Gå til innhold

Invitasjoner som fellesmelding. Hvorfor skriver du det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen her som skriver fellesmelding når de skal sende ut invitasjon til selskaper? Jeg mener på sms eller messenger. Får noen ganger slike. Fra de samme personene. Hva er greia? 

Skal de spare tid? Hvis det er f.eks. 10-15 invitasjoner, så må det da gå greit å trykke kopier og sende til hver enkelt? Og når det er snakk om veldig store selskap, så lager de fleste en gruppe eller et arrangement på facebook eller sender ut invitasjoner i posten. Så hvorfor ikke sende enkeltmeldinger når det er små selskap? 

Er det for at alle skal se hvem som er invitert, man tror man sparer mye tid, eller hva er det? 

Jeg synes bare det virker upersonlig.. Og er ikke interessert i ørten varsler når alle svarer heller... 

Anonymkode: 89317...5d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har et lett liv, har du ikke?

Anonymkode: 75cf7...36e

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er fint at noen gjør dette jeg, så kan jeg se hvem som er inviteret, hvem som takker ja og nei, og evt annen info som måtte komme frem i fellestråden, kanskje litt god stemning er det også. Bare kjekt i min verden😊

Anonymkode: c8740...8e0

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi ingen under 40/50 tenker tanken engang? Hvorfor vil du ha egen invitasjon? Skru av varsler så slipper du å høre når folk svarer.

Anonymkode: 77270...9d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi det er lettvint. Fordi istedenfor for å få 20 ulike meldinger om svar så kan alt samles og alle ser alle evt spørsmål og svar (mange har nok de samme spørsmålene).

Det er den som inviterer som bestemmer. At du da irriterer deg over ørten varsler gir jeg bæng i. 

Anonymkode: 8af18...a2c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det med folk som irriterer seg over den minste ting? Kan du svare på det Hi ettersom du er en slik person?

Anonymkode: ca884...cda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er kjekt, jeg. For da ser man hvem andre som er invitert og har muligheten til å avvente å svare til man ser hvem som kommer. 

Anonymkode: b7f1c...e65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er av typen som setter pris på en invitasjon. Uansett format. 

Må være slitsomt å alltid finne noe å irritere seg over. 

Anonymkode: 0f56b...82e

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er av typen som setter pris på en invitasjon. Uansett format. 

Må være slitsomt å alltid finne noe å irritere seg over. 

Anonymkode: 0f56b...82e

Jeg setter også pris på invitasjoner. Sa ikke at jeg ikke gjorde det. Stilte bare spørsmål ved hvorfor folk velger som de velger. For å forstå bedre. 😎

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har et lett liv, har du ikke?

Anonymkode: 75cf7...36e

Absolutt ikke. 

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Absolutt ikke. 

Ts 

Men du har ett stort behov for å oppkonstruere problemer i hodet ditt? Hvorfor ikke være takknemlig for en invitasjon uansett om den kommer i posten, på sms, Messenger, snap eller med brevdue? Det eneste som kreves av deg er å svare ja takk eller nei takk. Blir du sint når de i kassa på butikken spør om du vil ha pose også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det med folk som irriterer seg over den minste ting? Kan du svare på det Hi ettersom du er en slik person?

Anonymkode: ca884...cda

Hi betyr Hovedinnlegg, Ts betyr Trådstarter. (Sorry, kunne ikke dy meg)😊

Anonymkode: c8740...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør det oftest for å være sikker på at jeg har invitert alle. 

Men så har ikke jeg så ofte selskaper, og jeg inviterer gjerne de samme hver gang. 

Om folk svarer i fellesmeldingen eller direkte til meg, bryr jeg meg ikke så mye om. 

Noen ganger er det også for at alle skal se hvem som er invitert. 

Det er ikke alle som er på FB, så et arrangement der vil uansett ikke nå alle. 

Anonymkode: 909ef...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del vennegrupper så sender felles mld. Er det folk fra forskjellige vennegrupper lager jeg ny gruppe og sender felles mld. Privat mld kun hvis den ene er invitert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du vil ha egen invitasjon fordi du synes fellesinvitasjon er upersonlig? Det er bare en invitasjon... Gleden er jo å dra i selskapet, ikke å få invitasjonen?

Tenk så utrolig mye mer jobb det blir for sender å sende 15 enkeltmeldinger og holde styr på tilbakemeldinger, spørsmål og annet i 15 ulike tråder, når man bare kan bruke en. Hjelpes for en ting å bli furten over 😅

Anonymkode: d3504...6e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 1.45):

Er det noen her som skriver fellesmelding når de skal sende ut invitasjon til selskaper? Jeg mener på sms eller messenger. Får noen ganger slike. Fra de samme personene. Hva er greia? 

Skal de spare tid? Hvis det er f.eks. 10-15 invitasjoner, så må det da gå greit å trykke kopier og sende til hver enkelt? Og når det er snakk om veldig store selskap, så lager de fleste en gruppe eller et arrangement på facebook eller sender ut invitasjoner i posten. Så hvorfor ikke sende enkeltmeldinger når det er små selskap? 

Er det for at alle skal se hvem som er invitert, man tror man sparer mye tid, eller hva er det? 

Jeg synes bare det virker upersonlig.. Og er ikke interessert i ørten varsler når alle svarer heller... 

Jeg gjør gjerne det, av den enkle grunn at det sparer meg for tid, alle ser hvem som er invitert og så er det veldig enkelt å nå ut til alle når jeg skal gi eventuelle beskjeder underveis 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 1.45):

Hvis det er f.eks. 10-15 invitasjoner, så må det da gå greit å trykke kopier og sende til hver enkelt? 

Det er da virkelig ikke noe mer personlig å kopiere meldingen???

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/12/2024 at 6:48 AM, AnonymBruker said:

Jeg setter også pris på invitasjoner. Sa ikke at jeg ikke gjorde det. Stilte bare spørsmål ved hvorfor folk velger som de velger. For å forstå bedre. 😎

Ts 

For å ha oversikt selv. Mye lettere at alle får all informasjon enn at noen blir glemt med oppdateringene 

Anonymkode: bbdb4...507

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...