AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Det er litt som å gå på Spar, dette her, der alle salgsvarer alltid er utsolgt. Men er det noen her som vet hvor man får tak i Norges mest utskjelte elbil, gjerne på Vestlandet/Bergensregionen? Anonymkode: 95037...534
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 Nei, men de fleste forhandlere tilbyr frakt, så om du kjøper utenbys fra, kan du få den levert hit mot et pristillegg. Har ikke sjekket pris selv, men tenker det er verdt det for å slippe å hurtiglade på vei hjem. Hilsen også bergenser som ser på liten e 😃 Anonymkode: 16bd8...ef3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 Ser det er tomt for tilbudsbiler i hele landet på Finn nå, forresten… Men sjekk med noen utenbys uansett! Anonymkode: 16bd8...ef3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men de fleste forhandlere tilbyr frakt, så om du kjøper utenbys fra, kan du få den levert hit mot et pristillegg. Har ikke sjekket pris selv, men tenker det er verdt det for å slippe å hurtiglade på vei hjem. Hilsen også bergenser som ser på liten e 😃 Anonymkode: 16bd8...ef3 Den lille Honda e er jo en genuint fantastisk bil, om enn litt dyr. Denne her derimot er bare interessant fordi det er, meg bekjent, eneste elbil med 70+ kWt batteri til under 300k kr. Men vi må jo prøvekjøre denne før vi eventuelt slår til, så det er vanskelig bare å bestille en slik bil. Tydelig at dette er en dødfødsel med ingen flere nye biler bestilt inn. Anonymkode: 95037...534
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 De fløy vel ut da priskuttet ble kjent, så det lå en del ute for en uke eller to siden. Så lo jeg litt av de som skulle selge brukte for mye mer enn tilbudspris 🤪 Den ble vel tildels slaktet i diverse tester, uten at jeg gadd fordype meg så veldig, jeg var ble bare så nysgjerrig når de kuttet prisen såpass drastisk. Tenk hvor sure de som betalte full pris er…. Kanskje det er mulig å gjøre et kupp om noen måneder på en tilbudsbil som ikke svarte til forventningene? Lagrede søk på Finn er gøy! 😃 Anonymkode: 16bd8...ef3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå