AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Jeg er litt interessert i en leilighet som har hatt visning, men der det ikke har kommet inn bud. Jeg vet at fristen på et bud må settes til tidligst 12:00 dagen etter siste visning. Men jeg har aldri vært i budrunde der det ikke har kommet inn bud, så jeg lurer på: Om det settes opp ny visning, må man da igjen forholde seg til regelen om klokka 12:00 dagen etter annonsert visning? Anonymkode: bd781...3bd
Queen94 Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 Nå er jeg ikke helt sikker på det du spør om. Men jeg pleide å gi bud etter at megler sendte inn sms om at nå kan vi legge inn bud. La som regel inn frist på 15 min.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Budfrist kan ikke være tidligere enn kl 12 dagen etter siste annonserte visning. Så ja, hvis det blir annonsert ny visning, så vil det bli ny akseptfrist. Unntak er kupping, altså at kjøper gir bud direkte til selger, ikke via megler. Da har ikke megler lov til å videreformidle budet til andre interessenter, og selger kan velge akseptere bud og avlyse visning. Anonymkode: 3926b...c72 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Budfrist kan ikke være tidligere enn kl 12 dagen etter siste annonserte visning. Så ja, hvis det blir annonsert ny visning, så vil det bli ny akseptfrist. Anonymkode: 3926b...c72 Okey, var det jeg fryktet 😄 Da må jeg gå i tenkeboksen - takk for oppklaringen! 🙂 Anonymkode: bd781...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå