AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Har nylig fått meg kjæreste, men synes ikke det er så lett som jeg trodde. I starten virket han så veldig på, ville snakke med meg masse og være med meg hele tiden. Nå er det egentlig kun jeg som starter samtale og prøver ta intiativ være sammen. Jeg forsøker ofte planlegge, men han vil oftest ikke planlegge med meg. Han vil for det meste se meg på kveldene. Med andre venner og venninner gjør dem ting sammen på dagtid. Føler også at han snakker veldig mye med venninner på telefon. Han legger raskt vekk når jeg ser, uten at det trenger bety noe. Jeg føler han emosjonelt er på en annen plass når vi er sammen. Det frister han mere å trykke på telefon. Jeg forstår ikke hva det er der som er mer viktigere enn meg? Dessutten snakker han nesten aldri med meg på sosiale medier når vi er adskilt. Oftest jeg som må starte samtalen. Han har også sluttet å gi meg så mange komplementer. Han tuller heller ofte med negative kommentarer om meg. Jeg Flirer bare av det, men jeg merker at inni meg så blir jeg usikker om han mener det. Han liker også bilder av andre damer på instagram, typ modeller som poserer og viser mye kropp. Starter følge kjendis damer nå i det siste også har jeg merket. Er det slikt det skal være? Føler meg så lite verdsatt og lite sett. Anonymkode: 09ee0...b44 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Selvsagt skal det ikke være sånn. Du velger selvsagt helt selv hva du aksepterer og ikke i et forhold. Dine grenser er det kun du selv som bestemmer. Anonymkode: ae8b0...3e8 3
svartkatt Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 Nei. Og jeg tenker at han ville bare komme deg nær nok til å få sex. Er ikke sikkert han er klar over det selv. Han har gjort det han må for å få det han trenger, og tenker ikke så mye lenger enn det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 Høres ut som han fullstendig har mistet interessen for deg. Bare å avslutte. Slikt trenger du ikke i livet ditt, det får deg bare til å føle deg mindre og needy. Anonymkode: 64c9d...9ec 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 Nei, slik skal det ikke være. Du fortjener så mye bedre❤️ Anonymkode: 9f77a...30d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Han er ikke særlig interessert i deg. Avslutt det før han gjør det. Selvrespekt. Anonymkode: aa521...c56 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #8 Skrevet 12. mars 2024 Kan jeg også spørre om noen har erfart slikt tidligere og eventuelt hvordan dem har gripet situasjonen? Anonymkode: 09ee0...b44
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #9 Skrevet 12. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg også spørre om noen har erfart slikt tidligere og eventuelt hvordan dem har gripet situasjonen? Anonymkode: 09ee0...b44 Gav det alt for lang tid, og jeg gjorde det så slutt. Burde avsluttet før. Verre å komme over et forhold som varer lengre. Dessuten dreper det selvfølelsen å være i et slikt forhold. Anonymkode: aa521...c56 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #10 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gav det alt for lang tid, og jeg gjorde det så slutt. Burde avsluttet før. Verre å komme over et forhold som varer lengre. Dessuten dreper det selvfølelsen å være i et slikt forhold. Anonymkode: aa521...c56 Hva gjorde han mot deg?:( Anonymkode: 09ee0...b44
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #11 Skrevet 12. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjorde han mot deg?:( Anonymkode: 09ee0...b44 Satt på telefonen når vi var sammen, prioriterte ikke å treffe meg, stygge kommentarer forkledd som humor, future faking... noen eksempler. Har nå fått en ny kjæreste som prioriterer meg over alt, han elsker å være sammen med meg, inviterer meg med på alt han gjør, gir komplimenter, planlegger reiser og helger med meg. Vet hvordan du føler det. Det er ikke godt å være i et slikt forhold. Anonymkode: aa521...c56 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #12 Skrevet 12. mars 2024 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9af69...e3e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #13 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9af69...e3e Slutten av 20 Anonymkode: 09ee0...b44
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #14 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Satt på telefonen når vi var sammen, prioriterte ikke å treffe meg, stygge kommentarer forkledd som humor, future faking... noen eksempler. Har nå fått en ny kjæreste som prioriterer meg over alt, han elsker å være sammen med meg, inviterer meg med på alt han gjør, gir komplimenter, planlegger reiser og helger med meg. Vet hvordan du føler det. Det er ikke godt å være i et slikt forhold. Anonymkode: aa521...c56 Høres helt forferdelig ut! Trodde det var normalt og nyforelskelsen som var over. Anonymkode: 09ee0...b44 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #15 Skrevet 12. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres helt forferdelig ut! Trodde det var normalt og nyforelskelsen som var over. Anonymkode: 09ee0...b44 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: aa521...c56
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #16 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: aa521...c56 2 mnd Anonymkode: 09ee0...b44
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #17 Skrevet 12. mars 2024 Min eks hadde flere likheter med han du beskriver. Det bare skar seg til slutt rett og slett. Kjemien kræsjet. Har ny kjæreste nå og vi gjør så og si alt sammen. Han er den snilleste, skjønneste mest omsorgsfulle mannen. Føles nesten som jeg elsker han allerede... Anonymkode: 9af69...e3e 1 2
Fant80 Skrevet 12. mars 2024 #18 Skrevet 12. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: 2 mnd Anonymkode: 09ee0...b44 2 Måneder ? Han burde fremdeles være "all over you" med de tingene du savner. Dere hører jo fremdeles til i forelskes/start fasen. Trodde det var snakk om 2 år eller mer. Du er bare en mellomløsning,til han eventuelt finner noe bedre. Finn deg noen som virkelig vil være med deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #19 Skrevet 12. mars 2024 Høres ut som han har gått lei. Det er dessverre litt typisk en del menn å likevel bare forbli i forholdet, tafatthet, tiltaksløshet og minste motstands vei liksom, fremfor å faktisk slå opp, som faktisk er det mest respektfulle og alrighte å gjøre, for begge parter, når det er blitt slik. Anonymkode: aaefc...429 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #20 Skrevet 12. mars 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: 2 mnd Anonymkode: 09ee0...b44 Uansett om det er 2 måneder eller 2 år, så har du det ikke bra med han, og det er det som er det avgjørende. Han er nok bare for feig til å gjøre det slutt selv. Anonymkode: aa521...c56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå