har møttes tre ganger. Er han interessert tar han kontakt så snart han har kapasitet.

Anonymkode: 10bdd...02a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Jeg har gitt han ganske my rom i forbindelse med kommunikasjon. Det var litt over en uke siden vi kommuniserte. 

Jeg har tidligere uttrykt at jeg har forståelse for dette. Jeg har tullet litt med at kanskje er litt irriterende at jeg sendte han melding. Da fikk jeg bare et litt tullete svar tilbake om at han ikke ble irritert av meg.

Blir veldig usikker på hele situasjonen. Har vært veldig usikker på kjemien mellom oss og har bare lyst til å ha en avklaring for meg selv. Derfor har jeg lyst til å møtes slik at jeg kan avklare for meg selv om jervjakt lyst til å fortsette eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her!

Jeg har gitt han ganske my rom i forbindelse med kommunikasjon. Det var litt over en uke siden vi kommuniserte. 

Jeg har tidligere uttrykt at jeg har forståelse for dette. Jeg har tullet litt med at kanskje er litt irriterende at jeg sendte han melding. Da fikk jeg bare et litt tullete svar tilbake om at han ikke ble irritert av meg.

Blir veldig usikker på hele situasjonen. Har vært veldig usikker på kjemien mellom oss og har bare lyst til å ha en avklaring for meg selv. Derfor har jeg lyst til å møtes slik at jeg kan avklare for meg selv om jervjakt lyst til å fortsette eller ikke.

Han vil/kan ikke treffes nå, så da må du bare legge den død. Iallfall inntil videre. Var han virkelig interessert, så hadde han holdt liv i kommunikasjonen deres med ei melding innimellom. Han har avlyst to ganger. Virker som du jager han og han er for feig til å bare kutte. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, slutt å mas

Anonymkode: 1b592...336

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Legg ballen død og møt nye mennesker. Er han intr kontakter han deg når han er ferdig med oppgaven.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil/kan ikke treffes nå, så da må du bare legge den død. Iallfall inntil videre. Var han virkelig interessert, så hadde han holdt liv i kommunikasjonen deres med ei melding innimellom. Han har avlyst to ganger. Virker som du jager han og han er for feig til å bare kutte. 

Jeg har gitt han muligheten til å si at han ikke er interessert to ganger. Da la jeg også til at jeg ikke ville bli sur hvis han ikke har lyst til å møtes mer. Den ene gangen traff vi hverandre etter jeg hadde spurt om det. Så jeg forstår ikke. Vi har avtalt å møtes rundt 22.mars

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts her!

Kan du ikke heller gå på date med noen andre? Dersom du får "mer" lyst til å date en annen, eller føler mer kjemi, så trenger du jo ikke å treffe han som for øyeblikket ikke har tid/kapasitet til å treffe deg, eller kommunisere så mye med deg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Filmtips alle burde se:»Hes just not that in to you»…

Anonymkode: 3b564...288

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her!

Jeg har gitt han muligheten til å si at han ikke er interessert to ganger. Da la jeg også til at jeg ikke ville bli sur hvis han ikke har lyst til å møtes mer. Den ene gangen traff vi hverandre etter jeg hadde spurt om det. Så jeg forstår ikke. Vi har avtalt å møtes rundt 22.mars

Bare han vet. Kanskje har han møtt en annen. Konfliktsky, feig, muligens. han har avlyst to ganger. Sier mye. Personlig hadde jeg fullstendig trukket meg tilbake om han avlyste to ganger. Da ligger alt initiativ på han og jeg hadde ikke gitt lyd fra meg før han gjorde. 
Dessverre er det også ofte slik, at om folk blir for tilgjengelige og intense, så blir det mindre spennende.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Om du faktisk er interessert, tror jeg ikke du skal mase sånn på avklaring. Det er heller ikke så attraktivt med folk som søker bekreftelse/avkreftelse støtt og stadig. La han være inntil han er ferdig med master. Gir han ikke lyd fra seg, hadde jeg droppet det. Om han gjenopptar tråden og dere kommer et skritt videre i prosessen, så er det (på ett eller annet tidspunkt) rimelig å avklare hva som er status mellom dere. Men pr. nå foregriper du begivenhetenes gang, og det kan fort slå tilbake på deg.

Anonymkode: 40663...77a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, har møtt en fyr 3 ganger. Men er litt usikker på ham. To ganger har han avlyst i siste liten på grunn av at han er i innspurten av en masteroppgave og jobber samtidig. Begge gangene har jeg spurt han om han fortsatt er interessert og begge gangene har han svart at han en veldig opptatt med masterskrivingen og det å søke på å bli stipendiat slik at han kan ta en doktorgrad. Til info masteroppgaven skal inn i midten av mars. Det er over en måned siden vi så hverandre sist og skal ses når han er ferdig med den.En annen ting er at jeg spurte han på søndag om hvordan det går med skrivingen. Så etterpå at det var noe feil med mobilen min sånn at jeg ikke fikk mottatt noen meldinger som ble sendt den perioden. Derfor sendte jeg en melding igjen i går etter at mobilen min fungerte igjen.  Ikke noe svar på den. Kan legge til at han virker veldig interessert når vi møtes.

Slapp av og ring han etter masterinnlevering. Han er i en forferdelig stresset situasjon nå.

• Liker 1
Skrevet

Er man genuint interessert i noen, så tar man seg tid til å skrive en melding/ta en telefon. Masteroppgave eller ei. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som at han prøver å ghoste deg, dessverre. Ville ikke ha virket "desperat" for det blir bare mer morro for han...

Anonymkode: 781d5...2e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Intet svar, er svar. Det virker kanskje som at han har mista interessen dessverre.

Anonymkode: 3fc22...376

Nei gi deg da. Han har frist på masteroppgaven i midten av mars, mest sannsynlig denne uka eller neste. Alle vet hva for stress det er. 

Jeg ville nok oppfattet deg som masete TS, som sender mye meldinger når han har vært tydelig om at det er en stressende periode. Jeg ville nok heller sagt noe sånt som "Ta kontakt når du har levert inn, og lykke til!" og så trukket meg tilbake og fokusert på eget liv. 

Om situasjonen var omvendt her hadde jeg nok droppet deg etter oppførselen din denne perioden. 

Anonymkode: cb1a2...f25

AnonymBruker
Skrevet

I den fasen dere har vært i, så er det nå en skal finne ut om en er intressert. Jeg tror du har drept en potensiell økende interesse (forelskelse) med å spørre om han fortsatt er intressert, å kommentere om du er irriterende.

Du er ikke hans prioritert nå og med å være for mye på i en periode når han har mye å holde på med så vil du nok antagelig heller ikke bli det.

Anonymkode: 02ab6...be3

Skrevet

Nei gi deg da. Han har frist på masteroppgaven i midten av mars, mest sannsynlig denne uka eller neste. Alle vet hva for stress det er. 

Jeg ville nok oppfattet deg som masete TS, som sender mye meldinger når han har vært tydelig om at det er en stressende periode. Jeg ville nok heller sagt noe sånt som "Ta kontakt når du har levert inn, og lykke til!" og så trukket meg tilbake og fokusert på eget liv. 

Om situasjonen var omvendt her hadde jeg nok droppet deg etter oppførselen din denne perioden. 

To meldinger er ikke mye. Ingen har det så jævlig travelt at de ikke kan ta seg tid til å svare på en sms. Det tar noen sekunder:)

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

To meldinger er ikke mye. Ingen har det så jævlig travelt at de ikke kan ta seg tid til å svare på en sms. Det tar noen sekunder:)

Det handler ikke om de to meldingene. Om hun hadde skrevet "tenker på deg, sender styrke til masteren". Men når det er to meldinger som mest sannsynlig er lange og fulle med "er du egentlig interessert, jeg bare føler at du ikke er så interessert siden du måtte avlyse to ganger" osv. så mister man piffen. 

Det er en uting å forvente såpass med emosjonell støtte fra noen man bare har vært på 3 dater med. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...