Gå til innhold

Like sikkert som at det går mot vår…🐶

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Hundeeiere, nå kan dere plukke opp dritten etter hundene deres som  dere ikke tok opp i vinter. I takt med snøsmeltingen kommer all frem. Æsj, skikkelig ekkelt. 

Endret av Rødstrupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er mange hundeiere som er vårt ansvar bevisst og plukker opp etter hundene våre hver gang vi er ute, men vi ønsker ikke å plukke opp dritten etter andres hunder.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Honey Dew skrev (44 minutter siden):

Vi er mange hundeiere som er vårt ansvar bevisst og plukker opp etter hundene våre hver gang vi er ute, men vi ønsker ikke å plukke opp dritten etter andres hunder.

Nettopp. Folk snakker som om dette gjelder alle hundeeiere. Vi som tar ansvar å plukker opp etter vår egen hund, synes det er like irriterende å tråkke i andre hunders dritt fordi eieren ikke gidder å plukke det opp.

Anonymkode: 4b12a...a5b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og like sikkert  vårtegn er det at det dukker opp mange tråder på kg om dette🤪

Jeg skrev i en annen tråd:

Jeg er enig og plukker alltid opp etter min hund. Men samtidig også opplevd unødvendig trakassering av mennesker bare fordi jeg har hund og de tror det er jeg som ikke plukker opp, for nei jeg plukker ikke opp andres drit.

Som i forgje uke da hunden min snuste uten å gjøre noe i et område hvor det lå hundedrit fra før av og noen brøler bak meg "har du faen ikke tenkt å plukker opp etter den dritt bikkjen din?" NEI sier jeg, det er ikke min hund som har gjort fra seg her. Dette menneske gjorde en svær sak ut av det og begynner å verbalt skjelle meg ut mens jeg bare snur ryggen til vedkommende og fortsetter å la dette vesenet ha en fortreffelig dårlig dag videre. 

Personlig synes jeg svære hestemøkk i turveier er mer plagsomt og forundrer meg av at det eneste dyret mennesker skal plukke opp etter er hunder når kattedrit f.eks i barnas sandkasser kan ødelegge mye men jeg har alltid plukket opp etter hunden min. For ikke å snakke om de mange foreldre som lar barna gjøre fra seg ute nå i den tiden vi går inn i🤢

Hatt hund i 27 år og de eneste gangene jeg ikke plukker opp er når hunden gjør fra seg langt inne skogen eller utenfor turstier så ja en har ansvar som hundeeiere og det er viktig å ta det ansvaret. Men å verbalt trakassere noen uten "bevis" blir bare idioti, og noe mange hundeeiere er jævla lei av. 

Anonymkode: 7a03e...52e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...