Gå til innhold

Millas Store Tampong-test

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jippi! Den lokale nillen har et lager med den gamle ob'en! Ei venninne fant dem i går.. :D *løpe å kjøpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker blå o.b. Synes den gamle var best(større, og enklere å føre inn), men tråen på den nye er bedre. Ellers har jeg bare prøvd Always tamponger, men synes ikke de passet for meg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Takker og bukker.

Milla- i tampongens tjeneste

Skrevet

Milla! - Likte undersøkelsen din!

Måtte gå opp en størrelse når de nye kom...oppdaget det på en litt flau måte :oops:

Men ellers har jeg lært meg å bruke dem...saumfor lageret på jobb for å se om de hadde noen gamle til overs. Til stor fornøyelse for mine medarbeidere. De fikk seg en latter :hoho:

Men, til ingne nytte.

Spiller ikke så stor rolle egentlig. Bare de holder tett!!!!

Gjest Zalomine
Skrevet

Men merkelig nok mente jeg så se bare GAMLE på en stor butikk da jeg var hjemme på besøk. (nå hamstret ikke jeg sånne, jeg liker dem som kjent ikke, men at ikke andre har hamstret dem for lenge siden overrasket meg)

Gjest Henriette
Skrevet

Jeg liker tampax best, enkelt og greit! Det er mye rensligere og du har mange varianter å velge mellom. HELT KLART MIN FAVORITT!! :D

klemz Henriette

Skrevet

Jeg synes ikke den grønne o.b'en var noe å skryte av..jeg fikk mensen idag.. blæ ( og hvis det ikke er noe merkverdig rart med meg som gjør det) så begynte den grønne o.b'en og lekke etter 1,5 time...

Uansett hvordan jeg tar den opp så loer den også..

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Milla! - Likte undersøkelsen din!

Måtte gå opp en størrelse når de nye kom...oppdaget det på en litt flau måte

Alltid hyggelig og hjelpe. Det er nok ikke bare du som har måttet skifte størrelse etter at de nye kom.

Jasmin, du trenger bare litt trening så klarer du å få tampongen ut av plasten uten at de loer. Men at en O.b. størrelse grønn begynner å lekke etter 1.5 time synes jeg er rart. Da må du ha svært kraftig blødning.

Milla

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ble svært positivt overrasket over de nye O.B.'ene! Jeg hadde nemlig et lite lager av de gamle, så det tok litt tid før jeg fikk prøvd ut de nye. Etter å ha lest så mye negativt om de nye her hadde jeg bestemt meg for å mislike dem jeg også, men så prøvde jeg da, og ble svært forundret. Ikke loet den (ok, et liiiiite fnugg, men jeg hadde forestilt meg at hele tampongen skulle gå i oppløsning bare jeg så på den), og den var litt lettere å sette inn også. Så jeg kommer nok ikke til å boikotte O.B. likevel... :oops:

Skrevet

Synes de nye ob'ene var lettere å sette inn enn de gamle....men de loer - det synes jeg.

<hvordan er det med de fra always? har prøvd de før men husker ikke ....loer de? De var iallefall lette å sette inn.

Hadde også liggende noen fra europris - litlets tror jeg de heter ...og de loet forferdelig! Og det ble sittende fast inni også! måtte kjenne etter med fingeren i dusjen her om dagen da jeg syntes at tampongen så noe utdradd ut ...og da lå det rester igjen etter den inni meg ...usj ..ikke noe gøy..og sikkert ikke bra for helsa :-?

for å oppsummere : Hvilke tamponger der det som ikke loer???

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
utdradd ut ...og da lå det rester igjen etter den inni meg ...usj ..ikke noe gøy..og sikkert ikke bra for helsa

Ikke noe særlig og omtrent måtte bestille gravemaskin for å ta ut tampongen eller hva Lille Meg 2 :-)

Milla

Skrevet

Tidligere så brukte jeg bare de rosa O.Bene, samt truseinlegg til stringtruse. Men etter at Libresse string kom på markedet så har jeg gått helt over til det, og kuttet ut tampong i det hele tatt. Eller kun til trening og svømming da.

Jeg bruker også stringbindet om natten og har faktisk ikke merket noe til lekasje, kanskje bare meg, men det er verdt å forsøke det. Om en liker å gå med string-truse da... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...